Toon posts:

Krijg directory niet weg !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem.
Had Winxp geinstalleerd maar detecteerde mijn videokaart niet en er zijn nergens drivers voor winxp en win2000
voor te vinden dus heb ik em er maar weer vanaf geflikkerd.

Nou heb ik mijn schijf opgedeeld in partities en mijn E schijf NTFS gemaakt (nog steeds) nou draai ik Winnt4
en laat ie een directory zien namelijk E:\System Volume information

Dit vind ik zeer irritant en wil hem graag weg hebben. En heb geen zin om een backup te maken en em te formatteren. Moet toch een andere manier voor zijn?
Dit lukt dus niet. Hij is verborgen maar ik kan de directory niet anders instellen of verwijderen (toegang gewijgerd).
Onder Dos met NTFS For DOS lukt het me ook niet.

Andere suggesties??

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

ja laten staan, die krijg je niet weg :)

hij heet niet voor niks "system volume information"

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 19:58

Dim

Die folder wordt gebruikt door de Indexing Service. Je kunt hem wegpleuren nadat je de Indexing Service hebt uitgezet, of verwijderd.

Om de Indexing Service uit te zetten: ga naar Control Panel -> Administrative Tools -> Services, zoek daar Indexing Service, stop hem, en zet hem op Manual.

Om de Indexing Service te verwijderen: ga naar Control Panel -> Add/Remove Programs -> Add/Remove Windows Components, daar Indexing Service uitvinken, en dan Next Next Next enz.

Nadat de Indexing Service opgerot is, op de System Volume Information folder rechtsklikken, dan Properties -> Security tab, dan Add klikken en jezelf Full Control geven. Daarna kun je de folder gewoon wegdonderen.

My other computer is your windows box.

Verwijderd

Probeer het eens door start > uitvoeren > winfile
te gebruiken. Dat is nog t oude bestandsbeheer van win 3.0 die r nog steeds inzit. Die weet raad met allerlei vage bestanden. Suc6 r mee

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12-2025

reminder

oi....

Of gewoon Hide ?
zo groot is die ook weer niet :)

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Op zaterdag 24 november 2001 15:58 schreef Cosmos het volgende:
Probeer het eens door start > uitvoeren > winfile
te gebruiken. Dat is nog t oude bestandsbeheer van win 3.0 die r nog steeds inzit. Die weet raad met allerlei vage bestanden. Suc6 r mee
winfile in XP?, grappig maar nee dus.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Pagina: 1