Mercedes Benz Truck Demo= waanzige graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Voor degene die wel eens willen zijn wat meer polygonen echt betekent, moet de moeite eens nemen om deze demo te spelen, ik stond echt met open mond te kijken hoe mooi dit is en hoe makkelijk het loopt, je hebt wel een GeForce nodig om optimaal gebruik te maken van de engine.
Ik ben helemaal geen race fan en de wagenkontrole vind ik errug moeilijk, maar dit is gewoon schitterend! http://www.mbtr.de / http://www.3dfiles.com/games/mercedesbenztruckracing.shtml

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385

Ziet er inderdaad prachtig uit ja , alleen loopt hier zo'n dabbertje rond in huis van 2 jaar oud die alleen nog maar 'oeto!!' wil zien nu .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Haha, dat wordt een race stuur kopen :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4678

Jah leuk hoor maar die eerste 2 zijn gewoon foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534

ja inderdaad foto's.. daarom had ik het gister ook downgeload (ze verschillen helemaal niet zoveel van het echte spel.. alleen aan de achtergronden enzo is te zien dat het foto's zijn)

verder is het idd een ERG mooi spel.. (in ook idd een klotebesturing :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-06 15:19
De graphics waren idd erg mooi (zelfs op een TNT1) maar de besturing is niks (zelfs met een Logitech FF waar de FF bij deze game nog niet werkt). Verder vond ik de view niet optimaal, je hangt of net voor de cabine of hoog boven de vrachtwagen waardoor ik erg raar de bochten in keek. En tot slot: waarom doen die Duitsers gewoon niet even hun om er een Engels menu van te maken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-06 15:27

BS

Omdat het een DEMO is denk ik.

Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld maar het zal nog wel verbeteren.
Als dan ook maar het echte ACTROS geluid eruit komt en geen nep geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Nee, aan het geluid mankeert nogal het een en ander, maar na dit soort games (ook de laatste NFS) gezien te hebben krijg ik steeds meer zin om eens een stuurtje te kopen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
De echte "onderzoekers" hebben natuurlijk het hele terrein al afgecrosst :)

Je kan namelijk na de pitsstraat het terrein van de stallingen en tenten op, beetje rondcrossen op een gigantisch veld, zag ik een meertje, leuk, we rossen hem erin he
Niet dus :( was ijs (in de zomer :))

Je kon ook dwars door de toeschouwers en wat campers heenrijden, ik zag trouwens ook dat de toeschouwers net zo groot zijn als je vrachtwagen, foutje neem ik aan.

Het loopt als een tierelier, auto en omgeving zijn mooi gedaan, maar de rest is bende (de kleine dingen doen het hem), geluid kan beter.

Kortom, als er wat veranderingen worden toegepast voordat de final version uit is (dat zal vast en zeker gebeuren) dan kan dit een hele mooie game worden.

BTW, denk je dat een vrachtwagen met 162 km/h (harder kan hij niet) makkelijk door de bocht gaat??
Kortom: de besturing is gewoon realistisch, het slippen en blokkeren van de banden is hetzelfde als irl.
Pagina: 1