Wie speelt er hier clusterball¿ [Hoogst verslavend spel]

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Wie speelt er hier clusterball¿
En onder welke nickname¿

[Waarschuwing : ZEER verslavend!]
http://www.clusterball.com /
[/Waarschuwing : ZEER verslavend!]

UITLEG over het spel
What is Clusterball?

It’s a sport.

Clusterball™ is an online sport, designed to invoke the same adrenaline rush as Quake and Unreal, but replacing the spatter and gore with pure gameplay. By combining the feel and gaming experience from ball, flight and racing games, Clusterball™ is totally unlike anything you’ve ever seen before.

-----
Gameplay
The player flies a ship through an open landscape, in which he/she can pick up balls from designated tracks. When balls have been acquired they form a visable chain behind the ship. The chain allows other players to assess the value of another player's ball chain, both in the game environment and on the radar screen. As it increases in length and value, the chain increases the ships drag factor, gradually slowing it down.

The balls in the chain represent only a potential score until they are flown through the ring shaped goal in the Clusterball arena. They then disappear and are converted to points.

In each theme landscape there are also warehouses containing equipment that allow the player to tackle and interfere with other players. The equipment either affects the ship or its ball chain.

Clusterball community
The site - clusterball.com - is the perfect complement to the game, offering Pilot services like ranking, match history, messageboards, etc. The membership is free of charge, and when signing up youŽll also get free access to an extra venue (Stonehenge).

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Zie er goed uit!

Ik wil zo graag van die online games spelen, maar dat gaat volgens mij amper met 56kloteverbing6 :(.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
TP 70 aka georgo»
With Clusterball™, Daydream introduces a new network API, Autobahn, developed in-house.
<KNIP>
Therefore it is possible to set up a Clusterball™-server on a 56kbps modem and host 7 other players! The clients only need a 9.6kbps modem to play.
<KNIP>
Gamers can without problem compete across the Atlantic, as game play is not noticeably affected when network ping is under 600-700 ms!
Dus je kan PERFECT met je 56K spelen!
Op ISDN kan ik spelen TERWIJL ik met 7 KB/S mp3's aan het downloaden ben. En het spel draait even vloeiend als in singeplayer.
Je merkt NAUWELIJKS iets van LAG.
heel af en toe vij het afschieten van wapens [wat je zelden hoeft te doen] merk je een kleine vertraging als je een ping van 900+ hebt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

hoe weet je nou dat het verslavend is? het spel is nog niet eens te spelen...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:53
Nou de demo is wel al uit iniedergeval dus daardoor kan je al zien hoe het word :)

Verwijderd

Ik had een tijddemo gedownload die een week geleden is verlopen. :( :( :( Maar die deed het toch al niet, kreeg hem niet aan de praat. :'( :'( :'( :'( :'(

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Het ziet eruit als een Q/U kloon!

Zal er wel vet naast zitten.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-02 08:50

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb het ook gespeeld
het is niet echt saai en de graphics zijn niet verkeerd maar doen mij toch maar liever UT of Q3
daar heb ik zeker zoveel plezier aan :)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me supergame ... en is aan het downloaden op een 8 kb/s .. :(
(zeelandnet zit meestal op 32 kb/s)
maar die server zuigt nog wel ff en die time demo ook !

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Elect
  • Niet online
Geen win2k ondersteuning, en het draait niet eens !
het crashed (heb ook win98) op het instellen van de resolutie (tnt2) en als ik een nieuw spel wil starten stopt ie met alles ... dus een lekkere megacrash ...

Many many many things need to be many many many times upgraded :) (police academy 4 op veronica)

• Elect
  • Niet online
okee hij draait

WAT EEN K*T SPEL !!!
kutte besturing, kutspel is gewoon geen hol aan !

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Dat de demo een tijdlimiet heeft tot de 16e komt omdat de 17e de VOLLEDIGE [OOK gratis] versie uitkomt. :)

\o/

Verwijderd

Dit spel kun je lekker snel binnentanken op de FTP van WXS :)

I kwil het ook spelen, maar ik denk niet dat me hardware het trekt?

Verwijderd

ftp://ftp.telepac.pt/pub/3dfiles/games/cb_demo_2.exe

da's een lekkere snelle server...

ik gaat em zo ff spelen...

Verwijderd

Idd. WAT EEN KUT SPEL!! :r

Gelijk weer weggeflikkerd

Verwijderd

Het loopt vast onder XP als ie de score aan het eind v.h.
spel berekend :( Iemand :+

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

demo?
Dit spel is al minstens een jaar oud?

Ik heb het er toen afgegooid omdat de besturing nogal wat te wensen overliet.. Nu nog steeds blijkbaar

[edit]Oh, ik zie nu dat deze topic ook een jaar oud is :+

Verwijderd

Op vrijdag 14 juli 2000 00:12 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Zie er goed uit!<P>Ik wil zo graag van die online games spelen, maar dat gaat volgens mij amper met 56kloteverbing6 [afbeelding].
Bron: http://www.clusterball.com/overview.html
Client - Joining a match is possible on a 9.6 kbps modem

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 15:18 schreef Terr het volgende:

[..]

[..]
Anders lees je het topic eerst even... :)

a) 1,5 jaar oud topic
b) dit was allang gezegd

Verwijderd

zijn hier cheats voor, voor de training dan he, kijken welke wapens er allemaal zijn en hoe schalel je de tijd uitt, dat je gewoon echt heel lkang door kan gaan. De volledige versie, is die gratis, ?ZO JZ waar kan ik hem downloaden?

Verwijderd

ïn xp krijg ik zon kut error die egt vaag is. Als ikke error krijg is spel kutspel! :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een }:O doet MOOEEEEHHHH! ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.