Ik ben op zoek naar een vet spel dat ongeveer dezelfde stijl heeft als streets of rage 2,3 op de sega (Laaaaaaaang geleden). Fighting Force ken ik alleen die loopt op mijn p3600,192mb,geforce 32mb(voor de oplettende ja die geforce die heb ik 2dgn geleden op de kop getikt) nog als een slak. Heeft iemand een idee om mij weer back in old times te brengen want ik vond dat soort spellen altijd het leukst, het liefts uiteraard mooier.
ik weet ze ze wel maar die zijn voor emulatoren en ik weet niet of ik dat hier mag posten
hier een paar steekwoorden
MAME
- Combatribes
Callus
- Final Fight
- Warriors of fate
- Punisher
- Cadilacs & dino's
hier een paar steekwoorden
MAME
- Combatribes
Callus
- Final Fight
- Warriors of fate
- Punisher
- Cadilacs & dino's
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik ben ook een fan van zulke vechtspellen. het is heel simpel zulke spellen zijn op de PC niet te vinden of ze zuigen als de pest.
Je kunt echt beter een emulator downen. Je hebt ook genesis(megadrive) emulators, dan kun je die oue Sega spellen doen. Voor goede vechtspellen ben je toch vaak op de consoles aangewezen.
Je kunt echt beter een emulator downen. Je hebt ook genesis(megadrive) emulators, dan kun je die oue Sega spellen doen. Voor goede vechtspellen ben je toch vaak op de consoles aangewezen.
nou als ff bij jouw als een slak loopt doe je toch iets fout. bij mij loopt ie prima.
P3-450 + TNT2 Ultra.
P3-450 + TNT2 Ultra.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..