Toon posts:

Domeintjes verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een paar domeintjes gekocht met als bedoeling een paar sites op te zetten. Omdat ik eigelijk niet al teveel tijd heb wil ik die bij nader inzien misschien toch weer aan de kant gooien. Met andere woorden, ik wil ze weer verkopen. het gaat om twee enorm krachtige .nl namen en 3 .info's. Nu heb ik alleen helemaal geen ervaring op dat gebied, dus hoe ik een domein overschrijf, waar ik dat bekend moet maken en wat er aan kosten e.d. aan verbonden zijn.

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22

tomic

Smexylittlebabe!

Vertel es welke .nl domeinen je hebt....

Kan je ze hier meteen verkopen! >:)

Toch maar een weblog?

Verwijderd

Topicstarter
Errrr, ik zou ze best willen noemen, maar ik geloof dat verkopen niet de bedoelling is van dit forum. Toch:?

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

klopt, maar je kan ter informatie vertellen over welke domeinen het gaat! :)

Toch maar een weblog?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 15:05

markvt

Peppi Cola

welke domeinen ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

die hij wil verkopen..

Toch maar een weblog?

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:40 schreef tomic het volgende:
die hij wil verkopen..
Duh.. hij wil net zoals jij weten welke domeinen hij wil verkopen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Waarom wilt iedereen het toch zo graag weten?? Noujah, ik zal die NLletjes ff neerzetten: bel0900.nl, 0900index.nl. Hier wou ik dus een site achter zetten. Misschien doe ik dat ook nogwel, maar als ik er een leuk prijsje voor kan krijgen verkoop ik ze liever. Maar hoe weet ik wat dat waard moet zijn? En hoe verkoop ik ze??

De info's moet ik nog ff op w88, want de meeste heb ik voor mn klanten gekocht, dus die verkoop ik pas als zij die niet willen. Mn klanten vraag ik daar natuurlijk een lage prijs voor die dingen, want dat zie ik gewoon als service.

Verwijderd

ik vind die domeinnamen helemaal niet zo bijzonder eigenlijks...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zondag 07 oktober 2001 16:42 schreef Kertje het volgende:
ik vind die domeinnamen helemaal niet zo bijzonder eigenlijks...
denk aan bel 0900-09500 ofzo :P

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Je domeinen zijn ong. een paar honderd gulden waard.
Als je ze niet aan je bestaande klanten wilt verkopen zal ik ze overal tekoop aanbieden.

Toch maar een weblog?

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 16:45 schreef happy3736 het volgende:

[..]

denk aan bel 0900-09500 ofzo :P
dan nog vind ik het niet bijzonder eigenlijks

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 04:12

pim

een domeinnaam is geld waard als mensen hem direct in zouden toetsen, dus zonder op een link te klikken. Of als de domeinnaam duidelijk ergens bij hoort.
bel0900 is niks bijzonders. er zijn zoveel combinaties te vinden met "0900"..
of denk je dat "bel0900" een meerwaarde heeft op bijv. 0900lijn.nl?

"enorm krachtig" :Z

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Op zondag 07 oktober 2001 17:46 schreef pim het volgende:
...

"enorm krachtig" :Z
Je hebt wel een punt. Maar waarom meteen flame?

Toch maar een weblog?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
Je bent dus eigenlijk gewoon een ordinaire domeinkaper? :r

Als je van domeintje af moet dan zeg je ze op en laat je ze verlopen.

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 18:07 schreef The Source het volgende:
Je bent dus eigenlijk gewoon een ordinaire domeinkaper? :r

Als je van domeintje af moet dan zeg je ze op en laat je ze verlopen.
ach maak me sterk dat er iemand voor zou willen betalen, zeker omdat elke andere combinatie hiervan nog wel gewoon vrij is... dus wel een slechte domeinkaper :)

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 04:12

pim

Op zondag 07 oktober 2001 17:58 schreef tomic het volgende:
Je hebt wel een punt. Maar waarom meteen flame?
Omdat ik het nogal een "opschepperige post" vind over iets wat helemaal niks voorsteld..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 20:16 schreef pim het volgende:

[..]

Omdat ik het nogal een "opschepperige post" vind over iets wat helemaal niks voorsteld..
'T is anders helemaal niet opschepperig bedoeld. Ik vraag hoe ik een domein aan kan aanbieden en overdragen. Dat is een vraag die meerdere mensen zich af zullen vragen denk ik. Ik heb eerst de search gebruikt om te kijken of de vraag al eerder was gesteld, en dat was ook niet het geval. Ik beschouw me ook niet een domeinkaper omdat ik deze domeinen aangeschaft heb om er in eerste instantie een site achter te zetten. En waarom een domein laten verlopen, of opzeggen als er een kans is om er toch nog wat geld voor te krijgen |:(. Geen enkele hollander laat toch geld liggen:?. En zoals ik al zij, ik heb ook domeinen gekocht voor mn klanten (.info), en ook daarom zou ik graag willen weten hoe ik die domeinen moet verkopen/overdragen.

Verwijderd

Als jouw domeinen echt zo enorm in trek zijn zet je toch gewoon op het domein een pagina zovan:

TE KOOP, FL. 500,-

email: info@ordinairedomeinkaper.nl

Dan zou je dus bij een superkrachtige domein binnen een dag er vanaf moeten zijn :D

Verwijderd

Topicstarter
Jah oke, maar hoe gebeurd de overdracht?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37

tweakerbee

dus..?

Had dan www.0900.nl geregt.. :D

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 oktober 2001 21:57 schreef tweakerbee het volgende:
Was ik ook van plan, net als de rest van nederland denk ik, maar hier in nederland is het verplicht minimaal 1 letter in een domein te gebruiken. In tegenstelling tot .com enzo. Dus dat kan niet :(

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 21:57 schreef tweakerbee het volgende:
Tjaap.. dat mag helemaal niet :P

Verwijderd

sorry hoor, ik als E-commerce expert ben van mening dat deze domeinen NIET goed zijn.

Verwijderd

Erg leuk al dat geflame en zo, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe ik de registratie van een domein op iemand anders zijn naam over kan laten schrijven.

Kan iemand nu vertellen hoe dat werkt?

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik zou ze gewoon houden. Wie weet hoe schaars de .nl domeinen ooit nog worden...
En heb je het geld echt zo hard nodig? :?

Of heb je ze bij een te dure hostingboer geregged? :+

Verwijderd

Het overschrijven van .NL domeintjes moet de provider doen van diegene die ze van je koopt.
Die heeft een formulier nodig van de nieuwe eigenaar, en een formulier wat jullie alletwee ondertekenen.

Dit formulier is (voor .NL domeintjes te downloaden op www.nic.nl)

voor .INFO weet ik het ook niet.....zou je ff op nic.info moeten kijken, of daar wat staat.....is mij nog niet bekend wat daar de procedures van zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 07:12 schreef underdog78 het volgende:
Het overschrijven van .NL domeintjes moet de provider doen van diegene die ze van je koopt.
Die heeft een formulier nodig van de nieuwe eigenaar, en een formulier wat jullie alletwee ondertekenen.

Dit formulier is (voor .NL domeintjes te downloaden op www.nic.nl)

voor .INFO weet ik het ook niet.....zou je ff op nic.info moeten kijken, of daar wat staat.....is mij nog niet bekend wat daar de procedures van zijn.
Eindelijk, bedankt underdog! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 06:57 schreef Victorio het volgende:
Ik zou ze gewoon houden. Wie weet hoe schaars de .nl domeinen ooit nog worden...
En heb je het geld echt zo hard nodig? :?

Of heb je ze bij een te dure hostingboer geregged? :+
Zo duur zijn die NL domeinen niet, maar ik d8 dat ze wel mooi klinken. Ik denk dat ik er toch zelf maar een site achter ga hangen, hoewel dat dan pas over een half jaar zal zijn oid.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 06:07 schreef roadbird het volgende:
Erg leuk al dat geflame en zo, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe ik de registratie van een domein op iemand anders zijn naam over kan laten schrijven.

Kan iemand nu vertellen hoe dat werkt?
ThnX nu voel ik me niet meer alleen ;)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Valt heel erg tegen volgens mij, domeinen verkopen. Tenzij ze al heel veel bezoekers trekken of echt sterk qua naam zijn.

Verwijderd

wat misschien een optie is om je domein aan te bieden is domeinenbank.nl werkt erug simpel heb ik namelijk ook gedaan :)

Verwijderd

Ik denk dat ze nog veel meer geld opbrengen als je er eerst een site op bouwt en die met alle 090x-info voorziet.
Als je dan bezoekers gaat trekken.... Pas dan kan ie echt geld waard worden.
Maar je moet er wel tijd en energie insteken.
Ff voor 50 piek per jaar een domeintje reggen en dan denken dat je 'm voor mega kan slijten.......
Nee, dan had je echt een pakkende naam moeten verzinnen.
Zoals die gast die voetbal.nl had geregistreerd....
Die heeft het domein destijds aan WordOnline verkocht voor 1 miljoen gulden.
Tja, maar die was dan ook ff wakker toen ie op dat idee kwam.
Maar eigenlijk had hij aanvankelijk de intentie niet om het te gaan verkopen, maar hij was gewoon een voetbal fanaat die er alles over voetbal op wilde zetten.
Pagina: 1