Toon posts:

[PHP] Iets includen vanaf een andere server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

aangezien me database down is waar ik me website vanaf host, wil ik wat MySQL scripts hosten vanaf een andere server. Alleen hoe zit dat dan met dat includen?
Want dit werkt vooralsnog niet:
code:
1
<? include("http://hier me andere host/online.php") ?>

Verwijderd

PHP:
1
2
3
<?
 readfile("http://hier me andere host/online.php") 
?>

Misschien, anders gewoon inhoud bestand lezen met fopen ofzo.

Verder kan ik niet nalaten te zeggen dat dit niet echt een snelle en efficiente methode is, maar als het niet anders kan...

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas kan het voorlopig niet anders.
Het zit namelijk zo. Ik gebruikte voorheen zo'n script dat het aantal users laat zien die op dat moment op je pagina waren.
Maar nu is mijn vraag. Ik host me pagina op GamePoint, maar aangezien de MySQL server daar down is moest ik dat script verkassen naar f2s.
Kan ik dan wel dat onlineusers script op f2s hosten zodat ie het goeie aantal users laat zien dat online is op mijn GamePoint site?
De tabel staat tenslotte op f2s... :?

Verwijderd

Nobody has controle over life and death. Except when they are taking lives and causing death.
zpelvaud:
Nobody has control over life and death, except when they are taking lives and causing death.

Verwijderd

Topicstarter
OMG, je verveelt je zeker ofzo.
Mierenneuken om een comma! Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/2up.gif

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Op zondag 07 oktober 2001 14:11 schreef SmOkE19 het volgende:
OMG, je verveelt je zeker ofzo.
Mierenneuken om een comma! [afbeelding]
kweenie hoor maar ut ging om controle-->control en die komma...
Als je nou es ff beter zou kijken ofzo dan meteen beginnen te zeiken.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kan je niet includen vanaf een andere server?
hmm vreemd meen me te kunnen herinneren dat ik dat vroeger toch echt een keer heb gedaan... maarja

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:33
Heeft geen nut want dan gaat ie die PHP file gewoon draaien op de machine waar je die include draait.

Je kan dat script op de 'andere' server beter gewoon een getalletje of lijstje uit laten poepen, dat dan binnen halen op de server waar je nu met include() bezig bent en dat dan laten zien. Kan je meteen je timeouts goed regelen en wat error handling doen.

Maar netjes is het allemaal niet ;)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 17:11

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 07 oktober 2001 13:56 schreef SmOkE19 het volgende:
Nee helaas kan het voorlopig niet anders.
Het zit namelijk zo. Ik gebruikte voorheen zo'n script dat het aantal users laat zien die op dat moment op je pagina waren.
Maar nu is mijn vraag. Ik host me pagina op GamePoint, maar aangezien de MySQL server daar down is moest ik dat script verkassen naar f2s.
Kan ik dan wel dat onlineusers script op f2s hosten zodat ie het goeie aantal users laat zien dat online is op mijn GamePoint site?
De tabel staat tenslotte op f2s... :?
op f2s draaien ze een heel vervelden firewall, waardoor je niet kan praten met andere servers in je script :(
Pagina: 1