Terratec DMX Xfire 1024 vs Hercules Fortissimo 2

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Sorry voor de uitlokkende titel, anders past het er niet op.
Maar wat is jullie ervaring met 1 van deze 2 geluidskaarten?
Ik heb genoeg reviews gelezen, en hun specs bekeken. Dus gewoon jullie ervaring, geen geblaat graag.

Verwijderd

Ik heb de Fotissimo 2.
Ik heb nog nooit de Xfire gehad of gezien.

Dus kan niet echt oordelen welke beter is.

Maar ik ben erg tevreden over de fortissimo 2.
Ondersteund A3D en EAX en das gewoon lekker!!
Makkelijk te switchen tussen koptelefoon en speakers.
En gewoon lekker geluidje.

Ik zoek alleen nog de drivers voor XP. Want dat proggie dat erbij zit wil/moet ik installeren.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Zit het wel goed dan met de driver support? Die van Terratec blijkt bagger te zijn?

Verwijderd

Die hercules is bijna hetzelfde qua chipset, dus ook a3d1 en eax1,2, geluidskwaliteiten zullen dus niet verschillen.

maar:
terratec heeft een interne digi-in(voor cd speler) en een externe digi-out (voor minidisc)

hercules heeft een externe digi-in(voor iets anders dus) en een externe digi-out (voor minidisc)

Ik heb een terratec want zo kan ik muziek van een cd digitaal op mijn minidisc zeten, met die hercules kan dat dus niet.

Nadeel van terratec is dat ze niet zo snel zijn met de drivers.... Ik draai nu Windows XP met windows 2000 driver voor m'n terrratec en hij werkt gewoon zoals die moet.

Verder zijn ze volgens mij ook even duur.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Dan wordt het toch de Terratec, maar jammer de dat driversupport klote is :(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op zondag 07 oktober 2001 12:37 schreef Prikkeldraad het volgende:
Ik heb een terratec want zo kan ik muziek van een cd digitaal op mijn minidisc zeten, met die hercules kan dat dus niet.
Waarom niet? Rippen met AudioGrabber of EAC, Wav bestanden afspelen in WinAMP en opnemen via de digitale uitgang van de geluidskaart. Dat is toch net zo digitaal?

En daarnaast heeft vrijwel iedere nieuwere stereo installatie van >500 gulden wel een digitale uitgang.

(Wij hebben hier een 4-jaar-oud JVC setje staan van 650 piek en die heeft het ook. Onze B&O stereo van een paar mille echter niet |:( )

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

gewoon een kopen die te koop is bij jou in de buurt, niet lachen, vobis heeft terratec's en aangezien vobis in elke stad te vinden is, kan je daar wel een terratec halen

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 12:59 schreef ArthurS het volgende:
[..]

Waarom niet? Rippen met AudioGrabber of EAC, Wav bestanden afspelen in WinAMP en opnemen via de digitale uitgang van de geluidskaart. Dat is toch net zo digitaal?
kost tijd....

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ze hebben dezelfde chipset. Hercules heeft een iets luxer softwarepakket geloof ik. Terratec heeft die interne digital in.

Echt verschil is er niet geloof ik.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
is er iemand hier die ze alletwee heeft gehoord c.q. gehad??

de geluidskwaliteit is die precies hetzelfde???? en hoe zit t met t verschil met de SBLive??? die heb ik nu namelijk maar wil ik inruilen voor de terratec.....

hier is mijn topic over dit onderwerp:

[topic=284721/1/25]

PIII 800@804 Mhz

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Zijn er niet meer tweakers die een van de 2 hebben of ervaring mee heeft?

Verwijderd

Het leuke van digitaal cd overzetten naar Minidisc via digi-in, is dat hij automatisch de nummer indeling van je cd meeneemt. (als nr 2 op cd begint, maakt hij er automatisch nr 2 op je md van). En op deze manier worden cd titels gelijk meegeschreven (moet je wel eend cd hebben die titels heeft). Maar op zich heb je gelijk

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Ben er uit, ik neem gewoon die Terratec. Alleen klote dat de driversupport klote is :(
Is er geen kaartje die een goede support bied en een interne digi-in heeft?

• Noedelsupke
Op maandag 08 oktober 2001 17:05 schreef O.D.Smolik het volgende:
Ben er uit, ik neem gewoon die Terratec. Alleen klote dat de driversupport klote is :(
Is er geen kaartje die een goede support bied en een interne digi-in heeft?
ik pak ook de Terratec denk ik, ik heb nu een SBLive en daarvan is de driversupport ook flink klote.....dus wat dat betreft weinig verschil..........alleen dat winXP m wel automatisch installt zonder creative rotzooi, is dat ook zo met de terratec of vind windows die helemaal niet uit zn eigen????

PIII 800@804 Mhz

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
Geluidskwaliteit zal elkaar idd niet veel ontlopen.

Dat van die driversupport klopt wel een beetje, maar ik had al gehoord dat er binnen enkele weken nieuwe drivers uitkomen die ook geoptimaliseerd zijn voor XP.

De Terratec drivers werken gewoon goed onder 2000, onder XP kan je het beste gewoon voorlopig even de reference drivers van Cirrus Logic nemen. Tis ff klooien, maar daar deinzen tweakers toch niet voor terug? :)

Bij mij bevalt de Terratec iig prima.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:13 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

ik pak ook de Terratec denk ik, ik heb nu een SBLive en daarvan is de driversupport ook flink klote.....dus wat dat betreft weinig verschil..........alleen dat winXP m wel automatisch installt zonder creative rotzooi, is dat ook zo met de terratec of vind windows die helemaal niet uit zn eigen????
windows Xp pakt mijn terratec gewoon, alleen ik heb dan geen a3d en eax support, dus wel gewoon de win2k driver installeren |:(

ik hoop dat terratec binnenkort de xp driver uitbrengt

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op maandag 08 oktober 2001 17:29 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

windows Xp pakt mijn terratec gewoon, alleen ik heb dan geen a3d en eax support, dus wel gewoon de win2k driver installeren |:(

Je kan de reference drivers can Crystal (en deze zijn dezelfde als die terratec gebruiken gaat, ze gaan enkel Crystal renamen naar Terratec) downloaden van http://www.cirrus.com .

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op maandag 08 oktober 2001 17:29 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

Ken er nog een :(

Turn it off and on again.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 08 oktober 2001 17:13 schreef ViperGTS het volgende:
is dat ook zo met de terratec of vind windows die helemaal niet uit zn eigen????
Ja dat is ook zo met de Terratec, WinXP installeerd hem gewoon.
Alleen mis je natuurlijk wel wat extra funcionaliteit zoals Terratec's Control Panel.

• violator_
Op maandag 08 oktober 2001 17:32 schreef violator_ het volgende:

[..]

Je kan de reference drivers can Crystal (en deze zijn dezelfde als die terratec gebruiken gaat, ze gaan enkel Crystal renamen naar Terratec) downloaden van http://www.cirrus.com .
Zoals ik al zei werken deze drivers dus in XP MET all functies A3D/EAX/SPDIF.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Noedelsupke
Op maandag 08 oktober 2001 17:41 schreef warp het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo met de Terratec, WinXP installeerd hem gewoon.
Alleen mis je natuurlijk wel wat extra funcionaliteit zoals Terratec's Control Panel.
ik heb nu ook het creative control panel niet geinstalleerd en ik mis t niet dus dan ga ik t niet installen

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 18:13 schreef violator_ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei werken deze drivers dus in XP MET all functies A3D/EAX/SPDIF.
ok ik zal kijken
trage site trouwns...

hrmz... hoe kan ik mijn digi-out aanzetten met deze driver?

• violator_
Op maandag 08 oktober 2001 19:10 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

ok ik zal kijken
trage site trouwns...

hrmz... hoe kan ik mijn digi-out aanzetten met deze driver?
Je krijgt gewoon het Crystal SoundFusion control panel welke hetzelfde is als de Terratec DMX control panel .. perfect dus :)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 23:18 schreef violator_ het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon het Crystal SoundFusion control panel welke hetzelfde is als de Terratec DMX control panel .. perfect dus :)
hrmz, ik heb iets fout gedaan dus: ik krijg niet zon panel.......

kan je mij een link geven met de juiste driver???

• violator_
Op maandag 08 oktober 2001 23:19 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

http://www.cirrus.com/pubs/drivers/audio/new/PW3022R.zip

alstublieft .. heb hem op 3 pc's onder xp beta en final geinstalleerd en werkt perfect.

• violator_
Op maandag 08 oktober 2001 23:19 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

alstublieft .. heb hem op 3 pc's onder xp beta en final geinstalleerd en werkt perfect.

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 00:36 schreef violator_ het volgende:

[..]

bedankt

ik ga vanmiddag het proberen moet nu naar school :(

l8rzz

Verwijderd

[..]

Ik ga deze drivers ook maar ff proberen vanavond, ik heb nu de standaard winxp drivers. Werken opzich perfect, alleen mis je wat functionaliteit.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:58 schreef avthart het volgende:

[..]

Ik ga deze drivers ook maar ff proberen vanavond, ik heb nu de standaard winxp drivers. Werken opzich perfect, alleen mis je wat functionaliteit.
Die mis je dus ook met die drivers...het ZIJN namelijk gewoon de standaard drivers...
deze dus: http://www.cirrus.com/pubs/drivers/audio/new/PW3022R.zip

Er zijn ook nieuwere die WEL alle functionaliteit bezitten, maar die leveren dus problemen. (versie PW3041)
Het is dus kiezen uit 2 kwaden.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Ik had een terratec dmx xfir 1024
Heeft een half jaar perfect gewerkt, maar 2 weken geleden na het installeren van een spel (bg 2, legaal gekocht ja :) ) liep plotseling alles vast, reden de geluidskaart. Heb een week lang alle irq/slot mogelijkheden geprobeerd, formats eroverheen..niks en absoluut niks hielp. Op vragen aan terratec wordt simpelweg niet gereageerd, drivers zijn vrij bagger.

Heb nu dus een fortissimo 2. Qua kwaliteit precies hetzelfde, alleen betere driver support. Even een mailtje gestuurd, zelfde dag antwoordt. Oh en je krijgt idd meer software bij deze kaart.

Persoonlijk zou ik voor de hercules gaan, zelfde geluidskwaliteit, maar mocht er iets misgaan, dan krijg je bij hercules tenminste antwoordt, hoef je bij terratec echt niet te verwachten.

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Als het dezelfde zijn heb ik er dus weinig aan :(

Ik hoop dan maar dat terratec snel met WinXP drivers komt ...
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:09 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

Die mis je dus ook met die drivers...het ZIJN namelijk gewoon de standaard drivers...
deze dus: http://www.cirrus.com/pubs/drivers/audio/new/PW3022R.zip

Er zijn ook nieuwere die WEL alle functionaliteit bezitten, maar die leveren dus problemen. (versie PW3041)
Het is dus kiezen uit 2 kwaden.

• violator_
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:29 schreef avthart het volgende:
Als het dezelfde zijn heb ik er dus weinig aan :(

Ik hoop dan maar dat terratec snel met WinXP drivers komt ...
[..]
Wat bedoel je nou precies? ?? Deze heeft alle functies die de Terratec Win9x/2000 driver ook heeft. Welke features mis je precies ?

Verwijderd

[..]

ik heb deze ook geinstalleerd in win xp pro final, alleen ik krijg echt geen panel :(:(

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:37 schreef H-Alien het volgende:
Ik had een terratec dmx xfir 1024
Heeft een half jaar perfect gewerkt, maar 2 weken geleden na het installeren van een spel (bg 2, legaal gekocht ja :) ) liep plotseling alles vast, reden de geluidskaart. Heb een week lang alle irq/slot mogelijkheden geprobeerd, formats eroverheen..niks en absoluut niks hielp. Op vragen aan terratec wordt simpelweg niet gereageerd, drivers zijn vrij bagger.

Heb nu dus een fortissimo 2. Qua kwaliteit precies hetzelfde, alleen betere driver support. Even een mailtje gestuurd, zelfde dag antwoordt. Oh en je krijgt idd meer software bij deze kaart.

Persoonlijk zou ik voor de hercules gaan, zelfde geluidskwaliteit, maar mocht er iets misgaan, dan krijg je bij hercules tenminste antwoordt, hoef je bij terratec echt niet te verwachten.
Jah, maar de terratec heeft wel een interne digi-in voor de cd-romspeler. En hercules heeft dat niet. Daar zit ik nou mee :(

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:22

reiker

dan jij!

heej ik zit met hetzelfde probleem (drivers fortissimo2 winXP)
ze zijn niet te vinden en win2k drivers werken niet. vaag... maar onder win98/win2k is het een lekker kaartje.

Zo gezegd, zo gedaan.

• violator_
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:40 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

ik heb deze ook geinstalleerd in win xp pro final, alleen ik krijg echt geen panel :(:(
Vreemd .. bij mij komt er in het Windows XP control panel een SoundFusion iccontje dat naar het control panel verwijst. Vervolgens kan ik aanvinken dat ie in de taskbar komt te staan ...

Ik gebruik zelf alleen de digitale uitgang, aangezien mijn geluidskaart met een optische lijn rechtstreeks aan mijn versterker verbonden is. Dat was ook de reden voor mij om direkt naar andere drivers te zoeken voor XP ...

Verwijderd

heeft die fortissmo nou wel of geen eax 2.0 want mijn sblive value heeft namelijk de geest gegeven.
Als hij namelijk eax 2 heeft koop ik hem direct

• Noedelsupke
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:17 schreef Dwaashaas het volgende:
heeft die fortissmo nou wel of geen eax 2.0 want mijn sblive value heeft namelijk de geest gegeven.
hoezo dan niet de Terratec DMX fire 1024 kopen???? die weet ik zeker dat EAX 2.0 heeft

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ja maar vindt die software van hercules zo leuk en ben namelijk ook erg tervreden met mijn prophet dus ik mag hercules wel ook qua drivers

snap het niet meer in deze revieuw staat van wel

http://www.tweak3d.net/reviews/hercules/fortissimo2/2.shtml

en hier bij weer niet

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=174&page=10

Verwijderd

niemand meer?
zit er nou wel of geen eax 2 bij de hercules ?

• Noedelsupke
Op Sensaura gebaseerd 3D positioneel geluid met ondersteuning voor Microsoft DirectSound 3D, EAX 1.0, EAX 2.0 , A3D 1.0, I3DL2, MacroFX, MultiDrive, ZoomFX, EnvironmentFX
was het nou zo moeilijk om ff zelf op de officiele site te kijken (www.hercules.com) |:(

maar goed, jij ook weer blij :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:17 schreef Dwaashaas het volgende:
als die zijn geest heeft begeven, dan wil ik best zijn lichaam hebben >:)(lees: dit is een grapje)

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

de Hercules Fortissimo 2 ondersteunt wel eax 2.0

Heeft inderdaad geen digi in, wat de terratec wel heeft.
persoonlijk heb ik die digi in niet nodig, en dit egval zou ik zeker voor de hercules gaan. Heb bij terratec al in jaren geen driver update gezien, hercules is daar gewoon beter in.

www.simsport-racing.com

• violator_
Op woensdag 10 oktober 2001 13:41 schreef H-Alien het volgende:
de Hercules Fortissimo 2 ondersteunt wel eax 2.0

Heeft inderdaad geen digi in, wat de terratec wel heeft.
persoonlijk heb ik die digi in niet nodig, en dit egval zou ik zeker voor de hercules gaan. Heb bij terratec al in jaren geen driver update gezien, hercules is daar gewoon beter in.
Die hercules heeft ook geen Optische digitale line-out toch?
En die moet je toch echt hebben als je wilt opnemen op DAT/MiniDisc of een hele mooie versterker hebt met AC3/DTS decoding met een optische ingang :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46
Volgens mij ondersteunt ie alleen softwarematig a3d 2.0

Sterker dat weet ik zeker

Check hiervoor deze test (zie vergelijkingstabel)

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=174

en voor een uitleg over A3d en zo

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=104

Geen ENKELE kaart behalve die van Aureal zelf (failliet) ondersteunt A3d 2.0 of 3.0

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 12:32 schreef violator_ het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies? ?? Deze heeft alle functies die de Terratec Win9x/2000 driver ook heeft. Welke features mis je precies ?
Na een keer of 10 verschillend de kaart te proberen instaleren met die drivers, heb ik nog steeds geen control panel. Soundfusion dus. Heb welr earspeakers dus daarvoor bedankt

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 20:23 schreef Makki het volgende:

[..]

Na een keer of 10 verschillend de kaart te proberen instaleren met die drivers, heb ik nog steeds geen control panel. Soundfusion dus. Heb welr earspeakers dus daarvoor bedankt
ik ook geen panel :(:(:(

Verwijderd

ik heb dus een hercules gekocht maar nu staat er bij de ene winkel een fortissmo 2 retail en de andere gewoon fortissmo, maar hier zit toch geen verschil tussen want op de site van hercules zie ik ook geen retail.

• Noedelsupke
Op donderdag 11 oktober 2001 16:37 schreef Dwaashaas het volgende:
ik heb dus een hercules gekocht maar nu staat er bij de ene winkel een fortissmo 2 retail en de andere gewoon fortissmo, maar hier zit toch geen verschil tussen want op de site van hercules zie ik ook geen retail.
retail zal je er wat extra zooi bij krijgen, waar je meestal toch geen zak aan hebt

PIII 800@804 Mhz

• violator_
Ok om te bewijzen dat een heleboel mensen toch iets fout doen .. onder deze link vind je een plaatje van mn XP met mn terratec control panel ...

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 00:46 schreef violator_ het volgende:
Ok om te bewijzen dat een heleboel mensen toch iets fout doen .. onder deze link vind je een plaatje van mn XP met mn terratec control panel ...
Ik geloof je maar ik wil het ook. Dit zijn die drivers van Cirrus dus en hoe heb je die geinstalleerd. Ik zie bijvoorbeeld geen setupprogramma. Heb jij die wel of installeer je gewoon met het "nieuwe hardware" scherm.

IK WIL OOK EEN CONTROLPANEL :'(

• violator_
Gewoon in device manager naar je soundcard gaan, properties, driver-tab , en klikken op "update driver". Dan kies je "Display a List" , en vervolgens "Have Disk" . Browse naar de locatie waar je de driver file hebt uitgepakt en kies de .inf file. Daarna gaat de rest vanzelf.
Als ie klaar is vindt je het crystal controlpanel in je Windows control panel naars multimedia/audio.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:34 schreef violator_ het volgende:
Als ie klaar is vindt je het crystal controlpanel in je Windows control panel naars multimedia/audio.
Ik neem aan dat je die opgegeven link gebruikt voor de drivers. In die zip staat echter geen bestand met een cpl-extensie voor het control panel. Jij hebt dus wel een cpl-bestand

• violator_
linkje naar de CPL file voor het control panel .. mischien werkt dat bij jullie :) ..
je moet em geloof ik wel in dezelfde dir zetten waar je driver files zijn geunzipped ..

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:34 schreef violator_ het volgende:
Gewoon in device manager naar je soundcard gaan, properties, driver-tab , en klikken op "update driver". Dan kies je "Display a List" , en vervolgens "Have Disk" . Browse naar de locatie waar je de driver file hebt uitgepakt en kies de .inf file. Daarna gaat de rest vanzelf.
Hmm, ik vind geen control panel hoor :'(
Ik heb tevens ook geprobeerd om die .cpl toe te voegen, maar dat maakte niks uit ...

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Gaan we niet een beetje offtopic?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Triest is dat toch?
Op Sensaura gebaseerd 3D positioneel geluid met ondersteuning voor Microsoft DirectSound 3D, EAX 1.0, EAX 2.0 , A3D 1.0, I3DL2, MacroFX, MultiDrive, ZoomFX, EnvironmentFX
Elke kaar die oAX1.0,2.0 en A3D-1 ondersteund ondersteund, ondersteund weer geen A3D-2. Is er nou echt geen kaart die gewoon alle 4 ondersteund?!

Verwijderd

Ik geef het op. Ik wacht wel op de drivers van Terratec

Verwijderd

Voor alle Terratec dmx x-fire users die onder windows XP problemen hebben, ik heb goed nieuws!!

Installeer de Hercules Fortissimo2 driver, die is namelijk geschikt voor windows XP. Verder zijn die 2 kaarten bijna identiek hetzelfde(allemaal Cirrus Logic CS4624), dus alles werkt, digi out ook!!!

bij installatie vraagt hij om
CWCDLS8.CLS

die kan je vinden in de reference driver van Cirrus Logic, dus die moet je ook ff downloaden.

veel suc6!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Op zondag 07 oktober 2001 13:52 schreef Prikkeldraad het volgende:
gewoon een kopen die te koop is bij jou in de buurt, niet lachen, vobis heeft terratec's en aangezien vobis in elke stad te vinden is, kan je daar wel een terratec halen
hoe duur ik moet er ook een hebben :9~

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 12:22 schreef SuperSucker het volgende:

[..]

hoe duur ik moet er ook een hebben :9~
pricewatch :Z

rond de 150 piek

• violator_
[topic=304157]

Verwijderd

sorry voor zo een post naar boven te trappen maar leek me beter want ik heb nu een vraag die nogal nauw ligt met deze topictitel..
welke van de 2 ?? EN WAAROM!

(ik ben dus op zoek naar een goede geluidskaart (rond 150gldn) met zeker support voor games (eax, a3d) en voor men creative boxen fps1000 geloof ik (4kleine boxjes en subwoofer)(dwnz dat ik een geluidskaart van creative wil! verre van)
BIG THX ON ADVENCE

Verwijderd

ik hier had het zelfde probleem had ook fps1000 en ben voor de fortismo gegaan omdat als ik zo las toch die drivers van terratec wat kut zijn en verder weet ik dat hercules altijd wel goed is met zijn updates dus ik zo voor de hercules fortismo 2 gaan net zo als mij

Verwijderd

ondersteund die a3d eax 1 en 2?? indien ja is da wel een feesje want die is zelfs nog iets goedkoper dan de terratec

Verwijderd

Men laatste vraag voor ik over ga met kopen; iemand iets op te merken (negatief / positief) op de hercules Fortissimo 2; anders staat men besluit vast

Verwijderd

koop de fortissmo want hij heeft mooi geluid en heeft eax en a3d :)
Pagina: 1