Toon posts:

wordt GEK van Diablo2

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb hulp nodig met Diablo2. Eerst ging het wel goed, maar tegenwoordig (zit aan het begin van act2) is het niet normaal meer hoe vaak het spel crashed. Ik bedoel echt dat die het geen kwartier meer uithoudt zonder
a: volledig vast te slaan
b: spontaan de PC gaat rebooten

Ik dacht eerst dat het aan mijn PC lag (te warm ofzo) maar als die 8 uur UT benchmarks overleeft zou je zeggen dat 2 uurtjes Diablo2 ook te doen moeten zijn.

Ik speel gewoon offline, dus slechte Bnet server is het probleem niet.

Ik gebruik mijn Voodoo2 kaartje (met nieuwste drivers) omdat ik als ik Direct3D kies (TNT2ultra, OOK nieuwste drivers) helemaal geen beeld krijg!

Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen, aangezien Blizzard zelf het niet weet en ik ook niet meer.

Systeem:
AMD Athlon 750
256 MB ram
40 GB HD (full install D2 op aparte partitie)
TNT2 ultra 32 MB en Voodoo2 12 MB
Soundblaster Live
Pioneer 10/40 DVD
Voor zover ik weet staan overal de nieuwste drivers/biossen op en heb ik geen virussen.
En nogmaals, al het andere werkt perfect, alleen Diablo2 wil totaal niet
Natuurlijk is D2 ook gepatched

Alvast bedankt voor tips, ik weet het zelf echt niet meer.
Alexander

Verwijderd

oeps, dubbelpost

The_Duke (edited 12-07-2000).]

Verwijderd

Diablo gepatcht met 1.02?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

SoftwareMode is veel mooier dan 3D mode.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Vreemd dat je geen beeld krijgt met je TnT2 Ultra en de voodoo geeft ook problemen. Kan het iets met de Athlon te maken hebben?
Heb je al eens geprobeert het spel opnieuw te installeren?

Ik heb tot nog toe geen problemen gehad met Diablo 2. Ik heb een TnT 2 Ultra, P-III 600, SB Live, Pioneer 8/32 en 128 MB ram. Ik draai trouwens onder Win'98

Verwijderd

Draai Win 98SE en heb tot nu toe nog geen crashes of hangers gehad. Gewoon met de 1.0.
Bij AT en Hardocp zag ik dat er mensen met 1.2 patch terug zijn gegaan naar 1.1 of 1.0 omdat die bij hen niet draaide en ze daarvoor geen probs hadden.

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Vaag!!
Ik heb een PII350@392 en draait goed.
probeer inderdaad ff die nieuwe patch.

Wat wel bij mij gebeurd in 3D mode is dat de lijken van vijanden (Ik ben de Necromanser) in de lucht lijken te zweven (heel raar).
Verder geen problemen gehad (Is wel het orgineel).

When does the hurding stop?

Verwijderd

waarom gebruik in hemeldsnaam nog een Voodoo kaart naast een TNT2 kaart. Heb ik ook gehad (ongeveer 1 uur), maar direct de Voodoo kaart eruit gehaald.
Daar zou het probleem in kunnen liggen.
Probeer de Voodoo kaart eruit te halen en alleen met de TNT2 kaar te spelen. Vergeet niet de laatste drivers te installeren.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
met clay eens, probeer het in sofware (2d mode) dat liep bij mij een stuk beter en nog mooier ook. Die rare perspectief optie vind ik maar nax...

specs

Pagina: 1