hoi, ik wil zelf eens proberen een suse servertje in elkaar te zetten, alleen ik hem maar 2gigabyte, Is dit genoeg?
vriendelijk bedankt alvast.
vriendelijk bedankt alvast.
Eeuwige n00b
Verwijderd
Volledige install SuSE 6.2 is toch 4gb? Staat bij mij op de doos.Op zondag 07 oktober 2001 14:34 schreef Bossel het volgende:
Zelf linux Suse 6.2 ook op 2 partitie`s in totaal 2 GB.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als het echt moet krijg je hem zelfs in 60MB (niet aan te bevelen als newbie) Alleen maar tekstOp zondag 07 oktober 2001 21:57 schreef Hwg het volgende:
Als het echt moet krijg je hem zelfs in 200MB (niet aan te bevelen als newbie) Alleen maar tekst
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Eeuwige n00b
Welke "instap" distributie is dan niet zonder x te installeren?Op zondag 07 oktober 2001 20:46 schreef trifling het volgende:
suse is inmiddels een van de weinige "instap" distributies die zonder x te installeren is
250 gig?probeer de minimum install met package mc en ga dan eens kijken wat je nodig hebt (ongeveer 250 gb zeggtie)
Verwijderd
Ja klopt! 6cd`s maar hebje die nodig dan? D8 het nietOp zondag 07 oktober 2001 19:37 schreef Zef het volgende:
[..]
Volledige install SuSE 6.2 is toch 4gb? Staat bij mij op de doos.
Maar 2gb is ruim voldoende.
Verwijderd
gijn dikke vingers op het giniscuul klein toetsenbordje hebben nom wel eens de neimim een foute toets in te drukkenOp maandag 08 oktober 2001 13:36 schreef RemcoX het volgende:
[..]
Welke "instap" distributie is dan niet zonder x te installeren?
[..]
250 gig?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq