"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het werkt idd sinds gisteren al heerlijk 
Volgens mij zijn de servers nog niet in gebruik genomen, dus dit is echt heel goed werk van de Crew.
Volgens mij zijn de servers nog niet in gebruik genomen, dus dit is echt heel goed werk van de Crew.
idd, er gaat nog veel veranderenOp zondag 07 oktober 2001 16:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Morgen kan alles anders zijn
Uhm, waarom die smiley erachter?Op zondag 07 oktober 2001 16:02 schreef hdd het volgende:
idd, er gaat nog veel veranderen
Toch niks geheims aan ?
Behalve dan dat je het hier niet mag posten.
Verwijderd
Hey, in eens 2 reply's getrashed, das verdacht! wat hangt er voor grote verandering boven ons hoofd?!
Ik zat gister in Six Flags. Maar het zou kunnen ja.Op zondag 07 oktober 2001 16:02 schreef Devil_2000 het volgende:
Het werkt idd sinds gisteren al heerlijk
Erg merkbaar, of moeten we zoeken...Op zondag 07 oktober 2001 16:02 schreef hdd het volgende:
[..]
idd, er gaat nog veel veranderen
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Je kan zoeken wat je wilt, je vind toch nix, ik zeg nix, je zult het wel merkenOp zondag 07 oktober 2001 16:12 schreef brammus het volgende:
[..]
Erg merkbaar, of moeten we zoeken...![]()
Hdd Mod wosOp zondag 07 oktober 2001 16:14 schreef hdd het volgende:
[..]
Je kan zoeken wat je wilt, je vind toch nix, ik zeg nix, je zult het wel merken
Als je dan al per se zo'n slijmerige signature wilt hebben, schrijf mijn naam dan even goed. Met een hoofdletter dus.Op zondag 07 oktober 2001 17:10 zag Onno de foute signature van DR:
onno/Kees zijn helden
En de "nick" van kees is dus ZONDER hoofdletter...Op zondag 07 oktober 2001 17:10 schreef Onno het volgende:
[..]
Als je dan al per se zo'n slijmerige signature wilt hebben, schrijf mijn naam dan even goed. Met een hoofdletter dus.
[edit]Hmmz... Op GoT niet zie ik... Op IRC wel...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pff boeiendOp zondag 07 oktober 2001 17:10 schreef onno het volgende:
[..]
Als je dan al per se zo'n slijmerige signature wilt hebben, schrijf mijn naam dan even goed. Met een hoofdletter dus.
die sig stond er al lang zat en is nu weg
Veranderingen? Hahaha! BC4 ofzo?
Verassing
Maarre, krijgen we hier dan eindelijk een GoT op Oracle en een Private Messaging system? De HK wordt getrashed en... uhm,
Verassing
Maarre, krijgen we hier dan eindelijk een GoT op Oracle en een Private Messaging system? De HK wordt getrashed en... uhm,
Verwijderd
Simpele gebruiker...Op zondag 07 oktober 2001 15:58 schreef jelmervos het volgende:
Wat er precies veranderd is weet ik niet, maar als simpele gebruiker van GoT .....
Achttien post per dag en dat al jaaaaaaaaaaaaaaaren....
Wat betekent simpel dan nog....
Dat zegt niet zoveel hoor. Met simpele gebruiker bedoel ik dat ik net als iedere andere gebruiker ben. Dus niet een mod of admin ofzo.Op zondag 07 oktober 2001 18:18 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
Simpele gebruiker...
Achttien post per dag en dat al jaaaaaaaaaaaaaaaren....
Wat betekent simpel dan nog....
Wat er veranderd is:
Tja, niet zo heel veel, voornamelijk wat strakkere afstelling van de httpd, mysql en de plaatjes worden nu van een andere server geladen.
Tja, niet zo heel veel, voornamelijk wat strakkere afstelling van de httpd, mysql en de plaatjes worden nu van een andere server geladen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nou het werkt dusOp zondag 07 oktober 2001 19:47 schreef Kees het volgende:
Wat er veranderd is:
Veel sneller hier, maar dat kan ook aan m`n nieuwe pc liggen
Net weer #55 gehad, en "page could not be found"-error... 
Nog wat strakker afstellen kees!
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
ROFLOp zondag 07 oktober 2001 20:22 schreef brammus het volgende:
Net weer #55 gehad, en "page could not be found"-error...
'k vind GoT nu ook weer vrij brak
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Heb het idee dat GoT nu weer aan het inzakken is, erg jammer want het liep echt heel lekker een paar uur geleden.
Gaat gewoon snel hier hoor 
0.6212 sec.
0.6212 sec.
En hoe zit het nou met dat geheugenlekje? Is dat er nog steeds?Op zondag 07 oktober 2001 19:47 schreef Kees het volgende:
Wat er veranderd is:
't Is zondag. Dat is altijd een rustige (=snellere) dag geweest..
Oops, had ik helemaal niet over nagedacht.Op maandag 08 oktober 2001 00:05 schreef RickJansen het volgende:
't Is zondag. Dat is altijd een rustige (=snellere) dag geweest..
Maar is dat echt zo'n rustige dag dan, ik dacht dat ze juist op zondag gaan internetten. Zondag heb ik altijd wel de meeste mensen online op mijn ICQ.
Vreemd, maar de statistieken liegen niet.
Al gaat het nu weer wat minder. Zal wel door de zondag komen dat het even zo goed werkte. Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn.
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.
Hier duurt het ook elke keer wel 1,5 minuut voordat de pagina binnen is
't is weer dik huilen met 2 petten op ja
Virussen? Scan ze hier!
Valt nu wel mee, gaat wel vlot nu. Laat maar, ik trek het in... Maar waarom wordt ik steeds uitgelogd?
Pagina: 1