heb duron 800 omgewisselt met bird1300 na halve einde oefening niks overgeklockt heb een msik7tpro2 en een superorb temp was max 48 graden wat kan er gebeurdt zijn nu zit duron er weer op draaid perfect
als ik dat onsamenhangende verhaaltje lees denk ik dat zijn probleem de nederlandse taal isOp zondag 07 oktober 2001 17:35 schreef Devil_2000 het volgende:
Wat is je probleem dan
Pff hoe denk je dat men je OOIT kan helpen als je in gebrekkig nederlands een probleem 'omschrijft'.
Wat is het probleem en hoe is het gekomen?
Wat is het probleem en hoe is het gekomen?
Verwijderd
Ja hoor je kan hem eropzetten,Op zondag 07 oktober 2001 17:36 schreef preatorian het volgende:
probleem is kan ik de 1300 er op zetten of niet wat is er gebeurdt krijg een nieuwe garantie
En nu rap terug naar de basisschool jij
Of ben je zo zenuwachtig voor je tbirdje ?
heb dus een 1300 gekocht en mijn oude duron 800 er af gehaald werkte perfect een halfe dag tijdens een game stopte
de boel en de tbird deed niets meer
Is dat Nederlands ????
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
dat is duidelijkerOp zondag 07 oktober 2001 17:40 schreef preatorian het volgende:
heb dus een 1300 gekocht en mijn oude duron 800 er af gehaald werkte perfect een halfe dag tijdens een game stopte
werkt hij nu wel weer?
watvoor systeem heb je?
meer info plz
PS. hoe oud ben je dan?
Verwijderd
Kijk ff of de core gesmolten is ofzow ?Op zondag 07 oktober 2001 17:40 schreef preatorian het volgende:
Doe je duron trug en kijk of ie het nog doet.
Zoniet zeg het dan weer ff
Zeker een 1 voor NederlandsOp zondag 07 oktober 2001 17:41 schreef preatorian het volgende:
eeuhh ik zit nog op de basis school
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Maar hoezo deed hij niets meer, je wilde rebooten en toen deed de pc het niet meer ?Op zondag 07 oktober 2001 17:40 schreef preatorian het volgende:
En de pc wil dus helemaal niet meer opstarten met de T-Bird 1,3 Ghz ?
Hoor je piepjes tijdens het opstarten van de pc ?
Verwijderd
Weer ff ontopic allemaal..Op zondag 07 oktober 2001 17:43 schreef JT het volgende:
[..]
Zeker een 1 voor Nederlands
op de basis school werken ze toch niet met cijfers?Op zondag 07 oktober 2001 17:43 schreef JT het volgende:
[..]
Verwijderd
Heb je je oude duron nog liggen?Op zondag 07 oktober 2001 17:44 schreef preatorian het volgende:
was niks te zien aan de core
niks gesmolten
Dan moet je die weer ff trug zetten, en kijken of ie het dan doet.
Kijk nou eens in z'n 1e post, na 5 keer lezen moet je dit er toch wel uit kunnen halen?Op zondag 07 oktober 2001 17:44 schreef caveman85 het volgende:
[..]
Heb je je oude duron nog liggen?
Dan moet je die weer ff trug zetten, en kijken of ie het dan doet.
nu zit duron er weer op draaid perfect
Verwijderd
Wat is dit ? [topic=284589/1/25] => Volgende x daar verder posten.
Vindt je verhaal daar een stuk duidelijker
Vindt je verhaal daar een stuk duidelijker
effe voor de zekerheid.. hebbie dr wel een koeler op gedaan voordat je m aanzette?
Ik heb echt een hele goeie PC.
duron zit er op nu en werkt perfect
krijg nu een nieuwe bird maar je begrijpt hoop niet dat het zelfde gebeurd
krijg nu een nieuwe bird maar je begrijpt hoop niet dat het zelfde gebeurd
Verwijderd
tja, een goede kooler is wel erg belangrijk, en natuurlijk ook een goede airflow in uwen bak, ik heb namelijk m'n 700 tot 900 geklokt en met kast open werkt ie perfect en temp is nog geen 50°, maar vanaf ik die kast dicht doe loopt ie over de 50°. dus wat ik wou zeggen, staan de instellingen van het mamaplankje wel juist voordat je de pc aanzette en was er wel coolpasta op uwen T-vogeltje gesmeerd.
heb er verder 3 case fans in zitten en de temp is het probleem dacht ik niet misschien instellingen maar zijn die zo anders als met de duron???????????
Verwijderd
natuurlijk moet je dat nog gaan instellen, gewoon ff het boekje van uw mammaplankje eens doorbladeren, dan zie je ook nog ineens welke processors uw mammaplankje ondersteund
Verwijderd
Miljaar, jij moet dringend toch eens deftig je nederlands leren ze...
En volgens mij is dit geen kind uit de basisschool, ik riek iets anders
En volgens mij is dit geen kind uit de basisschool, ik riek iets anders
Verwijderd
/me spreekt zelf nouwelijk nederlands vind wel dat je ff achter elke zin een punt of een komma moet zetten
*zucht*Op zondag 07 oktober 2001 17:43 schreef JT het volgende:
Moet dit nou?
ONTOPIC AUB
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hee euh effe samen gevat je hebt dus een athlon tb 1300 ergens vandaan gehaalt en op je moederboord gepropt (wel eerst de duron die dr zat weg gehaalt) en de koeler er weer op en toen gewoon aangezet. en toen ging je lekker spelletjes spelen en toen kapte die?
klopt dat een beetje of mis ik nog iets. hier kennen we nie zo veel mee namelijk. ik in iedergeval nie.
klopt dat een beetje of mis ik nog iets. hier kennen we nie zo veel mee namelijk. ik in iedergeval nie.
Ik heb echt een hele goeie PC.
Pagina: 1