logitech cordless desktop optical

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
heeft iemand het totsenbord hiervan al in volle glorie aan de praat gekregen in windows xp, zodat alle kopjes ero aan een fuctie kunnen worden toegewezen?

of weet iemand hoe ik dit toch zonder de officele software aan de praat kan krijgen?

Verwijderd

ik heb hem draaiend onder WinXp. Moet je even de laatste drivers bij logitech downen

Verwijderd

me2

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 14:14
kan je dat keyboard ook apert kopen, heb namelijk de muis al :P

• heron
  • Laatst online: 22-06 08:02
Zijn jullie allemaal een beetje tevree met dat plankje en muis. Ik denk er nl ook over dit te kopen maar heb wel van mensen gehoord dat hun optische muis nogal onnauwkeurig is.

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op vrijdag 23 november 2001 10:26 schreef heron het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje tevree met dat plankje en muis. Ik denk er nl ook over dit te kopen maar heb wel van mensen gehoord dat hun optische muis nogal onnauwkeurig is.
werkt allemaal toppie, alleen batterijen zijn na 1 maand bij mij leeg(van muisje), moesten gemiddeld 3 maanden meegaan geloof ik. je moet trouwens ook zorgen voor een lekker geribbelde muismat, dat doet hij het goed

___________________________*

Verwijderd

Het ding is volledig compatible met XP. Van "aan de praat krijgen" is dan ook geen sprake, gewoon de laatste drivers installeren en draaien maar...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
het keyboard is natuurlijk niet optisch maar radiografisch
zorg iig dat je kanalen goed staan dan zou hij het gelijk (zonder drivers) moeten doen. connect knoppie op keyboard en zender ff ingedrukt houden
aantal keren proberen totdat het werkt ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 17:39
Volgens mij werkt dat automatisch in XP. Zelf heb ik ook een cordless desktop en al mijn knopjes werken!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 12:50
gewoon de laatste drivers downloaden en je bent klaar. als ie hem al niet vanzelf pakt.... :)

• KillerB

KillerB

______

Op vrijdag 23 november 2001 22:43 schreef koper137 het volgende:

[..]

werkt allemaal toppie, alleen batterijen zijn na 1 maand bij mij leeg(van muisje), moesten gemiddeld 3 maanden meegaan geloof ik. je moet trouwens ook zorgen voor een lekker geribbelde muismat, dat doet hij het goed
Bij mij begint ie ook al te zeuren dat het batterij niveau laag is :(

Ik had het ook wel verwacht aangezien me gewone draadloze logitech er ongeveer 3mnd mee doet. Ik ben zeker te actief :P

• heron
  • Laatst online: 22-06 08:02
Ik heb hem gekocht en hij bevalt me best wel, hij ziet er iig heel goed uit.

Maareh, onder XP, mnieuwst logitech drivers, krijg ik de volume regeling niet aan de gang en heb nergens kunnen ontdekken waar je de knoppen linksboven (finance etc) kan instellen.

Verder verdwijnt het logitech icoontje direct na het vershcijnen uit mijn system tray. Heeft iemand anders dat ook?

Verwijderd

<off-topic>

Is dat keyboardje idd los te krijgen want het ziet er echt vet uit, maar ik wil niet aan een draadloze (!) optical muis. Kost me een vermogen aan batterijen en opladen vind ik ook nix. BTW ik heb liever de dual optical. En Dual Optical + Dit keyboard = >:)

</off-topic>

• KillerB

KillerB

______

Op woensdag 28 november 2001 13:59 schreef PaSqUaLe het volgende:
<off-topic>

Is dat keyboardje idd los te krijgen want het ziet er echt vet uit, maar ik wil niet aan een draadloze (!) optical muis. Kost me een vermogen aan batterijen en opladen vind ik ook nix. BTW ik heb liever de dual optical. En Dual Optical + Dit keyboard = >:)

</off-topic>
Het keyboard is wel los verkrijgbaar, maar dan niet draadloos. Ik heb er ooit een keer een review van gezien op t.net, waar precies weet ik niet meer...

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mijn probleem :

als ik mijn mp3 dir als my music instel

d:\mp3z (met ca. 25 dirs)

kan ik alleen de eerste 10 maar verder in scrollen,
daarom moest ik nu weer playlists aan gaan maken :(

das dus balen, iemand een oplossing ??

logitech cordless desktop itouch (die zwarte)
met muis natuurlijk
WiNXP

Deze plek is te koop.

Pagina: 1