UT foutmelding, hoe op te lossen???

Pagina: 1
Acties:

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Ik krijg in UT de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ieke.meijer/utfoutmelding.JPG

Ik krijg deze foutmelding in win98 en win XP!!! Als ik alleen UT installeer doet hij het wel. Installeer ik daarna UTPatch 4.36 dan geeft hij deze foutmelding. In XP gebruik ik de laatste Nvidia drivers en in 98 gewoon de drivers die op de CD staan die bij de video kaart zaten.

Weet iemand waardoor deze foutmelding veroorzaakt wordt?

• PleXtor
Niemand een id??? :?

Verwijderd

Laat me raden... illegaal?
Want dan ken ik het probleem... >:)

Installeren, crack installeren, spelen, instellingen goed aanpassen, restarten en dan de update installeren... dan hoort ie te werken.

• PleXtor
Op zondag 07 oktober 2001 21:32 schreef Peppers4ever het volgende:
Laat me raden... illegaal?
Want dan ken ik het probleem... >:)

Installeren, crack installeren, spelen, instellingen goed aanpassen, restarten en dan de update installeren... dan hoort ie te werken.
Hij deed het op mijn oude komp altijd uitstekend... Maarja ik kan dat restarten wel een keer proberen. Maar dat deed ik op de oude komp ook nooit :?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Ah! Dus je geeft het toe!

Hehe :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• PleXtor
Ik geef nix toe hoor :P

Weet niemand hier iets van dan?

Ik heb nu eerst UT geinstalleerd en daarna opnieuw opgestart en daarna de versie 4.36 geinstalleerd? En dan geeft hij nog steeds de foutmelding |:(

Verwijderd

Nou ja, ik weet 1 ding zeker... je schopt je pc niet hard genoeg ;) Ik weet wel een tweakersite die altijd door UT-ers wordt voorgesteld http://www.3dspotlight.com *D (eeeh... http://www.tweakers.net DE tweakersite ;) )

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

illegaal of niet maakt niet veel uit met UT

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
wel als je een slechte rip heb van twilight ;)
(ik heb heel braaf de originele versie gekocht voor 99,95 btw :P)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

yep ik ook en nog NOOIT enig prob gehad er mee... UT houdt van me comp ik van UT dus hij geeft nooit probs :) (en doet ie het wel dan ga ik hard schoppe B-))

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:54 schreef Termy het volgende:
yep ik ook en nog NOOIT enig prob gehad er mee... UT houdt van me comp ik van UT dus hij geeft nooit probs :) (en doet ie het wel dan ga ik hard schoppe B-))
Steeds meer mensen volgen mijn voorbeeld. Ik ga echt een club oprichten "Hoe moet ik mijn pc schoppen voor welk effect?" B-)
Pagina: 1