Toon posts:

Max Payne Simpel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik Max Payne kocht dacht ik dat het een spel was waar ik weken aan zou zitten om hem uit te spelen. Maar ik heb hem al in 2 nachten uitgespeeld.

Iemand anders die het ook zo gemakkelijk vond. (Zonder codes natuurlijk)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ja, maar in de meeste review stond al dat ie vrij kort was hoor.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Het is inderdaad een zeer kort spel maar wel verschrikkelijk goed.
In de handleiding van de game stond ook: er staat jullie nog een hoop te wachten van de personage als max payne waar o.a een film van komt en uiteraard nog andere games van max payne.

:9~ ik ben benieuwd :)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hij is moeilijk zolang je niet zo vaak saved. Ik savede bijna bij elke ventje dat ik neerschoot (bij wijze van spreken) .

Steam

Verwijderd

Inderdaad dit heb ik ook al van meerdere mensen gehoord.

ach je moet wat toch? :D

Verwijderd

En new York minute e.d. dan?

Bovendien hebbie een zooj mods, keb zelf de Kung fu mod geinstalleerd. Best lache, Max doet een paar karateschoppen enzo en hij heeft ineens een zonnebril :)

Verwijderd

Simpel!

Ik vind dat best wel meevallen, ik heb hem nu 4 of 5 keer gespeeld. Zo'n 3 uur per keer, en ik zit denk ik nu in het laatste level.

Verwijderd

MP is idd vrij simpel..zeker het eerste niveau...als je tegen tijd gaat word het al ietsje moeilijker, maar dan nog is ie wel te doen binnen vrij korte tijd (paar dagen)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Hij was misschien wel kort, maar toch ook wel supervet!!! :9~

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik maar lopen w8en op de upgrade versie van Max Payne, want New York Minute heb ik ook al uitgespeeld. (Vanmorgen pas)

Verwijderd

Topicstarter
is de upgrade versie BTW al uit. of moeten we daar weer een paar maanden op gaan lopen wachten

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Op maandag 08 oktober 2001 11:57 schreef ViVe het volgende:
is de upgrade versie BTW al uit. of moeten we daar weer een paar maanden op gaan lopen wachten
Wat bedoel je met upgrade-versie??? Want volgens mij zijn er nog geen vervolg annex upgrades aangekondigd. Maar ik heb er niets op tegen om weer eens met Max op stap te gaan 8-)

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-02 17:51
/me had hem ook heel snel uit gespeeld (d8 iets van 3 dagen).
Pagina: 1