Toon posts:

%^&$%^#$# HL wil niet connecten.

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Met eerdere versies van Half-life wilde hij al niet connecten (1.0.1.6 enz). Toen stond er iets van: Coud'nt connect: Initializing and downloading. And deed dat best veel maar niet erg.
Nu is dat probleem er volgens mij nog steeds, nu zegt hij iets van: Could'nt complete connection attempt.

Ik heb een P166 met 32 MB Ram. Voodoo 2. Alle laatste drivers, updates en patches zijn gedownload en geinstalleerd. WTF is er eigenlijk mis?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja dat had ik eerst ook, heb het spel toen een tijdje in software gedraaid (ziet er niet uit maar geeft tenminste geen problemen) Nu draait het wel weer in D3D en OpenGl (weet ook niet waarom), maar ik moet nu ALTIJD 2x connecten voordat ik op de server zit, misschien heb jij hetzelfde probleem, altijd een paar x proberen dus, en anders het spel in software draaien :'(

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Ik zit met hetzelfe probleem, en ik word er echt
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ziek van!!!!

Iedere keer moet ik minimaal 20 keer connecten op dezelfde server (is dus alleen 's ochtend maar mogelijk) :( :( :( :(

Als er iemand met een oplossing komt die werkt dan ben ik hem eeuwig dankbaar :) :)

Ik zal in ieder geval ff software mode proberen

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ik het met mijn specs in sw mode red. :( :( :(

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

jaaaaaaa, in software mode gaat het perfect !!!!!! :) :) :) :) :P

Maar het is dan niet meer te spelen :(

Verwijderd

vet spel toch.... eerst cheaten, dan res te maken met connecten, DUIDELIJK! :P

• Rashann
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Zet hier anders eens een plaatje neer van het 'opstart' scherm nadat je dus een server wilt joinen (waar ook staat 'WON Authentication sussesfull' en 'connected to 176.145.50.49:27027' ofzo.)

Daar is vaak veel informatie vanaf te halen.

(En als je deze teksten niet ziet, moet je volgens mij HL opstarten met het ' -console' commando)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Mijn connectie shermpie:

click

Nou, zo telt ie dan gezelli ( :( :( *NOT*) af tot 0 :( !!

En na ong zo rond de 20 / 25 keer proberen gaat ie der eindelijk eens door en kan ik spelen!

Verwijderd

Probeer nog eens een screenshot te maken, maar nu opstarten met hl.exe -console -dev.

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Dat "spooling demo header" komt er te staan als de sec teller ongv. op 50 sec staat!

• Rashann
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Ik zie er (helaas) zo niets verkeerd in. Alleen ken ik heel dat 'spooling demo header' niet. (ook niet als het heel lang duurt om te connecten.

Wat ook wel eens wil schelen is om de file 'custom.hpk' in je cstrike directory te verwijderen, of om gewoon CS er opnieuw op te zetten.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

custom.hpk had ik al verwijderd (stond op de cs forums, dat dat wel eens wilde helpen.)

En CS opnieuw installeren ach jah, heb heel m`n computer al opnieuw geinstalleerd, heeft helaas niets geholpen...

Verwijderd

Bekende bug in HL sinds de netupdate in 1.1.0.0, vooral kabelmodemgebruikers hadden er last van. Het zou gefixt zijn in 1.1.0.1 maar is het dus niet. Zelf heb ik er ook regelmatig last van en het enige wat helpt is meerdere keren achter elkaar connecten naar dezelfde server.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ook. :( :( :(
In sw mode doet hij het wel.
En screenshot plaatsen zal niet veel helpen omdat het plaatje dan "gewoon is", hij connect gewoon totdat er 'initializing and downloading' moet staan, maar dan jumpt hij terug naar het internet menu met het bericht van could'nt connect.
Pagina: 1