Toon posts:

Pokemon op de PC

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal maanden geleden hebben mijn kinderen Pokemon red, blue en yellow gedownload, tesamen met een gameboy-emulator.
Bestaat er ook zoiets t.a.v.Nintendo 64; de kinderen willen pokemon stadium spelen, wat mij betreft op de PC.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok eerst even dit: POKEMON ZUIGT!!!!!!!! :r :( :r :( :r :( :r :( :r :(

zoooo dat lucht op :)..

Ennuh nou ff on topic. Ja er bestaan ook n64 emulatoren. Ik ga lekker geen linkjes geven want dat mag niet (ik heb geen n64+originele spellen, jij wel natuurlijk toch ;)?) maar uh een of andere zoekmachine (ik hoor iets wat lijkt op altavista ofzo ;)) lijkt me wel een goed begin ;).. succes

Verwijderd

Yep bestaat....
ik zal is ff checken voor je waar...

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

www.ultrahle.com :)

waar de roms staan weet ik niet (nou ja...weet ik wel maar ga ik niet vertellen :P)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Nou alleen nog iemand die wel vertelt waar de romz staan en niet de emulator :P

Verwijderd

Mag niet? Officiele n64 spellen? Nee jullie hebben vast allemaal origineel gekochte software op jullie pc en helemaal niks illegaals staan. Maak je mij niet wijs, zelfs m'n oma! had op gegeven moment een gecrackte versie van een of ander vaag spel op de pc staan.

ps. De eerste persoon die ook daadwerkelijk office (voor prive gebruik) heeft gekocht voor 800+ piekies moet ik nog tegenkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de antwoorden. De Nintendo 64 emulator already gedownload.
Romspellen wel iets van gevonden, maar door alle links, sublinks en (helaas) traag werkende subsites nog niet veel verder gekomen. Ik ga zelf wel verder zoeken, maar hoop wel op de verlossende ultieme link...

Verwijderd

Lul eens niet zo, er zijn nu eenmaal regels en T.net kan daar problemen mee krijgen.
En roms zijn niet illegaal mits je ze binnen 24 uur verwijdert, maar ik ken niet zo gauw een paar uit mijn hoofd, (www.romseeker.com) misschien, zoek anders eens op een zoekmachine.

Verwijderd

leuk met z'n vieren achter EEN toetsenbord!
ik vraag me af hoe je dat doet. ik neem aan dat je dat spel met z'n vieren tegelijkertijd kunt spelen.

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Misschien is de Tristar64 wat voor je. Het is een apparaat waarmee je Nes, Snes en GB games op de N64 kan spelen. Check http://www.tristar64.com

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

pokemon op de pc is gaaaf ik ben er vet verslaafd aan geweest ( niet niet meer :))

maarja de graphics zijn een beetje lelijk en het geluid is niet veel aan maar het was voor mij een leuk spel
Pagina: 1