Toon posts:

Welke spellen voor netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik woon in een studentenhuis en binnenkort maken we een netwerkje voor (tot nu toe) 4 computers. mijn vraag is nu; welke spellen zijn echt leuk om met zn 4en over het netwerk te spelen?

Verwijderd

Quake 3, Unreal Tournament, Red Alert, Half-life, Team fortress classic, counter-strike, Tiberian Sun, Need for speed serie, Fifa serie, Doom.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Quake 2, Soldier of Fortune, Warcraft 2 ( ;)), eigenlijk alles op RPGs na :)....
Spelen over netwerk ROELT ;)...

Daarom zijn LAN-partys ook zo gaaf ;)

Verwijderd

Hartenjagen :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reakties, ik zat eerst ook aan counterstrike en team fortress classic te denken maar is 4 man niet te weinig? wat zijn nog meer mooie dingen die je met een netwerk kan doen afgezien van spelletjes (zat zelf aan roger wilco o.i.d. te denken, niets mooier dan even een opnaai opmerking te maken na een frag) :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

southpark rally!!!! erg lache

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik doe Rogues spear geregeld met 3 man.
Kan zonder problemen. Als je het te weinig vind (wat ik me niet voor kan stellen, want je moet 8 man per persoon neerknallen), kun je altijd nog een maat meenmenen of een full squad, maar dit maakt het wel heel erg makkelijk.
Verder, Quake (1, 2 en 3), NFS (3, 4 en 5)

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 12:18

Halfkakkende

Vandring

Motocross madness (ja die van microsoft) is erg cool op quarry's

NP. Arch Enemy - Idolatress

MUZIEK!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

he,

wat ook erg vet is is GTA2 of GTA1 (Grand theft auto) is echt cool over een netwerk!

GTA2 is wel aan te raden boven GTA1 loopt wat soepeler over een netwerk

plezier ermee

Verwijderd

Tetrinet

Verwijderd

Scrabble.

Verwijderd

Counter-Strike

Verwijderd

Diablo2? Ik speelde vroeger vaak Diablo(1) over netwerkie met 2 comps...later wel eens Quake2 (vanwege langzame comp :r)
Voor de rest:
Duke3D/Shadow Warrior (als je nog tegen de grafics kan) Coop/DM
UT/Q3A ed
Tiberian Sun uiteraard...
Blood2 en Shogo zijn ook erg leuk (vooral als je 1 of 2 comps hebt die niet zo snel zijn)

Conclusie alle spellen die je toch al leuk vind, worden nog leuker met z'n meerderen..

Als je erg goed bent in een spel, verlies dan af en toe, anders heeft de rest er ook geen zin meer in...
Pagina: 1