Toon posts:

welke koeler is dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een koeler voor een AMD en op de fan staat: NENG TYI 12V Two Ball bearing 0,23 of 0,25 mA weet ik niet zeker

hij heeft zo te zien een koperen heatsink met allemaal staafjes omhoogericht die aan elkaar vastzitten. de clip om het ding vast te maken bestaat uit 2 stukken, het clipjes wat je het laats op de amd vastklikt is beweegbaar eb is beetje groter als normaal....

nu druf ik hem er nog niet op de amd te zetten omdat ik niet weet tot hoeveel Mhz hij gaat, ik heb de koeler ook maar gekregen dus vandaar dat ik er niet veel vanaf weet....

Verwijderd

Dat is een Neng Tyi CPU-cooler, maar wat is het modelnummer ervan :?

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nergens een nummer op de cooler staan

Verwijderd

Hm, dan moet je maar eens alle coolers op hun homepage langsgaan. Te weinig informatie voor mij om het op te zoeken voor je.

URL: http://www.nengtyi.com.tw/

Succes *D

Verwijderd

Topicstarter
als ik de onderkant vergelijk met de ouwe koeler, dan heb je toch dat "verlaagde"stukje , dat is bij deze cooler ook alleen begint dat verlaagde stukje ongeveer 0,5 cm later en is ook wat korter.... volgens mij is het geen amd tbird koeler

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik weet dat je al op de goede site zit...
maar hier komt ie...
hoe de hell zou Nebuchadnezzar op die site terecht zijn gekomen!!!

-2 tips 'NENG' en 'TYI'
-dan heb je een zoekmachine.. neem bijvoorkeur www.google.com
-en dan vul je die 2 tips in
-en dan krijg je dit
-en dan hoef niet meer van dit soort postings te doen.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Dat zegt me niks. Trouwens een vrij onbekende cooler, als ie goed was, dan hadden er meer mensen erover gehoord (reviews) B-)

Ik weet niet precies wat je er mee moet doen, want op hun site staan weinig tot geeen plaatjes van coolers en is bovendien hartstikke traag.

Btw, ik heb idd 'Google' gebruikt om je proberen te helpen :P

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Hmmm ik zou er mee oppassen, ik heb zelf een NengTyi koperen ding gehad zoals jij beschrijft, en die kreeg m'n P3 975 niet kouder dan een coolermaster van een geeltje... 't is best een geinig koelertje maar hij bestaat niet uit een stuk (heatsink + ribben) waardoor de warmteafvoer niet echt lekker loopt.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
verdomme zie ik een mooie koeler staan op de PC discount hier in maastricht, vent achter de balie kijkt niet, rip rip ikke blij cooler geript van 80 pieken, zie ik nou dat het ding niet functioneerd

dammit kijken of ik hem kan verpatsen..... ziet er trouwens wel mooi uit dat ding en blazen kan ie dat heb ik net gemerkt flinke dikke fan erop maar nu je het zegt, de heatsink is niet uit een deel als ik er goed nar kijk.. had ik maar die andere meegeript LOL.. had er ook geen doosje bij daarom wist ik niks van het ding af :D

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ben ik vorig jaar geweest. Wat een ballezooi die discount. Ik heb toen gezworen er nooit meer heen te gaan. Als ik ooit nog naar een PC beurs ga is het HCC dagen.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
LOL vond er ook veel te weining te zien dan die 15 piek entree waard was, daarom wou ik dat ff terugverdienen door die koeler te jatten >:) + 5 cd's(je weet wel die viese
8-) )

alleen kut dat de cooler niks waard is zo te horen

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 22:29 schreef TWINCAM1600 het volgende:
verdomme zie ik een mooie koeler staan op de PC discount hier in maastricht, vent achter de balie kijkt niet, rip rip ikke blij cooler geript van 80 pieken, zie ik nou dat het ding niet functioneerd
En nu voel je je zeker enorm stoer of niet? :r |:(

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:52

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

WTF??? Afbeeldingslocatie: http://mysmilies.com/ubb/smilies/cwm23.gif

Rip rip??? je heb dat ding gewoon gestolen dus, lekker stoer man, ik hoop die twincams van je auto lekker in je hersens pan inslaan dan word je mischien wat wijzer...

Je maak me Afbeeldingslocatie: http://mysmilies.com/ubb/smilies/cwm8.gif

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Hehe... Rip rip weg koeler... Snirk snirk weg proc :P

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Het mag niet, maar ik ga het toch roepen; SLOTJE!! BAN!!!

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

En dan heeft ie het ook nog over verpatsen terwijl het ding het niet doet.
Dus dief en oplichter.
We zullen de vraag en aanbod in de gaten houden.
:r :r :r

Een cliche is ooit origineel begonnen

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik d8 al dat TWINCAM1600 niet bijster slim was toen hij deze vraag poste, toen d8 ik nog ik help die gast wel een beetje.

Nou lees ik de draad door en het word bevestigd... strakke actie Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/pukeface.gifTWINCAM1600... Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/party/barf.gif

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
JA boeie ze hebben me vorig jaar opgelicht door me een kapotte 128Mb SDram te verkopen... pak ik ze toch es fijn terug en by the way een vriend van me had hem meegeript
boeie heb hem er al opzitten en ding koelt redelijk de akasa is iets beter dus die gaat er weer op

Verwijderd

Ah,, nu is het opeens een vriend,, nee joh, dan is het allemaal ok |:( :r.
En op die kapotte dimm zat toch gewoon garantie? Of niet? Zoniet, ben je wel errug dom dat je hem dan gekocht hebt |:(

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/headshot.gif

specs

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Jij wisselt ook sneller van verhaal dan van onderbroek zeker smerige vuile rat!!!!!!!!!! :r

Oh ja joh!!!

Verwijderd

:r :(

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15

Snijkoek

Metal up your ass

ttt.. Jatten mag niet... :r Ook niet als ie je een stukkende dim heeft verkocht. Kan je toch ruilen |:(

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 22:29 schreef TWINCAM1600 het volgende:

dammit kijken of ik hem kan verpatsen..... ziet er trouwens wel mooi uit dat ding en blazen kan ie dat heb ik net gemerkt flinke dikke fan erop maar nu je het zegt, de heatsink is niet uit een deel als ik er goed nar kijk.. had ik maar die andere meegeript LOL.. had er ook geen doosje bij daarom wist ik niks van het ding af :D
Ooooooooooooh Weet je wat......... ik ga jou aangeven ;).
Maare........ heb je geld tekort... ik bedoel.... je kan altijd bij me terecht hoor.

Verwijderd

:r :r :r :r :r

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 14:40
Op zondag 07 oktober 2001 17:14 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Dat is een Neng Tyi CPU-cooler, maar wat is het modelnummer ervan :?
Goh, de kenner spreekt >:) :P :+ :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wauw.. een koeler geRIPT.. nou vinden je vriendjes je zeker wel stoer of niet? Sorry dewd, maar hier gelden andere waarden.

Verwijderd

Kvind het echt heel laag van je hoor,ik :r op zul soort mensen !!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15

Floor-is

5.2

Gatverdamme, jatters, dat motten we hier niet, ga lekker ergens anders je toffe verhalen ophangen over gejat spul zeg :r :r

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.