OK ik wil binnenkort ook maar eens aan de AMD. Nu wil ik voor de CPU (1,4GHz) graag het beste bordje voor uit zien te kiezen. Ik zie dat er inmiddels al aardig wat keuze is uit verschillende chipsets, zo zag ik:
-VIA KTA
-VIA KTE
-AMD761
-VIA KT133A
-VIA KT266
Nou is mijn vraag of er mensen zijn die mij het een en ander kunnen vertellen over deze chipsets. De verschillen, welke het nieuwste zijn, de features/mogelijkheden, en vooral hoe stabiel en probleemloos ze zijn, of ze goed getest worden, ervaringen etc.
De meeste chipsets komen dus nog van Via, maar AMD zelf heeft er inmiddels ook een gemaakt blijkbaar? (AMD761) Is dat wat of toch maar voor een Via gaan? En zo ja, welke?
Hoe meer uitleg over de verschillen en hoe meer ervaringen hoe beter!
Bij voorbaat al hartelijk dank!
-VIA KTA
-VIA KTE
-AMD761
-VIA KT133A
-VIA KT266
Nou is mijn vraag of er mensen zijn die mij het een en ander kunnen vertellen over deze chipsets. De verschillen, welke het nieuwste zijn, de features/mogelijkheden, en vooral hoe stabiel en probleemloos ze zijn, of ze goed getest worden, ervaringen etc.
De meeste chipsets komen dus nog van Via, maar AMD zelf heeft er inmiddels ook een gemaakt blijkbaar? (AMD761) Is dat wat of toch maar voor een Via gaan? En zo ja, welke?
Hoe meer uitleg over de verschillen en hoe meer ervaringen hoe beter!
Bij voorbaat al hartelijk dank!