Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT zwart scherm met sli

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee voodoo's, zelfde merk, allebei 12 mb. Sli kabeltje ertussen. In mijn dislpayproperties staat nu Sli Detected!
Cool denk ik. Start UT op, zwart scherm. Unreal, zelfde probleem. Ik hoor wel muziek, een sec of 10 en dan kapt ie ermee.
Verscheidene drivers geprobeerd. Werken niet.

Anyone? Pisses me off Afbeeldingslocatie: http://www.respawn.onlinehome.de/gfx/smile/rocketwhore2.gif

Verwijderd

Tja, geef eens wat meer info zou ik zeggen?

Welke videokaart heb je op wel mobo enzo.

Enne.... heb je de setup al gedraaid van al die spellen?
Goede DX7 reference drivers van je Voodoo geinstalleerd, DX7a gebruikt etc etc etc...

Verwijderd

Topicstarter
Twee Helios 12 Voodoo's
Asus v3400 TNT
PII 400
64 Mb Intern
QDI-P6I440BX Brilliant I
Win98
Reference drivers van 3dfx
DX7a erop
UT en Unreal opnieuw geinstalleerd.

Ik wou gewoon ff proberen hoe hoog de framerate was in een 3dfx-spel met twee voodoo's ipv de TNT-kaart.
Zoals ik al zei, in de displayproperties zegt Windhoos dat de SLI detected is.
Ik heb van iemand gehoord dat er in Unreal een checkbox is waar je "enable sli" moet aanvinken. Nou, die kan ik dus niet vinden.
Ik heb dus de oude drivers geprobeerd en de reference. Allemaal hetzelfde probleem. De sli werkt bij QuakeIII overigns wel :) Dus ik denk niet dat het aan de installatie van drivers/kaarten ligt. Tja, wat heb je nog meer voor info nodig?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je al een keer opnieuw in savemode opgestart ?

Verwijderd

Topicstarter
Al ongeveer 100 keer.
Ik weet niet of alles met de default instellingen hoort te werken of dat ik iets speciaals moet instellen. Bij de drivers of in Unreal. Believe me, ik heb alles geprobeerd. Maar ik kan er bijna niets over vinden. En wat ik kan vinden werkt ook niet.
Bijvoorbeeld in de bios PnpOS op True.
Als ik diable sli aanvinkt bij de 3dfxtab dan doet ie het wel. OBVIOUS. Ik had gehoord dat het dan werkte. Ja, maar niet in sli en dat wil ik nu juist.
Ik heb nu ook kaal win98 geprobeerd met dx7 en refenrence drivers Werkt nog steeds niet.
Een andere versie vanm windhoos geprobeerd...ook niet. Steeds hetzelfde probleem. Let wel, de kaarten dan het afzonderlijk goed en ook bij de 3dfx-tab in displayproperties staat dat sli werkt.
Het zijn ook precies dezelfde kaarten, geen conflicten whatsoever. De toekomst van deze configuratie ziet er bij mij net zo uit als het beeld. Zwart. Maar ik zal het oplossen.....alleen maar om te weten wat de oorzaak is. Believe me, I will succeed.
(Maar hulp is gewenst :) )