Toon posts:

Det. 4 21.85 Driver, nu OC probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net de 21.85 driver gedownload alles werkt goed, ik even al mijn settings doorlopen met NVMAX (laatste versie) En bij het OC menu krijg ik de volgende error: ERROR LOADING nvcpl.dll .....

Die file heb ik dus nog wel gewoon, ook zie ik dan bij core speed : 20230MHz en MEM: 20470MHz.. :) Ja das leuk maar gaat nergens over... iemand een fix hiervoor?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb met rivatuner iig geen problemen met oc.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Vulpine GL mark geeft ook al error nu DAMN volgens mij zijn die nieuwe drivers niet helemaal lekker

Verwijderd

Weet, hoort niet helemaal bij deze post, mare Kan je de Det. 4 21.85 Driver voor W2K / XP voor mij op het internet zetten. Ik krijg hem namelijk niet gedownload via Tweakers links.:'(

Alvast bedankt.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Convoy

g44p

Op maandag 08 oktober 2001 12:27 schreef Ge611 het volgende:
Weet, hoort niet helemaal bij deze post, mare Kan je de Det. 4 21.85 Driver voor W2K / XP voor mij op het internet zetten. Ik krijg hem namelijk niet gedownload via Tweakers links.:'(

Alvast bedankt.
www.guru3d.com ;)

Verwijderd

Bedankt

Maar Guru3D had ik al geprobeerd, echter zij hebben alleen 21.81 niet 21.85. De 21.85 is leaked.

Gaarne andere link. thx

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik heb de det.21.85 nog niet, maar mischien helpt dit ook bij het overklokken :) Teminste als het om een Windows XP systeem gaat :? -KOD-
Ik heb namelijk gewoon de win2k coolbits.reg gebruikt onder XP en het werkt perfect :)

edit: heb dus nog Det.21.81 :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1