Toon posts:

8210 X-press on covers original NOKIA covers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/3330/nl/accessories/popups/pics/skr68_future.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/3330/nl/accessories/popups/pics/skr66_past.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/3330/nl/accessories/popups/pics/skr62.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/3330/nl/accessories/popups/pics/skr59.jpg

Bestaan zulke frontjes ook voor de nokia 8210 en waar kan ik ze dan kaufen? Wel origineel nokia natuurlijk, als ik zo die frontjes bekijk zou ik zo mijn 8210 willen inruilen voor een 3330, zo mooi vind ik ze ( bij wijze van spreken he! :+ )

Eye 4 detail: check die keypad :9

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Zoeken bij de telefoon boer op de hoek en bij www.stuntprijzen.net heb je ook leuke dingen!! Check de Bacardi en de 8250/8310 LOOK

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 17:33 schreef mxstrAEm het volgende:
Wel origineel nokia natuurlijk
Ik hoef geen illegale fake troep eerlijk gezegd :r , geef mij maar de originele frontjes van Nokia, ok je wordt voor 400% genaaid, maar ja dan heb je ook wat ;)

• PWA
  • Niet online

PWA

Hmm....heb je zo'n cover al in je handjes gehad dan?! Ik heb ondertussen m'n 3e 8210 en weet wat de gevolgen zijn van een cover die niet aansluit hoor.....bij de nokia winkel in a`dam stonden er 5 mensen voor en 5 achter me met een brakke 8210!!!

• PWA
  • Niet online

PWA

Ik neem ook echt geen nep cover hoor en een fake-look phone is het laatste wat ik wil...heb nu de ivoor/cameleon erop zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik volg je niet meer :?

anyway: ik wil dus alleen maar originele frontjes op mijn gsm van NOKIA, geen fake frontje van 30 $ cent uit Azie geimporteerd door stuntprijzen. Maar ja egale kleuren vervelen, daarom ben ik op zoek naar patronen net zoals de frontjes voor de 3330. Bestaan ze wel? Op de website van Nokia zie ik ze niet staan :'(

Verwijderd

Topicstarter
Johnny of anderen een idee of ze bestaan ??

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 17:43 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Ik hoef geen illegale fake troep eerlijk gezegd :r , geef mij maar de originele frontjes van Nokia, ok je wordt voor 400% genaaid, maar ja dan heb je ook wat ;)
Ze zijn niet illegaal hoor, maar originele nokia frontjes zijn wel mooier. Het ziet er niet alleen minder kitsch (of hoe je dat ook schrijft) uit, maar het design is ook vaak veel mooier.

Ik heb ze inderdaad nog niet voor de 8210 gezien, ook niet voor andere foons behalve de 33x0.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 20:14 schreef tjetta het volgende:

[..]

Ze zijn niet illegaal hoor, maar originele nokia frontjes zijn wel mooier. Het ziet er niet alleen minder kitsch (of hoe je dat ook schrijft) uit, maar het design is ook vaak veel mooier.

Ik heb ze inderdaad nog niet voor de 8210 gezien, ook niet voor andere foons behalve de 33x0.
niet-nokia-frontjes voor de 3310 zijn illegaal verklaard, omdat Nokia modellenrecht heeft op die dingen. ik weet verder niet op welke modellen nokia nog meer modellenrecht heeft aangevraagd, maar probeer eens een frontje uit het buitenland naar Nederland te importeren...dikke kans dat je die kwijt bent ;) .

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Waarom zou je dat doen? Ik woon hier vlak bij de Albert Cuyp markt en daar zijn meer nokia 33X0 frontjes dan moleculen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 04:44 schreef DasH het volgende:
Waarom zou je dat doen? Ik woon hier vlak bij de Albert Cuyp markt en daar zijn meer nokia 33X0 frontjes dan moleculen :)
:D

Maar imi frontjes zijn bagger, ik wil originale Nokia frontjes voor mijn 8210 met patronen :) , maar ja waar haal ik ze vandaan :?

Verwijderd

Zelf ontwerpen en een beetje hobbyen (verfen etc.) >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja heel grappig :P , maar waar haal ik ze nou vandaan? volgens mij bestaan ze niet eens, nee, ik geef de moed op :)
Pagina: 1