Toon posts:

SBlive 1024!is shit, Terratec Fire! of liever niet

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat bedoel ik echt. heb sinds een jaar de SoundBlaster live! 1024player, en ik kan maar één ding erover zeggen, het is een grote shit . ik ben creative spuugzat.

Ik heb altijd drivers problemen, de ene keer gaat het geluid kraken, de andere keer werken de Rear kanalen niet en zo gaat het maar door.

nu denk ik erover om toch een andere geluidskaart te gaan kopen, ik vind die Terratec erg mooie geluidskaarten, en hebben ook nog een standaard digitale uitgang lekker voor de MiniDisc!.

Mijn vraag is: Heeft iemand van jullie ervaring met de Terratec geluidskaarten ,,, het gaat om de DMX Sound System en de Terratec 1024player.

Op www.terratec.com staan erg weinig drivers, en zelfs staan er helemaal geen drivers voor win2k bij de DMX Sound System.

Dus, heb jullie mening erg hard nodig!

Alvast bedankt.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hercules Fortissimo II is ook goed, net zoals die DMX-Fire 1024. Lekker uitgebreid, veel mogelijkheden.

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:42 schreef sebastius het volgende:
Hercules Fortissimo II is ook goed, net zoals die DMX-Fire 1024. Lekker uitgebreid, veel mogelijkheden.
Maar die hercules heeft geen interner digitale aansluiting voor je cdrom/dvd speler. Jammer anders had ik die gekocht.

En over de terratec drivers. Volgens mij komen er binnenkort nieuwe drivers uit. Kijk anders eens ff bij tomshardware.com. Daar staan tests van nieuwe videokaarten en of ze ondersteuning hebben voor winxp.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
de terratec is echt heel goed :)(kijk onder)
en het is www.terratec.net

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn terratec dmx-xfire geeft onder win2k sp2 geen 4 kanaals geluid :(

Systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 15:54 schreef Blisterin_Bull het volgende:
Mijn terratec dmx-xfire geeft onder win2k sp2 geen 4 kanaals geluid :(
Kijk, dat bedoel ik dus... ik heb precies hetzelfde probleem met mijn sblive 1024 player onder win2k.
Je kunt zo'n update downloaden van de creative site, maar dan krijg ik rare geluid tijdens het afspelen van games, mp3's enz.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 15:52 schreef Hielkej het volgende:
de terratec is echt heel goed :)(kijk onder)
en het is www.terratec.net
je hebt gelijk ;)

Verwijderd

Live Ware 3.0 al gedownload? Dit zou alles moeten oplossen!
Er is nog geen Live Ware 3.0 voor XP...
http://www.soundblaster.com/liveware/

Verwijderd

Inderdaad wel erg goed, die Terratec. Heb alleen wel wat latency af en toe (VIA chipset). Heb ergens op de gathering gelezen dat er een patch voor is, maar die heb ik nog niet kunen vinden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

D'r loopt nu al precies zo'n topic :|

[topic=284721/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.