Probeer je codecs voor divx/mp3 opnieuw erop te zetten.
Ik heb mijn geluidskaart (terratec sixpack 5.1) opnieuw geinstalleerd, en ook de divx codec, maar het helpt niet.
Ik kan wel normale mp3's afspelen btw
Ik kan wel normale mp3's afspelen btw
Ik heb nu zo'n beetje alles gedaan wat ik kan bedenken.
win2k opnieuw geínstalleerd
terratec sixpack 5.1 opnieuw geínstalleerd
divx codecs opnieuw geinstalleerd
niets werkt, heeft iemand nog een idee?
win2k opnieuw geínstalleerd
terratec sixpack 5.1 opnieuw geínstalleerd
divx codecs opnieuw geinstalleerd
niets werkt, heeft iemand nog een idee?
Verwijderd
kijk dat verdomde probleem heb ik nu dus ook! alle mogelijk pacages/ilters/codecs/NOEM MAAR op geinstaleerd tot vanmiddag had ik nog heerlijk geluid NU NIETS NADA noppes, ik word helemaal crazy ervan iemand nog enig idee?
Mja ik heb dat dus ook...
Zowel met coderen als decoderen van films... het wàs goed, maar van de ene op de andere dag was het ineens geen geluid meer!
Mja ik heb er ook geen oplossing voor, ik heb maar de oude 3.22-codec erbij geïnstalleerd.. dan heb ik wel mindere beeldkwaliteit met encoden, maar zit er tenminste geluid bij. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft inderdaad, want dan kan ik mijn 4.12-codec weer gebruiken..
Probeer de fims (als je windows hebt) eens te openen met mplayer2 (dat is de oude mplayer die er nog steeds in zit). Blijkbaar gebruikt mplayer2 vaak net een andere codec dan mplayer en hierdoor werkt het soms wel.
x:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe wordt er dus bedoeld.
mplayers2.exe is Windows Media Player 6.4, gewoon zelfde als WMP 8.0, alleen dan zonder alle overbodige toeters en bellen.
mplayers2.exe is Windows Media Player 6.4, gewoon zelfde als WMP 8.0, alleen dan zonder alle overbodige toeters en bellen.
Verwijderd
Misschien is de film wel gecodeerd met ac3 geluid of met ogg. Codecs kan je vinden op dvd.box.sk
Pagina: 1