Toon posts:

Tv-out, coax, scart....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, kan je TV-out van je videokaart ook op coax (gewoon de antennekabel) aansluiten (met een splitter). Of moet ik dan echt de tulip (ofzo) gebruiken? De tv-out van mij heeft een uitgang waar 4 pinnetjes in moeten (ook nog een platte daarboven dus 5) ??? Iemand hoe dit moet? ik heb er dus echt geen ervaring mee (oh ja BTW ik heb er nog wel een kabeltje bijgekregen die een verloop heeft van die 4 (5) polige naar tulip)

Verwijderd

[search=tv-out+S-video+kabel]

Die aansluiting is dus een S-video aansluiting. Afhankelijk van het feit of je tv dat signaal ondersteunt kan je een directe S-video kabel van pc naar tv leggen. Als je tv dit niet ondersteund zul je een composietkabel moeten kopen en met adapterkabeltjes moeten gaan werken (je hebt er wellicht een bij je videokaart gehad).

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Het is ook mogelijk om s-video om te zetten naar coax, die apparaatje zijn echter vrij duur. Ik dacht dat ze minstens F50,- waren..... (toch maar een nieuwe tv?)

Verwijderd

Topicstarter
ja, binnenkort haal ik wel een nieuwe TV, maar het zit zo, als ik hem via de coax kan aansluiten, kan ik hem via die tv die is aangesloten ivm video aangesloten is op een andere TV, ook bekijken op die andere TV. Maar ok ik hoop gewoon dat dat lukt, ik zal eens gaan kijken bij de elektronicaboer om te kijken of ze suggesties hebben, maar die van jullie zijn ook welkom :)

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Ohh.. je wilt je eigen divx tv zender beginnen bij jullie in huis ? Suk6 :)

Verwijderd

Topicstarter
JA! :9~ (8> maar ja, iig wel zoiets hehe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar weet niemand of dit gaat, van een tulip naar coax ofzo, iig van zo'n tv-out naar coax????

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 10:34 schreef tweakitup het volgende:
Ok, maar weet niemand of dit gaat, van een tulip naar coax ofzo, iig van zo'n tv-out naar coax????
nee dat gaat niet.
omdat te laten werken moet er een uhf modulator tussen

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 11:09 schreef bakdozium het volgende:

[..]

nee dat gaat niet.
omdat te laten werken moet er een uhf modulator tussen
Of een hele VCR >:)
Pagina: 1