Toon posts:

welke goed betaalbare printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al in de search geken maar daar kom ik niet zo heel wijs uit
Ik wil een goede betaalbare printer en toch redelijk snel.
Prijs moet onder de 300,- en ook betaalbare cardridges.
Het moet een vervanger worden voor de hp690c ja die ja :)
IK zelf d8 aan de Epson Stylus Color 760, maar heeft deze een beetje mooie afdrukken het hoeven geen foto's te zijn maar wel gewoon plaatjes voor in een werkstuk of iets.

Verwijderd

Jazeker, de Epson heeft echt de beste afdrukkwaliteiten van alle printermerken.
dit zou dan ook een hele goede koop zijn!

mike

Verwijderd

Misschien een hp 930

Verwijderd

Oh ja, ik heb nog ff snel wat rondgekeken voor je en deze printer is ook een fabuleus staaltje techniek:
http://www.epson.nl/product/printer/stylusc60/

p.s. je krijgt er ook het spel planet of the apes bij al wist ik geen eens dat er al een spel van was gemaakt, beetje overbodig als het aan mij ligt, maar wel grappig.
het gaat tenslotte om de printer, maar met een prijs van 329,- moet dat toch wel lukken ;)!

mike

Verwijderd

waarom niet zo'n hp bak met scanner en fax + printer :P
is ook leuk wel duurder maar wel alles in 1 :? maar goed dat is mijn mening.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
wat dacht je van de HP940, die is bij Informatique net zo duur als de 930.
9 serie hp rules gewoon, ik heb zelf de 980Cxi. Echt super gewoon.

Powered by KPN

Verwijderd

Topicstarter
k en weet iemand misschien hoe duur de cardridges van epson zijn of van die namaak dingen.
En welke zal ik dan nemen de Epson Stylus Color 760 ?
of de c60 zit maar een 10 verschil yussen zie ik net in de pricewatch

Verwijderd

De cartridges van Epson zijn relatief goedkoper dan die van HP want bij HP verwissel je altijd de printkop en dat ga je voelen in je geldzakje!

Dus ga voor de Epson!

mike

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik zou een HP 8xx of een 9xx nemen, dan zit je altijd wel goed.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 12:01
Op zondag 07 oktober 2001 16:27 schreef mr_piccolo het volgende:
De cartridges van Epson zijn relatief goedkoper dan die van HP want bij HP verwissel je altijd de printkop en dat ga je voelen in je geldzakje!

Dus ga voor de Epson!

mike
Totdat je printkop verstopt raakt/versleten is....

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Probleem met Epsons is altijd dat de printkoppen verstopt raken als je ze niet regelmatig gebruikt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Smarron

The bend

Neem inderdaad een HP printer uit de 9xx serie!
Die 930 is goed en goedkoop. Heb zelf de 970 gehad, nu een 990. Kwaliteit is volgens mij hetzelfde in de 9xx serie.

Cartridges gaan erg lang mee van HP. Ik heb de mijne vanaf juni. Dus er zit een halve zwarte en halve gekleurde inkt in. Heb die er nu nog steeds inzitten! Ik print niet weinig. Ik sta er trouwens zelf van te kijken, want 2 nieuwe cartridges staan al een maand of 2 naast de printer ...

En als ze op zijn kun je ook namaak-cartidges kopen, die schelen bijna de helft in prijs.

HP for sure.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Zeker voor de Hp9xx series gaan, als het een budget moet zijn neem dan een 930 ofzo, zelf heb ik een 990 en die rult hard man :)

Verwijderd

Verstoppen kunnen ze inderdaad doen als je ze een lange tijd niet gebruikt, maar dan maakt epson zijn koppen schoon en dat werkt vrijwel altijd.
elke epson heeft "schoonmaak-programma's" waarmee het probleem altijd wordt opgelost.
en als het echt niet lukt, dan stuur je hem even op en dan wordt het geregeld. (gratis service)

en op een gegeven moment betaal jeje zo scheel aan die cardridges van HP dat je alweer een nieuwe printer kan kopen :o!

Als laatste wil ik er nog even aan toevoegen dat Epson als enige werkt met Micro Piezo i.p.v. de standaard technieken en micro piezo is veel helderder en duidelijker dan alle andere technieken.

Wil je kwaliteit, koop een Epson! :9

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 08:10

miekol

erm

Ik heb nog nachtmerries van me Epson Stylus Color 740 (maakte enorm lawaai, als je hem aanzette moest ie eerst 5 minuten lawaai maken voor hij wat kon, alle kleuren prints waren dof, hij was sloom etc.) echt slechte printer die ik OOIT heb gehad. Heb nu een HP 980cxi en das echt heeeeeeeel veel fijner en sneller.

Verwijderd

Epson 880 is snel, stil en heeft een resolutie van 2880 dpi, en de (revil)cardridges zijn goedkoop!

Daar kan geen HP aan tippen!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik had ook dezelfde vraag een paar weken geleden...
ik ben gegaan voor de canon s450 en deze is echt heel goed!

testen op o.a hardwareinfo.net laten zien dat de canon s400 en s450 heel goed uit de bus komen qua kwaliteit, snelheid en (ook best belangrijk) inkt-aanschaf...dit vergeten veel mensen..

je kan wel een printertje van 300 piek kopen, maar inkt kost ook zo'n 1500 a 2000 piek per liter (in cartridge vorm)
de canon print het goedkoopst...ik dacht zo'n 1,5 cent per pagina zwart, cartridges kosten maar 17,50!!! dusss...

succes verder!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik zou voor een HP gaan. Zijn degelijke spullen en ze printen fantastisch.
Ik heb zelf erg tevreden over mijn HP 930C.
Hij print bijna op fotokwaliteit. Als je hoesjes gaat printen voor cds moet je goed kijken welke het origneel is. :9~
Enige nadeel zijn de superdure cartridges.
Ik heb geen ervaring met Epson, maar die schijnen ook wel goed te zijn.
Canon vind ik persoonlijk wat minder... >:)

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Op zondag 07 oktober 2001 16:34 schreef Moartn het volgende:
Probleem met Epsons is altijd dat de printkoppen verstopt raken als je ze niet regelmatig gebruikt...
idd! niet kopen als je niet regelmatig print dus. Kheb zelf een HP 930c. Een aantal prachtige foto's e.d. mee geprint. Erg snel ook, alleen ietwat gekut met de usb installatie. Zie mijn topic: [topic=287578/1/25]

Suc6!

Verwijderd

Heb heden een HP 959c.ben er heel tevreden over. in de categorie inktjetprinters en voor een leuke prijs,echt heel goed! Laserprinters zijn nog te duur in kleur. Hiervoor een epson gehad. Niets dan ellende . begon eerst gigantisch te "rochelen" voordat je er mee zou willen printen en als je wou printen deed hij het niet. Jaren ellende mee gehad. Gezworen, NOOIT meer een Epson. Epson van kwaadheid echt ! buiten gesmeten. Alleen nog maar HP en misschien ooit ook Minolta.

Ellen.
Pagina: 1