epson altijd met fouten

Pagina: 1
Acties:

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 06:29
Mijn Epson werkt in principe goed, maar altijd met systeemfouten. Het hulpprogrammaatje geeft niet aan hoeveel inkt ik nog heb, en tijdens de installatie gaat het ook al mis met het configureren van de printerpoort. Wat moet ik nu doen om alles foutloos aan het werk te krijgen.

Voor de goede orde:
Een epson 670 (USB en par., ik gebruik de par.poort), met driverset 5 (5a is beschikbaar, maar downloaden gaat niet vanaf www.epson.co.uk), een bi-di kabel, een Asus A7A mobo met in de Bios (1006) de instellingen ECP, EPP en 'Normal'. Uiteraard alledrie al geprobeerd.

De print wordt gewoon gemaakt, maar uiteraard met foutmeldingen.

Verwijderd

Inderdaad, probeer eerst eens alle nieuwe drivers speciaal voor het besturingssysteem die je gebruikt. Ga ook eens naar Epson.nl of Epson.com en probeer het op een andere site van Epson.

Als je er echt niet uit komt, bel dan even naar Epson op/naar de dealer waar je hem vandaan hebt.

succes,

Michael

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Zeker na het printen een error met iets van Ebrr.exe

1 of andere foutmelding zoiets had ik ook, terwijl de print gewoon goed is.

Ik negeerde het gewoon, en nu is de foutmelding ook weg

vaag maar ik snap het ook niet, maar aangezien de prints dus goed zijn boeit het me niet :)

I love watercooling

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde printer en ik heb er ook aardig wat problemen mee gehad. Welk OS gebruik je en wat voor problemen kom je precies tegen?

Ik heb zelf een dual-boot (Win Me & Win 2000) en ik heb na veel kloten geen problemen meer met mijn Epson 670.

De opstelling waar ik geen problemen mee heb ziet er zo uit:

Windows Me Nederlands = Windows 98 Driver Engels v5.00
Windows 2000 English = Windows 2000 Driver Engels v5.00

Bij de Windows 98 driver selecteer ik dan de Nederlandse taal in de setup.

• poes
Bestaat toeval???

Ik boot ook dual:
Win ME & Win XP

Echter daarvoor waren er al problemen!

• poes
En het werkt hier niet! Wiet iemand een epson page met goede drivers, behalve de al eerder genoemde?

• poes
Op zondag 07 oktober 2001 16:48 schreef poes het volgende:
En het werkt hier niet! Wiet iemand een epson page met goede drivers, behalve de al eerder genoemde?
De printerpoort kan niet worden geconfigureerd!
Pagina: 1