dat zou idd netjes zijn,
maar het kan gefotosoept zijn...
maar het kan gefotosoept zijn...
Ziet er aannemelijk uit moet ik zeggen.
Geen inspiratie
Verwijderd
netjes, en volgens mij is het niet gefotosoept, want als je errug ver inzoemt ziet het er nogsteeds mooi uit, nice hoor.
ja, idd...
de laatste had hem op 1950
alleen niet helemaal stabiel....
die racet de p4 2.0 ghz dik eruit
de laatste had hem op 1950
alleen niet helemaal stabiel....
die racet de p4 2.0 ghz dik eruit
Ja erg vet..vond ik ook.
Alleen zijn temp is 12graden ofzo...
Is zoiets niet verder terug te brengen? Lijkt me dat hij nog een stukje vetter kan draaien bij temperaturen van beneden 0
Alleen zijn temp is 12graden ofzo...
Is zoiets niet verder terug te brengen? Lijkt me dat hij nog een stukje vetter kan draaien bij temperaturen van beneden 0
Verwijderd
Sweet. Ik heb geen reden om 'm niet te geloven.
Jammer dat ie geen RC5 bench heeft staan.
Jammer dat ie geen RC5 bench heeft staan.
Verwijderd
/me wil ook hebbeOp zondag 07 oktober 2001 18:13 schreef NoStra het volgende:
zo rond de 6,7Mkeys
ergens op virual-hideout staat een tb1400 die over de 2000 gaat 
ergens op een van de laatste pagina's als ik t me goed herinner
ik zal es ff kijken of ik em kan vinden
ergens op een van de laatste pagina's als ik t me goed herinner
ik zal es ff kijken of ik em kan vinden
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Hmm jammer dat we de code niet kunnen zijn die wcpuid weergeeft. Al vraag ik me af of hij die benchmark wel heeft kunnen draaien met 16 kleuren... Die zouden weer veroorzaakt kunnen worden door een opgefok!te bus... Dus erg veel heb je nie taan het systeem op dat moment, er zal alleen het broodnodige in zitten.
edit...
Hmm ik zie dat de gegevens die ik in twijfel trok wel aanwezig zijn....
edit...
Als je goed had gelezen , dan had je al opgemerkt dat hij dat gebruikt...en TOCH nog een tempheeft van 12gradenOp zondag 07 oktober 2001 18:16 schreef SiCnEsSs het volgende:
Met een Vapochill lukt dit ook wel
volgens mij kan de multiplier niet hoger dan 12, want anders had ie dat natuurlijk al lang gedaan/geprobeerdOp zondag 07 oktober 2001 18:34 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Die gast zou ook eigenlijk beter de bus van 160 MHz op 150 terugzetten en de multiplier verhogen, zouie VEEL beter lopen, want die kast is echt kapot in een mum van tijd. Die ATA controller die is ook over een paar weken al naar de maan volgens mij!!!
The devil is in the details.
ten eerste: 5.13.01.2181 is de detonator 4 voor windows NT/2000/XPOp zondag 07 oktober 2001 18:33 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Zonde dat die gast geen Detonator 5 heeft gebruikt!
[..]
Die gast zou ook eigenlijk beter de bus van 160 MHz op 150 terugzetten en de multiplier verhogen, zouie VEEL beter lopen, want die kast is echt kapot in een mum van tijd. Die ATA controller die is ook over een paar weken al naar de maan volgens mij!!!
4.13.01.2181 is de detonator 4 voor windows 9x/ME
heeft te maken met de windows versie (4 = 9x/ME 5=2000/XP)
ten tweede: 160mhz fsb 1920 mhz is nog altijd sneller dan bijvoorbeeld 150mhz 2025 mhz....
ooh ik dacht dat 12 het hoogste wasOp zondag 07 oktober 2001 18:45 schreef NoStra het volgende:
12,5 en 13 bestaan ook nog..
The devil is in the details.
Helemaal onderaan de pagina staat dat ie geboot heeft op 1955.xx mhz en zijn L2 cache staat op FULL !!!
Kan dat ZO hoog gaan dan?
Kan dat ZO hoog gaan dan?
I love watercooling
iets meer, 6.98 ofzo...Op zondag 07 oktober 2001 18:13 schreef NoStra het volgende:
zo rond de 6,7Mkeys
hij heeft het plaatje in zo weinig kleuren opgeslagen,Op zondag 07 oktober 2001 18:31 schreef ThaMaster het volgende:
Hmm jammer dat we de code niet kunnen zijn die wcpuid weergeeft. Al vraag ik me af of hij die benchmark wel heeft kunnen draaien met 16 kleuren... Die zouden weer veroorzaakt kunnen worden door een opgefok!te bus... Dus erg veel heb je nie taan het systeem op dat moment, er zal alleen het broodnodige in zitten.
edit...
omdat het anders over de 100kb zou gaan wat blijkbaar niet mag
MierenneukerOp zondag 07 oktober 2001 22:23 schreef marteltor het volgende:
[..]
iets meer, 6.98 ofzo...
Pagina: 1