hoi lui,
vrijdag is hier een adsl-doe het zelf pakket afgeleverd(na 4 harde jaren KPN sponsor is het eindelijk zover)
was gister ff bezig om de boel hardwarematig te installeren. alles ging prima, totdat ik bij de netwerkkabel kwam(van de modem naar de netwerkkaart) uit meerdere topics hier kom ik de conclusie trekken dat ik mijn ISDN kabel die nu vanaf de nt1 naar de ISDN-kaart loopt kon gebruiken als netwerkkabel, aangezien die kabel ongeveer 15 meter lang is en langs alerlei plinten moet heb ik geen zin om er nog 1 te leggen(tenzij het echt moet
)maar toen ik die ISDN kabel inplugde, ging er achterop mijn ethernet modem het lampje niet branden!
in de handleiding staat dat dit wel moet. echter, op de netwerkkaart zelf gaat het lampje wel branden!!
als ik de meegeleverde CAT5 kabel(slechts 2 meter lang oid!
) inplug, brand het lampje achterop de modem wel!!
mijn vraag is nu: zal mijn verbinding wel werken als ik alles ook softwarematig installeer, of moet ik een nieuwe kabel gaan leggen!?!?
help!
vrijdag is hier een adsl-doe het zelf pakket afgeleverd(na 4 harde jaren KPN sponsor is het eindelijk zover)
als ik de meegeleverde CAT5 kabel(slechts 2 meter lang oid!
mijn vraag is nu: zal mijn verbinding wel werken als ik alles ook softwarematig installeer, of moet ik een nieuwe kabel gaan leggen!?!?
help!