Oke, ik heb hulp nodig met Diablo2. Eerst ging het wel goed, maar tegenwoordig (zit aan het begin van act2) is het niet normaal meer hoe vaak het spel crashed. Ik bedoel echt dat die het geen kwartier meer uithoudt zonder
a: volledig vast te slaan
b: spontaan de PC gaat rebooten
Ik dacht eerst dat het aan mijn PC lag (te warm ofzo) maar als die 8 uur UT benchmarks overleeft zou je zeggen dat 2 uurtjes Diablo2 ook te doen moeten zijn.
Ik speel gewoon offline, dus slechte Bnet server is het probleem niet.
Ik gebruik mijn Voodoo2 kaartje (met nieuwste drivers) omdat ik als ik Direct3D kies (TNT2ultra, OOK nieuwste drivers) helemaal geen beeld krijg!
Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen, aangezien Blizzard zelf het niet weet en ik ook niet meer.
Systeem:
AMD Athlon 750
256 MB ram
40 GB HD (full install D2 op aparte partitie)
TNT2 ultra 32 MB en Voodoo2 12 MB
Soundblaster Live
Pioneer 10/40 DVD
Voor zover ik weet staan overal de nieuwste drivers/biossen op en heb ik geen virussen.
En nogmaals, al het andere werkt perfect, alleen Diablo2 wil totaal niet
Natuurlijk is D2 ook gepatched
Alvast bedankt voor tips, ik weet het zelf echt niet meer.
Alexander
a: volledig vast te slaan
b: spontaan de PC gaat rebooten
Ik dacht eerst dat het aan mijn PC lag (te warm ofzo) maar als die 8 uur UT benchmarks overleeft zou je zeggen dat 2 uurtjes Diablo2 ook te doen moeten zijn.
Ik speel gewoon offline, dus slechte Bnet server is het probleem niet.
Ik gebruik mijn Voodoo2 kaartje (met nieuwste drivers) omdat ik als ik Direct3D kies (TNT2ultra, OOK nieuwste drivers) helemaal geen beeld krijg!
Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen, aangezien Blizzard zelf het niet weet en ik ook niet meer.
Systeem:
AMD Athlon 750
256 MB ram
40 GB HD (full install D2 op aparte partitie)
TNT2 ultra 32 MB en Voodoo2 12 MB
Soundblaster Live
Pioneer 10/40 DVD
Voor zover ik weet staan overal de nieuwste drivers/biossen op en heb ik geen virussen.
En nogmaals, al het andere werkt perfect, alleen Diablo2 wil totaal niet
Natuurlijk is D2 ook gepatched
Alvast bedankt voor tips, ik weet het zelf echt niet meer.
Alexander