Vraag ik me nu al een tijdje af eigenlijk. Wie van jullie speelt dit spel en zit je ook nog in een alliance?
Verwijderd
Hmmm, niet Earth 2025, wel Earth 2150 
En nee, wij zitten hier niet in een Allience, wij spelen meestal stomweg over het netwerk.
Heb wel mijn voorkeur voor UCS, de meesten willen met ED spelen meen ik, maar goed, daar gaat het niet om.
Voor de rest een cool spel
En nee, wij zitten hier niet in een Allience, wij spelen meestal stomweg over het netwerk.
Heb wel mijn voorkeur voor UCS, de meesten willen met ED spelen meen ik, maar goed, daar gaat het niet om.
Voor de rest een cool spel
ik speel earth 2150 gewoon de singleplayer.
heb hem pas net gedownload en heb multiplayer nog niet geprobeerd maar voor zover ik het gespeeld heb is dit een vet spel
heb hem pas net gedownload en heb multiplayer nog niet geprobeerd maar voor zover ik het gespeeld heb is dit een vet spel
Verreweg de meesten spelen met LC. [lekker makkelijk, gewoon oneindig veel Machinegun luanrs bouwen en dan rushen...Heb wel mijn voorkeur voor UCS, de meesten willen met ED spelen meen ik, maar goed, daar gaat het niet om.
Speel jij trouwens op EarthNet of op "the ZONE"¿
En onder welke nickname¿
En Earth2025 is WEL een bestaand spel. 't is een textbased online only spel.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Euhm Earth 2025 is een online game dwazen. Hij bedoelt niet Earth 2150.
En ja ik speel het en heb zelfs mijn eigen clan.
En ja ik speel het en heb zelfs mijn eigen clan.
Eigen clan? Klinkt goed, welke precies?
En stuur me es een icq'tje, wel lachen even met een andere hollander over earth lulle.
18093284
En stuur me es een icq'tje, wel lachen even met een andere hollander over earth lulle.
18093284
Dat spel zuigt. ik heb idd leiver earth2150.
Verwijderd
Nee mensen jullie moeten gewoon geen appels met peren gaan vergelijken.
Het is gewoon een leuk spelletje waar je weinig tijd aan hoeft te spenderen op een dag en het toch kan spelen. Een ander voordeel is dat ik het zelfs op mijn gare modem kan spelen en dat lukt niet met Earth 2150.
zometeen gaan jullie ook nog zeggen dat diablo 2 beter is dan een MUD. De eerste die dat durft te zeggen is gewoon een grote idioot die geen verstand van games heeft.
Het is gewoon een leuk spelletje waar je weinig tijd aan hoeft te spenderen op een dag en het toch kan spelen. Een ander voordeel is dat ik het zelfs op mijn gare modem kan spelen en dat lukt niet met Earth 2150.
zometeen gaan jullie ook nog zeggen dat diablo 2 beter is dan een MUD. De eerste die dat durft te zeggen is gewoon een grote idioot die geen verstand van games heeft.
Pagina: 1