Toon posts:

'Fatality spreekt'

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Quote:

'Quake 3 revolved around aim, quick reflexes, knowledge, thinking fast, mathematics, prediction, and timing.'

WOW! WELL SPOKEN!!

Even better spoken:

'It's just so cool how all the combinations of the game come together to make a certain player that much better than someone else. I mean if you just started playing the game, you're not going to beat a guy who has been playing for a year. There is a level of skill inside of you, and you will always hold that skill as long as you practice a lot or keep the same practicing routines.'

VINDEN JULLIE OOK NIET???!!!!!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:35
Fatality=GOD (nou ja, een van de grootste bikkels)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Who cares, it's only a game.

Verwijderd

Topicstarter
Who cares? Uh.. is dit geen spelerij gedeelte? Ik care wel, die gast heeft laatst 40.000 DOLLAR gewonnen met een Q3-wedstrijd.. uh.. ik droom wel hoor!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Ja dat was zeker vet die razer/cpl match vooral die finals tegen makaveli. Die fatality die roeleerde die hele match. Damn die gast is goed :)

• FatalError
Die demo's zijn het waard om te bewaren, die waren echt zóó goed!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• SICK
Ja zeker ik heb net trouwens nog wat vette demos gedownload van fatality

check deze site maar eens http://www.gamershome.com/players/quake/

hier kan je ook de config downloaden van players zoals: Fatality, Hakeem en Makaveli

Verwijderd

probeer cached eens voor demos van q3 en van ut

zie je ook eens de beste teams van UT in actie enzo ;)

• SICK
Dat is ook wel leuk voor iemand die q3 speelt kijken hoe goed ander lui bezig zijn met UT ga gelijk ff een paar van die Unreal demos downloaden en ik ben benieuwd.

• SICK
Dit kan dom klinken hoe speel je demos af in?UT? en in welke map moet je ze goeien?
En wat zijn de fatality's(star-player Q3) van
UT? Dan weet ik teminste welke demos vet zijn :)

Verwijderd

een paar aanraders

je moet waarschijnlijk wel ffies zoeken naar een aantal

BMF vs REV on Lava Giant
XS|Pain demos (zijn 1v1)
EE vs HV
C1 vs HV

kijk trouwens niet verbaasd op als je dezelfde namen ziet in EE en C1, ingewikkeld verhaal, maar twee teams (C1 en DHI) zijn samengegaan in EE ;)

just so you know :D

Verwijderd

plaats alle demos in de system directory

start UT op

druk op de ~ (tilde) toets

type in demoplay ******* (****** is de naam van de demo.. ZONDER .dem, da's de extensie)

fatality's van UT zijn oa

-DD-XS|Pain
-DD-OverToad
-DD-The_Other_Guy
Nomortal{GF}

Verwijderd

oh ja (ik haat berichten editen trouwens ;) )

de beste UT demos zijn van teamgames, dat is iets wat Q3 IMO mist, voor 1v1 is Q3 vele malen beter, maar het haalt het niet ten opzichte van CTF of TeamDM in UT

TeamDM demos

BMF vs {GF} Tempest
BMF vs {GF} Deck16][

ik zal als ik thuis ben wel een volledigere lijst hier plakken.....zit nu lekker te werken :D

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Volgens mij hebben die knakkers een paar zintuigen meer.Makaveli vondt ik al goed in die demo die ik heb,maar die Fatality slaat alles. Ik vindt het zo'n tof spel dat Quake Arena,alleen ik kan er geen hout van.Ik heb nou ook maar zo'n Boomslang aangeschaft kijken of het beter gaat :)

• FatalError
Ok, wat tips voor NEWBIE van mij ;) :
-Zorg eerst voor goede instellingen:
sensitivity, keybindings om sneller rockerlauncher te pakken enzo, zorg dat je voldoende frames haalt (probeer je instellingen zo te krijgen dat je niet/zelden onder de 30-35 fps komt.).
-kies het juiste wapen; neem dus geen rocketlauncher als je iemand 100 meter verder ziet, want dan heeft hij tijd zat om je rocket te ontwijken, neem in zo'n geval een railgun ofzo.
-probeer 100H en wat armor te hebben, want dan overleef je 1 rail.
-probeer hoger dan je tegenstander te staan, want dan raakt hij jou in het algemeen moeilijker en jij hem makkelijker
-richt met de raketwerper iets op de voeten, want als je dan mist gaat er alsnog health vanaf vanwege de ontploffing
-houd je muis schoon voor vloeiende bewegingen
-neem een muis met snoer, deze kan je dan vervolgens op 200Hz (PS/2) of 125 Hz (standaardfrequentie USB) zetten doormiddel van PS2Rate progje (bij USB niet nodig).
Je zult merken dat muisbewegingen vloeiender gaan.
-loop altijd andere routes, anders weten anderen waar je wanneer langskomt en kunnen ze zich daarop voorbereiden.
-luister naar waar je tegenstanders zijn, soms kan je alleen door te luisteren een raket op een hoek mikken en iemand doden zonder hem gezien te hebben.
-loop nooit in rechte lijnen, dan ben je heel makkelijk te raken. Loop ook niet altijd gewoon rechtdoor, maar stop soms ff. Je kan zo voorkomen dat je railtjes of rockets vangt omdat anderen voorspelden dat je op een bepaald punt uit zou komen als de raket er ook komt.
-Heel veel oefenen op goede servers, op veel Q3 servers zitten alleen sukkels, daar leer je nix van ;)

Ik vond het wel ff genoeg ;)

• SICK
-Oh ja en newbee je moet ook de levels helemaal uitjekop kenne, dus bijv als je maar 1 geluidje hoor (bijv:lava,megahealth, armor,teleport) Moet je gelijk weten waar die gast is. Ook moet je alle geheimen en jump trix weten van een level (bijv:megahealth jump in dm13)
-Oh ja je leert meer als je 1vs1 (of met3 of 4personen) helemaal ingemaakt word dan als je bij een server waar 20lui zijn wint, want met 20 lui is het alleen maar domweg knallen en met weinig lui moet je veel tactischer zijn.

Zo hopelijk heb je hier iets aan :)

• Macaco
FatalError en $1CkBOy waanzinnig bedankt voor deze zeer nuttige tips Laatste tijd heb ik het spel niet meer zoveel gespeeld omdat ik geen kabelinternet heb daar baal ik vreselijk van.Ik kom uit Spijkenisse en haast alle andere gemeentes om Spijkenisse heen hebben al kabelinternet. :( Maar ik hoop dat ze dit tweede deel van het jaar eens tot actie overgaan.Dat zou een hoop geld schelen zeg.
Even over Quake III Ik vindt het ook best wel moeilijk om een lekkere config te vinden in die console maar vooral ook dat toetsenbord.Ik ben links en rechts handig met muis.Na een tijdje intensief spelen heb ik last van zweethanden en dat is k*t hoor.
In het begin zat ik met mijn Sidewinder te sturen :)Maar van de echte Quakers kreeg ik te horen dat je met muis en toetsenbord moet spelen.Dus dat doe ik nu ook.Als ik naar die demos kijkt van die toppers als Makaveli en Fatality ,Blue en andere zit ik echt te genieten.ze bewegen zo perfect niet normaal.
Als ik naar me zelf kijk ben ik nogal eens de weg kwijt.En dat jumpen op dat muurtje waar die blauwe megahealth lig daar doe ik 25 keer over voor ik erop ben :) ik geloof in level DM 13 is dat.En ook dat sprongetje bij dat korte trappetje naar het iets hogere platform waar ook die Rocketlauncher ligt . :) Ik moet nog veel oefenen In het begin heb ik iemand leren kennnen op het net in een of andere server Kiam is zijn Nick daar heb ik wel veel tegen gespeeld en ene Telluur ook supergoed. Ik hoop ooit is wat beter te gaan spelen kan ik wat meer tegenstand bieden is ook leuker voor de andere partij. :)

• SICK
KIAM ken ik wel, speel ik vaak tegen.
Hete die server niet toevallig weenies ahoy :) ?

• Macaco
De server waar ik kiam heb leren kennen is Moonstruck.En later draaide hij z'n eigen server en mocht ik bij hem in loggen dat was gaaf,en zo hebben we nachten gespeeld nieuwe levels uitwisselen enzo.Die mod Excessive toen ik dat voor het eerst zag,ging ik helemaal los. :) Ik ga maar weer is dat ICQ installeren,en proberen contact met hem te zoeken ik heb weer niks van mij laten horen en das niet netjes van me zelf.Ik heb van hem ook wel wat dingetjes geleerd zodoende.

• SICK
Oh moonstruck daar heb ik ook wel eens gespeeld.
Ik heb zijn icq nummer wel ik vraag wel ff of ik het mag geven :) hehehe

• Macaco
Met wat voor progje krijg ik mijn Logitech muis met PS2 op 200Hz.?
Moet bijv. de muis snelheid in het spel (Quake3) zelf ook helemaal open staan??
Dat achter grond muziekje moet dus ook uit om andere beter te horen.

• SICK
Voor een logitech muis hoef je niet persee ps/2 rate tehebben omdat je hte kan instellen bij de mouseware die logitech bij zijn muizen meegeeft. Als je dat programma niet meer heb kan je het hier downloaden:
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_pc.cfm

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Fatal1ty is een AAP, hij speelt ook 10 uur per dag (echt waar) en heeft een "trainer"... zieliger kan het niet...

Makavelli is koeler.... maar ja.....

ik heers :) Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/ut1/rocketwhore.gif

Owned!

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• SICK
Makavelli is koeler
Vind je ?????
Makavelli zegt in een interview dat hij quake3 niet eens een leuk spel vind. Dus hij speelt het alleen om de $$$$$$$$$$$$$$$$

• Shi'ngoth
  • Niet online
dus?

ieder zijn eigen redenen om te spelen....

Hij is tenminste niet zo'n dork van hier tot Tokio... hij kan tenminste over staraat... Fat kan met zo'n harses de deur niet eens uit ;)

Verwijderd

Fatal1ty is een AAP, hij speelt ook 10 uur per dag (echt waar) en heeft een "trainer"...
Wat bedoel je met een "trainer"?

• SICK
Net als bij voetbal :).
En makavelli heeft trouwens ook een trainer :)

• Shi'ngoth
  • Niet online
I know, maar Maka heerst meer ;)

Verwijderd

Dus die lui hebben een trainer nodig om beter te worden?

Zo te horen zijn het allebei kneuzen, alhoewel...
Makavelli zegt in een interview dat hij quake3 niet eens een leuk spel vind.
Een kneus met een goede smaak :)

Edit: typo

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08-2025

Crazy Harry

Altijd te laat

Inderdaad allebei kneusjes, zeker vergeleken bij de enige echte quakegod, TRESH. :o

Hij speelt volgens mij al lang niet meer maar is een echte legende, de mensen die al wat langer spelen weten wie het is. :)

was ook de eerste die $$$ won met quake. :D

Maar ja, dat is de goede oude tijd.

• Shi'ngoth
  • Niet online
Ach ja, Thresh, de onverslaanbare Q2'er... mooi was dat, met z'n lange haar ;)

Maar eh... Fat is wel tikje beter dan Thresh, alleen valt het niet te vergelijken, omdat Q3 en Q2 heel verschillend zijn...

En aan de foto's te zien is Fat de kneus en Maka niet..

• Macaco
Jammer dat het uiterlijk weer een belangrijke rol moet spelen om te Quaken. :r
:r :r

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik moet eerlijk zeggen dat ik de speelstijl van airdave mooier vind dan die van fat
maar ja

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Uiterlijk is niet belangrijk om een spelletje te spelen, wel om over straat te lopen.
als ik fatality was zou ik mn spelletjes door een vriend van me laten kopen (familie zal wel net zo erg zijn) :+

Die makavelli ziet er inderdaad beter uit, dat ie voor cash speelt vind ik alleen maar slim, zou ik ook doen als ik zo goed was. >:)

maar onthoud 1 ding: TRESH rulez 4ever

/me vraagt zich af waar TRESH tegenwoordig uithangt...

edit:

Hij hangt wel heel dichtbij die kneusjes rond :) : http://www.gamershome.com/players/quake/showwinnings.phtml

ik heb het al eerder gezegd, TRESH rulez 4ever!!!!!

Verwijderd

he Shi'ngoth

diegene met het lange haar is John Romero
Tresh is die chinees.

btw newbie

die truuk om bij mh te komen op dm13
is een console truuk
open je console en typ
/com_maxfps 125

tadaa, en je kan vloeiend op het muurtje springen,en oh dit is alleen een "server" bug, dus lokaal lukt het niet altijd.

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Op zn eigen site kom ik al heel lang :
http://www.firingsquad.com

• SICK
btw newbie

is een console truuk
open je console en typ
/com_maxfps 125

tadaa, en je kan vloeiend op het muurtje springen,en oh dit is alleen een "server" bug, dus lokaal lukt het niet altijd.
Hey het hoeft niet persé /com_maxfps 125 tezijn. Het moet de maximale fps(fps meten zo /cg_drawfps 1 (voor de newbies onder ons :)) die je haalt als je bij dat muurtje staat dus het kan ook bijv: /com_maxfps 110 ofzo zijn.
En het is niet alleen een server bug want lokaal is je framerate vaak wat anders dan online dus lokaal moet vaak je /com_maxfps weer anders staat.

Wie is hier nou een newbie(no offence :))

Verwijderd

Topicstarter
WOW! COOL! :P Kom ik na paar dagen hier weer eens checken heeft me topic 30+ replys :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
wtf is Thresh? zijn daar demos van?

• SICK
Thresh(is zo'n chinees :)) is een quakeWorld, total anhialation en ook q2 speler, en hij was een van de eerste pro gamers. q2 demos zijn er wel van em tevinden maar ik heb nog nooit een q3 demo van em gezien (maar hij schijnt q3 wel eens tespelen)

• Crazy Harry

Crazy Harry

Altijd te laat

Locutus, check die links die ik hier en daar geplaatst heb in dit forum.

Verwijderd

Het enige dat ik over die Thresh weet is dat hij een auto heeft gewonnen op een Quake tournooi een aantal jaar geleden. Ik meen een Ferrari, maar kan ook een Lamborgini geweest zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Oww..... ik dacht even dat hij alleen q3 speelde... nee ik heb het natuurlijk alleen over q3, ik vind (PERSOONLIJK, NIET over gaan lopen zeiken, enz.) qw en q2 zuigen, alleen NQ en Q3 zijn leuk!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Heb een vraagje :

Ken iemand die erreggg goed is in shoot 'em ups en dus ook in quake III. Hij kan in Nightmare mode zelfs nog van de bots winnen en zou een goeie partij kunnen bieden tegen al die toppers in de quake III world.

Nu heeft hij alleen maar een 56k modem en is spelen via internet dus ook onmogelijk.
Is er misschien een andere manier hoe hij zich kan bewijzen?

Op lan party's ofzo die worden bekeken door mensen die dat soort tournooien organiseren.

thanks.

Verwijderd

He $1CkB0y

lekker mierenneuken he, ik gaf het als een voorbeeld aan NEWBIE, want die stelde de vraag, moet ik dan helemaal het principe uitleggen, en als je -1 aangeeft dan kan het ook

wel voortaan better lezen he (no offence hoor )

demos van tresh kun je hier vinden :
http://firingsquad.gamers.com/thresh/demos /

quake and quake2 demos

btw Locutus, jij zit toch nu bij nm ?

Frank

Verwijderd

Ja, heb me Tweakers account ook maar even aangepast. (ps. NBL =/-> nM)

Visionist, idd, het handigst is dan lan, ik weet niet hoe goed hij is, maar als hij echt goed is (ik ben bang van niet, bots is toch wel ff wat anders dan Koekieman, Meffie, enz.) dan kan ie wedstrijden winnen op grote LAN's!

(edited 24-07-2000).]

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
En waar zijn die grote lan party's te vinden? of waar meer info te vinden?

• SICK
Hey frankD ik neem het weer terug wat ik heb gezegd..... Ik kan niet zo goed lezen :)

:) :) :) :)

• Macaco
btw newbie

is een console truuk
open je console en typ
/com_maxfps 125
Thanks voor deze handige tip.Is dit ook bedoeld voor het sprongetje naar het iets hoger gelegen platform bij dat korte trappetje waar body Armo ligt.in de zelfde map bedoel ik. als ik naar Demo's kijkt van Fatality enzo doen ze dat met het grootste gemak.en mij lukt het nog steeds niet.

Verwijderd

Newbie

doe je het op een eigen host (zet je zelf de game op) ?
dan lukt het 9 van de tien keer ook niet
ik weet niet precies wat het is, maar alleen op externe servers doet hij het.
in ieder geval dat heb ik, probeer het maar op een internet server

Frank

(ok dan $1CkB0y :) )

• SICK
Oh op mijn eigen server lukt het altijd. Maar dan moet je wel je com_maxfps soms veranderen meestal doe je er dan iets van 3fps dus als je eerst em op /com_maxfps 120 had staaan zet je em dan op /com_maxfps 123

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Locutus was jij die gast die ook op drome was, maar waarom vind jij q3 zo mooi is een tering spel is gewoon wie kan de muisknop het langste vasthouden en heeft de meeste kogels, gewoon dom schieten meer niet.

• FatalError
"is gewoon wie kan de muisknop het langste vasthouden en heeft de meeste kogels, gewoon dom schieten meer niet."
Waarom vind iedereen dat?? Als je tegen wat betere spelers zo speelt ben je hardstikke dood in enkele secondes!
Vooral met 1-1, 2-2, 3-3 en 4-4 is Quake3 een erg tactisch spel, dat zeker niet onderdoet voor UT (qua tactiek).

• SICK
Ja volgens mij al die lui zeggen dat quake3 alleen beetje knallen is hebben em zeker alleen op een grote server(demon enzo) met 16+ mensen, ja dan is het alleen maar dom weg knallen(dat kan ook best leuk zijn ;))

• FatalError
Voor mensen die hem nog niet kennen, dit is fatality:
http://www.planetquake.com/images/image.asp?/features/articles/battletop/bt56.jpg

• SICK
zo dan hoeven ze niet op de link te drukken...
mensen niet schrikken dit is em nou: FATALITY =)

Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/features/articles/battletop/bt56.jpg

Verwijderd

OMG!
Pagina: 1