Sensible World of Soccer (SWOS) 96/97 ---> update?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik vond dit altijd een leuk spelletje, ondanks de eenvoud. Nu is het zo, dat in de 96/97 editie Kluivert en Overmars nog bij Ajax zitten enz.

Is er een update / savegame, upgrade voor dit spel, naar de huidige spelers en teams?

Of is er een compleet nieuw SWOS spel?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensible Soccer 98 das geloof ik de 'nieuwste'. Wel grappig, net zoals die oude SWOS spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SWOS roels nog steeds.... het is het beste te spelen op de "oude getrouwe" amiga

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
als je even googled vindt je wel SWOS updates.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Over opdiggen van oude threads gesproken :D

Maar zoeken heb ik destijds gedaan, maar niet veel bruikbaars gevonden. Tenminste, niet voor de hele wereld, vaak alleen voor 1 competitie ofzo.

Maar ik zal eens kijken, ik krijg eigenlijk wel weer zin om het te gaan spelen :9

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is en blijft een topper, ik heb em nog op amiga en pc.

Maar er zijn nog wel updates voor, denk dat 1999 de laatste is die ik ooit ben tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:13
Is het ook mogelijk om het spel in een langzamer tempo te spelen dan dat ik m nu speel? Die bal gaat wel errug snel rond in XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02
als het een dosspel is, dan moet je eens DOSBOX proberen, een dos emulator, kun je het aantal cpu cycles dat je hem geeft instellen om de snelheid te verminderen.

je had hier btw beter een nieuw topic voor geopend, dit moet namelijk in SPV ipv SGD
:)

[ Voor 23% gewijzigd door Maverick op 02-07-2004 23:19 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SWOS! _/-\o_ Ik heb ook wel interesse in een manier om hem op een moderne pc onder xp speelbaar te maken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer een kick van +/- 2 jaar. Zou dit een record zijn?

Probeer naast de tip van Maverick ook het forum eens met de search af te zoeken. Jouw vraag is namelijk niet Sensible Soccer specifiek en al vele malen eerder langsgekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 00:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.