Redelijk nieuw met CS

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Ik ben nu ik UT wel zo'n beetje heb gezien aan het CS-en...
Maar nu is mijn vraag of je ook de schaduw uit kan zetten, ik heb gamma al op z'n lichts maar nog zie ik geen verschil in zo'n tunnel tussen een CS-terror. en een gewone terror.!
Dus weet iemand hoe je schaduw uit zet ofzo?!
En ik wil ook graag weten of je je richtkruis van kleur kan veranderen evenals je team-radar!!!

Thnx

Bernaar

Verwijderd

dat is cheaten.. schaduw is er niet voor niks

Verwijderd

gamma en brightness van je monitor omhoog doen. En doe dit ook in het spel zelf. Staat ergens in je options. En in sommige plekken blijft het nogsteeds donker, zoals in de tunnel.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:28
Met de detonator drivers kan je je gamma onmenselijk hoog zetten :) ik heb alles dubbel zo licht, heb nl een erg donkere monitor.

Wat betreft de crosshair: bind adjust_crosshair aan een knop :) .

Steam

Verwijderd

Ik speelde hele tijd met normale brightness en toen zagik soms ook het verschil niet... Nu staat m'n brightness echt zoooo hoog *vraag maar aan unexpected :)* dat ik iedereen kan zien... Hoe donker'et ook is en ik gebruik alsnog nightvision.... 8-) :)
Maar goed, Oefening baart kunst (en je brightness omhoog schroeven helpt dus ook.. maar dat is al gezegd :)).

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 17:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
Met de detonator drivers kan je je gamma onmenselijk hoog zetten :) ik heb alles dubbel zo licht, heb nl een erg donkere monitor.

Wat betreft de crosshair: bind adjust_crosshair aan een knop :) .
Overigens moet je voor de ingezoomde steyraug/sig wel een andere crosshair isntalleren als je die wilt aanpassen, dat kan nml niet dmv een commando...

Heb zelf al tijden een groene, werkt het fijnst vind ik...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Met powerstrip kan je gewoon met hotkeys de brightness aanpassen en zo de gewenste brightness krijgen. Niet te hoog he :)

Ook kan je vrolijk ff je vid kaartje overclocken voor wat extra fps :P

• pica
Op zondag 07 oktober 2001 23:22 schreef ubermaestro het volgende:
Met powerstrip kan je gewoon met hotkeys de brightness aanpassen en zo de gewenste brightness krijgen. Niet te hoog he :)

Ook kan je vrolijk ff je vid kaartje overclocken voor wat extra fps :P
Of een kapotte videokaart in mijn geval :P .

Steam

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op zondag 07 oktober 2001 18:24 schreef G3R10 het volgende:

[..]

Overigens moet je voor de ingezoomde steyraug/sig wel een andere crosshair isntalleren als je die wilt aanpassen, dat kan nml niet dmv een commando...

Heb zelf al tijden een groene, werkt het fijnst vind ik...
haha dat word dus beschouwd als cheaten...

een andere crosshair installeren mag dus NIET!

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 16:49 schreef bvwillig het volgende:
Maar nu is mijn vraag of je ook de schaduw uit kan zetten, ik heb gamma al op z'n lichts maar nog zie ik geen verschil in zo'n tunnel tussen een CS-terror. en een gewone terror.!
Dus weet iemand hoe je schaduw uit zet ofzo?!
Na een tijd spelen weet je gewoon wie terror is en wie ct is. Dus gewoon veel oefenen! En ga niet zitten kloten met gamma enzo dat is vrij nutteloos vind ik. Gebruik gewoon je radar en luister goed naar omgevingsgeluiden! Ik weet nu ook precies of het ventje waar ik op sta te schieten de vijand is of niet :P.

• pica
Op maandag 08 oktober 2001 01:53 schreef Black_Adder het volgende:

[..]

Onzin alert!

Steam

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Niet echt een newbee (ik haat n00b :) ) vraag, wie heeft de nieuwe spectator mode al aan de praat gekregen?
Ik hoor verschillende verhalen, over er iets omgezet moet worden op de server (dus dat de meeste servers het niet ondersteunen) dat je verbinding op lan moet staan, en nog wel wat dingetjes.

Dus weet iemand hoe het zit?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Die spectator mode is een extra server die de server admin dus moet draaien. (DE HLTV server).
Pas als "jouw" server dat HLTV draait kan je in spectator mode inloggen. Je herkent de HLTV servers draaien aan hun groene font in de server lijst en aan het oogje voor de server. Als je daar op in logt kan je dus meekijken... even zoeken naar de "groene servers" dus..!

Wees consequent, maar niet altijd

• pica
Op maandag 08 oktober 2001 08:05 schreef SLaSH! het volgende:
Niet echt een newbee (ik haat n00b :) ) vraag, wie heeft de nieuwe spectator mode al aan de praat gekregen?
Ik hoor verschillende verhalen, over er iets omgezet moet worden op de server (dus dat de meeste servers het niet ondersteunen) dat je verbinding op lan moet staan, en nog wel wat dingetjes.

Dus weet iemand hoe het zit?
Met hltv.exe kan je naar de server connecten op 1 computer, en dan kan je in het hl menu een game spectaten :) . Er hoeft maar 1 zon sjakie te connecten, die werkt dan als server :) .

Steam

Verwijderd

Er is ook een optie op het configuratiescherm die, zodra je je kruis op een speler zet, laat zien of het een ct (de naam in het blauw) of terror (de naam in het rood) is. Zelfs als je die persoon door het duister niet ziet, zie je wel die naam opeens verschijnen... Heel makkelijk 8-)

Of vind men dit ook cheaten...? Zo ja, waarom is die optie er dan?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Was een keer op een lan, ik zat naast iemand had die optie altijd al aan . Kwam hitmanWVU er ff aan lopen gelijk:
Je cheat man :D Ik leit um die optie zien in CS en nu heeft hij hem ook altijd aan dacht ik :P

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Dat is onzin
Dat ding word bij mij automatisch veranderd als ik TFC crosshairs installeer.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Andere crosshairs mag je wel installen pipo.

Enuhh zet gewoon in je console je gamma op 4 (das max)
En brightness op 2.5 ,das ook max dacht ik.
En bij je videokaartinstellingen kan je je opengl gamma instellingen ook idd veranderen :)

Verwijderd

andere crosshairs mogen wel

zo dat moest er uit

Verwijderd

Uh... en waar kan ik andere crosshairs vandaan halen? En hoe installeer je die?

Verwijderd

ga maar een ander spel spelen cs is eigenlijk 1 en al frustratie =]

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 11:54 schreef SuB het volgende:
ga maar een ander spel spelen cs is eigenlijk 1 en al frustratie =]
O?

Ik kan haast niet wachten om weer ff te CS'en! Ik speel haast geen ander spel meer. En dan nog alleen maar op Dust of Dust 2. Maar ja, ik ben pas met CS 1.3 begonnen, dus ik weet niet hoe het voorheen was...

Verwijderd

ik zal wel een zeikerd zijn maar 1.0 en 1.1 waren echt wel beter

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
Jij bent zeker met 1.0 begonnen????

IEdereen roept altijd dat de nieuwe CS kut is, maar steeds meer mensen gaan het spelen, rara, ik vind ook deze CS weer een verbetering. Snellere Headshots, rustiger spel, allemaal om het tactische aspect weer terug te krijgen, hier ben i khelemaal voor.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op maandag 08 oktober 2001 14:35 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
IEdereen roept altijd dat de nieuwe CS kut is, maar steeds meer mensen gaan het spelen, rara, ik vind ook deze CS weer een verbetering. Snellere Headshots, rustiger spel, allemaal om het tactische aspect weer terug te krijgen, hier ben i khelemaal voor.
en steeds meer cheaters, zelfs op PB servers ben je niet meer veilig :( :( :( :'(

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 09:36 schreef hellogoodbye het volgende:
Er is ook een optie op het configuratiescherm die, zodra je je kruis op een speler zet, laat zien of het een ct (de naam in het blauw) of terror (de naam in het rood) is. Zelfs als je die persoon door het duister niet ziet, zie je wel die naam opeens verschijnen... Heel makkelijk 8-)

Of vind men dit ook cheaten...? Zo ja, waarom is die optie er dan?
hud_centerid 1 geloof ik (zo uit mijn hoofd)

Verwijderd

Je kan dacht ik op www.halflife.net ofzo kijke voor custom crosshairs.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 15:34 schreef Dribbeltje het volgende:
Je kan dacht ik op www.halflife.net ofzo kijke voor custom crosshairs.
www.counter-strike.de
www.counterstrikecenter.com
www.cs-skins.com
www.cscentral.com <-- vroeger cs@planethalflife.com

www.halflife.net is al een tijd down hier.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 15:51 schreef AngryPope het volgende:

[..]

www.counter-strike.de
www.counterstrikecenter.com
www.cs-skins.com
www.cscentral.com <-- vroeger cs@planethalflife.com

www.halflife.net is al een tijd down hier.
www.cs-skins.net is het nog altijd ;)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 16:46 schreef Dribbeltje het volgende:

[..]

www.cs-skins.net is het nog altijd ;)
oopsie :)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12
Ik moet zeggen dat ik CS steeds minder aan vindt.

Ik speel vanaf beta 3, en ben altijd het type geweest, dat de nieuwe CS versies leuker vond. Zo vond ik CS 1.3 aanvankelijk ook veel beter. Aan CS zelf ligt het niet.

Het probleem is de cheaters...Ik ben niet heel goed ofzo, maar ik kan toch redelijk tegenstand bieden tegen de goede spelers (muv lui als Geekboys, SK enzo :)). Maar de laatste tijd spelen we tegen lui die gewoon bekend stonden als niet zo goed (no offense, maar de Kriminalz United clan is bijvoorbeeld nooit echt goed geweest :) ) - en dan worden we gisteren door die lui AFGESLACHT, dat wil je niet weten. Of we spelen tegen een clan die nadat ze de eerste ronde verloren hebben ineens ZO VEEL beter spelen, echt niet normaal!

Ik ben niet het type dat gaat whinen als we verliezen, ik ben al helemaal niet het type dat mensen voor cheater uit gaat maken, maar dit was echt fishy, to say the least.

Na 2 minuten (!) zoeken had ik al een aimbot & wallhack & lamberthack ineen gevonden (niet de xqz), en het werkte feilloos. En ik heb echt wel vaak gezien: NijNTjE has been PunkBuster authenticated. Ik :r op dit soort onzin. Ik denk dat ik dus maar ff stop met CS voor een tijdje...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

server met admins

is al zo vaak gezegd

zoek eens op cs+cheats, dan krijg je ongeveer elk topic wat over CS gaat, en in bijna al die topic wordt het zelfde gezegd.

gister ook zo'n gast 48-2, kills niet normaal hoe die ze maakte(in office) het rolluik was nog niet geopend of die gast beignt er doonheen te knallen en ja hoor, heyt luik is vegenoeg omhoog en ik zie die dooie Ter al liggen>>> tijd voor een andere server(het was weer eens op DEMON, waar je ze zovaak tegenkomt)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12
Dat is misschien wel waar, maar wat moet je dan tijdens een clanwar? Bewijzen kun je namelijk helemaal niets!

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

ik heb het dus ook cs word gewoon minder leuk.. tijd voor iets nieuws.. maar wat ik kan alleen maar csen

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Ja klopt, volgens mij kan er volop gecheat worden...

Bij Unreal Tournament heb je daar echt geen last van!

Rara hoe kan dat...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35
Op woensdag 10 oktober 2001 04:43 schreef SuB het volgende:
ik heb het dus ook cs word gewoon minder leuk.. tijd voor iets nieuws.. maar wat ik kan alleen maar csen
mja zo denk ik er de laatste tijd ook over, en dan kun jij nog beter csen als ik :'( :P
Pagina: 1