Ik heb de search gebruikt en kwam op pagina's terecht die vrijwel over dit onderwerp heen gingen, maar echte hardcore conclusies of tips/hints leid ik er niet vanaf.
Het gaat om het volgende.
Ik heb een avi filmpje van 90 kb en wil deze op i-net zetten met of zonder behulp van flash.
poging 1.
Is het mogelijk om avi in flash te gooien (heb al overal rondgezocht en zag geen oplossing, en dacht misschien dat jullie WEL een oplossing hiervoor zouden hebben).
poging 2.
hoe kan ik in dreamweaver een avi neerzetten ?
ik wil niet dat 'ie gaat streamen ofzo, of dat 'ie een aparte window opent en daar de avi laat zien.
Wat ik wil is dat ik 'em (zonder buttons e.d. ) meteen in een html pagina kan laten zien.
iemand die mij kan helpen , bij voorbaat dank !
Het gaat om het volgende.
Ik heb een avi filmpje van 90 kb en wil deze op i-net zetten met of zonder behulp van flash.
poging 1.
Is het mogelijk om avi in flash te gooien (heb al overal rondgezocht en zag geen oplossing, en dacht misschien dat jullie WEL een oplossing hiervoor zouden hebben).
poging 2.
hoe kan ik in dreamweaver een avi neerzetten ?
ik wil niet dat 'ie gaat streamen ofzo, of dat 'ie een aparte window opent en daar de avi laat zien.
Wat ik wil is dat ik 'em (zonder buttons e.d. ) meteen in een html pagina kan laten zien.
iemand die mij kan helpen , bij voorbaat dank !