Haperingen met Athlon 1400 en GF2 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
Om de 5-10 seconden hapert het beeld een fractie van een seconde in sommige spellen. Andere spellen zijn in orde. Toeval of niet, het probleem doet zich voor (op alle resoluties), NIET perse tijdens drukke scenes bij Crimson Skies, CFS2 en Links 2001 (en geen geintjes dat dit allemaal M$ spellen zijn). RC2000, Wolf3d test doen het beiden prima. Ik heb Det 21.81 en 12.80 geprobeerd, maakt niet uit.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 07 oktober 2001 12:52 schreef s_roubos het volgende:
Om de 5-10 seconden hapert het beeld een fractie van een seconde in sommige spellen. Andere spellen zijn in orde. Toeval of niet, het probleem doet zich voor (op alle resoluties), NIET perse tijdens drukke scenes bij Crimson Skies, CFS2 en Links 2001 (en geen geintjes dat dit allemaal M$ spellen zijn). RC2000, Wolf3d test doen het beiden prima. Ik heb Det 21.81 en 12.80 geprobeerd, maakt niet uit.
als wolfenstein 3d het niet zou doen was er idd iets mis :+

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Ja dat had ik ook, het bleek een hardwaremonitor proggie van m'n GF2pro te zijn ;)

Die keek nl ieder 5 seconde naar m'n temp, voltage, etc.

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Kijk eens in je tasklist (control + alt + del)... staan er geen rare dingen tussen? Draai je een virusscanner o.i.d. met live-protection o.i.d.? Gooi eens alles uit de lijst behalve Explorer en systray en kijk of het probleem weg is.

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
OK, dat hw proggie heb ik ook, ik dacht handig, kan je on the fly mee tweaken en resolutie switchen maar hij verknoeit alles dus. Ikke ga meteen uitzetten!

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
Ha, perfect! Heel erg bedankt!

Pagina: 1