Ik wil graag m'n videokaart (GeForce256 32 mb DDR) upgraden, maar is dat op dit moment wel zo verstandig ivm met de komst van de Titanium modellen en de Radeon 8500 en de verw8e prijsdalingen?
Da's natuurlijk je eigen keuze... De Ti's zijn eigenlijk niet veel meer dan anders geclockte modellen van bestaande kaartjes, dus daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten (als echte tweaker kun je die Ti500 zelf ook wel maken van een GF3
)
De Radeon 8500 klinkt idd interessant, maar ja... daar heb je nu geen hogere framerate van...
Oftewel: vind je het heel erg om te w88 op de 8500... of ga je gewoon voor de GF3... Remember: It's only money...
De Radeon 8500 klinkt idd interessant, maar ja... daar heb je nu geen hogere framerate van...
Oftewel: vind je het heel erg om te w88 op de 8500... of ga je gewoon voor de GF3... Remember: It's only money...
Je kaart is nog goed genoeg hoor, ik zal wachten als ik jou was. Ik vind videokaart in jou geval echt overbodig. Maar ja wie luistert er tegenwoordig nog naar mij