Heb ik ook, ik kom er niet zo vaak maar ik vindt het toch altijd wel grappig (beetje game-news in Tweakers stijl
...
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Verwijderd
deze week lijkt me sterk, want gister was ik er nog, maar vanochtend kwam ik er ook niet meer op.
ik hoorde dat ze gingen verhuizen (?)
ik hoorde dat ze gingen verhuizen (?)
Verwijderd
We hebben een nieuwe url wegens onderhoud aan de server en dat is www.gamers.nl
Verder nog een leuk persbericht:
Overname Gamer.nl door GamePoint.net resulteert in grootste gaming community in de Benelux
Den Haag 6 Juli 2000, GamePoint, Nederlands grootste online-gaming bedrijf, heeft de populaire gaming site Gamer.nl overgenomen. GamePoint haalt met deze overname een belangrijke partner in huis voor het leveren van game-content.
Voor de Gamer.nl community resulteert dit in meer en grotere acties op de Gamer.nl website, voorrang bij GamePoint LAN events en op termijn een verprofessionalisering van de redactionele stukken. GamePoint gebruikers waren al Gamer.nl lezers en vice versa, dus de doelgroepen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. Door de samenwerking is de grootste gaming community in de Benelux ontstaan.
GamePoint is de laatste anderhalf jaar enorm gegroeid en heeft haar positie binnen de games markt op veel vlakken uitgebouwd. De GamePoint site heeft hierbij een belangrijke functie vervuld, en hoewel het qua opzet een puur functionele site is, wordt hij enorm veel bekeken. Om die aandacht vast te houden en verder te groeien is content nodig. Het creeren van leuke en interessante content is heel iets anders dan het bouwen van java games of het onderhouden van een games netwerk. Iedereen moet doen waar hij goed in is, en voor het creeren van content die aansluit bij de huidige doelgroep kon GamePoint zich geen betere partner voorstellen dan Gamer.nl. De overname van Gamer.nl is zodoende een voor de hand liggende stap, waar GamePoint in de toekomst veel strategisch voordeel aan zal hebben.
Helaas ligt op dit moment wegens technische problemen de site plat , we hopen dat de problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.
Zie ook de andere threadover nieuwe url
Verder nog een leuk persbericht:
Overname Gamer.nl door GamePoint.net resulteert in grootste gaming community in de Benelux
Den Haag 6 Juli 2000, GamePoint, Nederlands grootste online-gaming bedrijf, heeft de populaire gaming site Gamer.nl overgenomen. GamePoint haalt met deze overname een belangrijke partner in huis voor het leveren van game-content.
Voor de Gamer.nl community resulteert dit in meer en grotere acties op de Gamer.nl website, voorrang bij GamePoint LAN events en op termijn een verprofessionalisering van de redactionele stukken. GamePoint gebruikers waren al Gamer.nl lezers en vice versa, dus de doelgroepen van beide partijen sluiten naadloos op elkaar aan. Door de samenwerking is de grootste gaming community in de Benelux ontstaan.
GamePoint is de laatste anderhalf jaar enorm gegroeid en heeft haar positie binnen de games markt op veel vlakken uitgebouwd. De GamePoint site heeft hierbij een belangrijke functie vervuld, en hoewel het qua opzet een puur functionele site is, wordt hij enorm veel bekeken. Om die aandacht vast te houden en verder te groeien is content nodig. Het creeren van leuke en interessante content is heel iets anders dan het bouwen van java games of het onderhouden van een games netwerk. Iedereen moet doen waar hij goed in is, en voor het creeren van content die aansluit bij de huidige doelgroep kon GamePoint zich geen betere partner voorstellen dan Gamer.nl. De overname van Gamer.nl is zodoende een voor de hand liggende stap, waar GamePoint in de toekomst veel strategisch voordeel aan zal hebben.
Helaas ligt op dit moment wegens technische problemen de site plat , we hopen dat de problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.
Zie ook de andere threadover nieuwe url
Verwijderd
Helaas ligt sinds vanochtend ook de de datebase op z'n bek, maar dat probleem is hopelijk binnen een paar uur opgelost...
Verwijderd
Heel fijn voor ze, maar de quake3 en UT servers zijn waardeloos, ik heb daar altijd een hoge ping, en dat ligt niet aan mijn supersnelle chello verbinding noch aan mijn computer, tenzij de gamepoint servers een hekel hebben aan chello en IntelGamePoint, Nederlands grootste online-gaming bedrijf
Blijkbaar incl. mijn scripts, mijn design en mijn database, zonder dat ik hier iets vanaf weet en zonder dat ik hier ooit iets voor gekregen heb.Overname Gamer.nl
Aaaaahhh.. vandaar.... gefeliciteerd met de ogvername.. gamer.nl is trouwens een goeie site net als tweakers.net.... ga zo door !
Verwijderd
Jammer alleen dat GP zo slechte naam heeft. 
En dat gamer.nl daar mee moet samen wonen is dan meer nadeel dan voordeel.
En dat gamer.nl daar mee moet samen wonen is dan meer nadeel dan voordeel.
Verwijderd
Dan mag ik hopen dat je goede afspraken (op schrift) had met de vorige eigenaar want anders kon het nog wel eens lastig worden.Blijkbaar incl. mijn scripts, mijn design en mijn database, zonder dat ik hier iets vanaf weet en zonder dat ik hier ooit iets voor gekregen heb.
Verwijderd
euhr.. volgens mij zijn scripts vrij goed, damn Femme, dat zou vervelend voor je zijn, weet niet hoe dat met PHP zit hoor, of die ook vrij zijn of niet
Verwijderd
het lijkt mij toch niet meer dan redelijk dat Femme een leuk presentje krijgt als ze de site helemaal veranderen, en een dikke afkoopsom als ze de site in huidig formaat houden!?
Zou daar eventueel over geprocedeerd kunnen worden?!
Zou daar eventueel over geprocedeerd kunnen worden?!
Verwijderd
www.gamers.nl
de site wordt trouwens compleet verbouwd hoor. Ze mogen de oude code niet gebruiken wat ik trouwens best wel een triesteactie vind.
de site wordt trouwens compleet verbouwd hoor. Ze mogen de oude code niet gebruiken wat ik trouwens best wel een triesteactie vind.
Vind ik een terechte actie ... ach het is echt niet zo moeilijk weer opnieuw te bouwen ... kost alleen tijd en geld.
Tuurlijk mogen ze de oude code niet houden..... Jullie hadden toch wel ff kunnen melden dat jullie werden overgenomen??? is toch stom dat je iemand anders zijn werk gebruikt en daarna de boel verkoopt?? echt een naai actie
Ja vind ik ook ... zit een hoop tijd in ... femme mag daar best voor vergoed worden mochten ze het willen blijven gebruiken. ... maar daar waren ze blijkbaar te krenterig voor
Ze zeggen wel dat ze het opnieuw schrijven maar dat zei ik ook altijd tegen klasgenoten als ik iets kopieerde van ze.
naam veranderen, gui veranderen en klaar is mn "eigen" progie.
soms nog beetje debuggen als dat nodig was.
lame dat weet ik, doe het nu ook niet meer.
Ik brouw nu mn eigen progies en geef alleen nog diezelfde klasgenoten de sourcecode als ze die willen, zo eerlijk ben ik ook weer wel.
En wat doet gamepoint nu, gamer wordt gamers (naam aanpassen) en we zien over een tijdje vast wel een nieuw design (gui veranderen), beetje debuggen, efficienter maken (als dat nodig is) en klaar is gamepoint.
hmm, waar ken ik dat van...
naam veranderen, gui veranderen en klaar is mn "eigen" progie.
soms nog beetje debuggen als dat nodig was.
lame dat weet ik, doe het nu ook niet meer.
Ik brouw nu mn eigen progies en geef alleen nog diezelfde klasgenoten de sourcecode als ze die willen, zo eerlijk ben ik ook weer wel.
En wat doet gamepoint nu, gamer wordt gamers (naam aanpassen) en we zien over een tijdje vast wel een nieuw design (gui veranderen), beetje debuggen, efficienter maken (als dat nodig is) en klaar is gamepoint.
hmm, waar ken ik dat van...
Verwijderd
Waarom verander je in godsnaam de naam van een bekende en goede website? Ze gaan zich nu ook Gamers.nl noemen, wat volgens mij wat minder lekker in de mond ligt.
Ach ja... we zien het wel
Moet nog maar kijken of versie2 wel zo helemaal flex werkt... Versie 1 [ die van Femme ] werkte volgens mij helemaal oke.Tweakers heeft aangegeven dat we geen gebruik meer mogen maken van de scripts waarop we tot nu toe draaien. Dat is niet zo erg want versie 2 van Gamer lag al een tijdje op de plank en gaat nu dan ook versneld worden ingevoerd. De afspraak met Tweakers is dat we binnen 3 weken een eigen systeem draaiende hebben.
Ach ja... we zien het wel
Pagina: 1