Waarom zou je dat willen ?
Het is mogelijk als je de admin pass v/d server hebt. En er zijn nog truuks om irritant te doen met skins, maar die worden meestal er wel uitgehaald door patches.
Het is mogelijk als je de admin pass v/d server hebt. En er zijn nog truuks om irritant te doen met skins, maar die worden meestal er wel uitgehaald door patches.
foser, doe eens wat examples. 
Ik bedoel, wanneer ik een server start, wil ik ff weten hoe ik bv aan iemand 600 raketten kan geven e.d.
Ik bedoel, wanneer ik een server start, wil ik ff weten hoe ik bv aan iemand 600 raketten kan geven e.d.
Verwijderd
Ik wet het
Maar ik zeg het niet. dan krijgen we Lamerzzz, En als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dat wel
Ik speel zowiezo nooit op servers waar spelers zijn met ping 0.
Heej Turkey........... Jij bent TRIIIIIEEEEEESSSSSTTTTTTT
IK zagf ooit ook iemand online cheaten in UT.En hij kon het voor geen meter...
Het kan wel, maar ik weet niet hoe en ik wil het niet weten ook.....
IK zagf ooit ook iemand online cheaten in UT.En hij kon het voor geen meter...
Het kan wel, maar ik weet niet hoe en ik wil het niet weten ook.....
ut cheats in multiplayer is LAAAAAMEE
Verwijderd
Euhm..tuinhark....dat is hun eigen server dan...(ping 0)
En als ze dan cheaten, dan zijn ze gewoon lame. Ik bedoel wie gaat er nou cheaten als het er om gaat wie het beste is? Kan je net zo goed ngStats hacken en jezelf daar no1 zetten terwijl je het spel niet eens hebt.
En als ze dan cheaten, dan zijn ze gewoon lame. Ik bedoel wie gaat er nou cheaten als het er om gaat wie het beste is? Kan je net zo goed ngStats hacken en jezelf daar no1 zetten terwijl je het spel niet eens hebt.
Verwijderd
Niet iedereen die een admin pass heeft, heeft een ping van 0. Je kunt ook admin zijn op iemand anders' server en hebt dan een "normale" ping.
NgWorldStats zeggen niets over hoe goed iemand is. Het toont vooral wie veel speelt. Trouwens, veel goede spelers hebben stats disabled.
NgWorldStats zeggen niets over hoe goed iemand is. Het toont vooral wie veel speelt. Trouwens, veel goede spelers hebben stats disabled.
CommDante (en Angel-Eyes) Dat snap ik. Maar zie de link 'eigen server' en 'admin kunnen zijn van een server' eens... 
De kans dat iemand admin wordt op een server waar geen 0 pingers zijn is gewoon veel kleiner.
De kans dat iemand admin wordt op een server waar geen 0 pingers zijn is gewoon veel kleiner.
Weet je wat ik triest vind eikels die zomaar iemand ergens van beschuldigen. Ik heb toch niet gezegd dat ik van plan ben om te cheaten !? Ik vroeg of het kon !Op zondag 16 juli 2000 12:40 schreef Carel het volgende:
Heej Turkey........... Jij bent TRIIIIIEEEEEESSSSSTTTTTTT <BR>IK zagf ooit ook iemand online cheaten in UT.En hij kon het voor geen meter...<BR>Het kan wel, maar ik weet niet hoe en ik wil het niet weten ook.....
Ben jij niet die gozer die iedereen ging uitdagen ? Hum, de connectie is snel gelegt...
Verwijderd
Trouwens, waarom zou iemand niet mogen cheaten op zijn eigen server? Het mag dan wel lame zijn, het is zijn server en je bent niet verplicht om daar te spelen. En je hebt het toch wel gauw door wanneer iemand aan het cheaten is.
U riep?Op donderdag 28 december 2000 01:15 schreef rick_h het volgende:
god
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
CHEATEN IS LAME!! Ga gewoon een beetje oefenen en hak ze allemaal in de pan. veeeel leuker, heb je er zelf ook wat aan. Vooral die funbot/aimbot zuigt nogal. maakt het spel kapot!
HAhaha
Ik herrinner me ineens iets
Ik herrinner me ineens iets
Pagina: 1