"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dan zal ie misschien weer werken.
Heb hem idd al even helemaal uitelkaar, hij ligt in stukken te drogenOp zondag 07 oktober 2001 11:49 schreef uibeltje het volgende:
haal hem even helemaal uit elkaar, en laat hem effe een paar dagen goed drogen
Dan zal ie misschien weer werken.
Ja, nee, jij bent grappig.Op zondag 07 oktober 2001 15:10 schreef EquiNox het volgende:
Joost, geef ff antwoord wil je?
Gewoon achter het raam in de zon laten liggen... En anders stamp je hem toch verrot?Op zondag 07 oktober 2001 12:42 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Heb hem idd al even helemaal uitelkaar, hij ligt in stukken te drogen
Hij ligt al in de zon te drogenOp zondag 07 oktober 2001 15:12 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Gewoon achter het raam in de zon laten liggen... En anders stamp je hem toch verrot?
Rest in Pieces...Op zondag 07 oktober 2001 15:13 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hij ligt al in de zon te drogenEn anders begraaf ik hem wel ofzo. Was een goed telefoontje...
Idd, zoiets.Op zondag 07 oktober 2001 15:14 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Rest in Pieces...
Verwijderd
je kan het natuurlijk altijd proberen alleen zal het denk ik niet werken.. zit er geen phone reparatie winkel bij jullie in de buurt?Op maandag 08 oktober 2001 12:37 schreef jelmervos het volgende:
Helaas werkt hij nog steeds niet. Kan ik misschien iets proberen zoals terug gaan naar de winkel ofzo? Hij is al 1,5 jaar oud, dus garantie e.d. heb ik niet meer.
Wat bedoel je precies met phone reparatie winkel?Op maandag 08 oktober 2001 12:39 schreef mafiasven het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk altijd proberen alleen zal het denk ik niet werken.. zit er geen phone reparatie winkel bij jullie in de buurt?
Ik woon valkbij Leeuwarden, misschien is daar iets.
Verwijderd
Nee, daar is nietsOp maandag 08 oktober 2001 12:42 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met phone reparatie winkel?
Ik woon valkbij Leeuwarden, misschien is daar iets.
Denk dat drogen de job wel doet, en anders een nieuwe!
Op maandag 08 oktober 2001 13:11 schreef DaJaN het volgende:
[..]
Nee, daar is niets
[/qutoe]
Hoe weet jij dat? Ervaring?
Hij ligt nu al 2 dagen te drongen, en werkt dus nog steeds niet.Denk dat drogen de job wel doet, en anders een nieuwe!
Heb ik ook, maar was zo dom om mijn Nokia mee te nemen. Vriendin vindt Snake een leuk spel mede daarom heb ik hem meegenomen.Op maandag 08 oktober 2001 13:30 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Sja, das Nokia he... had je nou maar een Siemens gehad
Verder dat ding nog nalopen op oxide want vocht+batterij gaat chemisch bruisen enzo en oxide maakt makkelijk kortsluiting.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
sjonge jonge zeg dat is pas een boutredenOp maandag 08 oktober 2001 13:31 schreef jelmervos het volgende:
Heb ik ook, maar was zo dom om mijn Nokia mee te nemen. Vriendin vindt Snake een leuk spel mede daarom heb ik hem meegenomen.
Volgens mij heb ik zoiets gezien. Bij bepaalde chips zit wit spul op de soldeer punten. Dit is overigens wel minder geworden na 2 dagen. Het is het ergst bij de chips die het vochtigst zijn geworden.Op maandag 08 oktober 2001 14:40 schreef picobyte het volgende:
Verder dat ding nog nalopen op oxide want vocht+batterij gaat chemisch bruisen enzo en oxide maakt makkelijk kortsluiting.
Die gaan ook kapot van water hoor.Op maandag 08 oktober 2001 13:30 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Sja, das Nokia he... had je nou maar een Siemens gehad
Na een week deed ie het nog steeds niet. Maar na een half jaar toen ik de batterij er weer eens indeed, deed ie het opeens weer! Dus heb nog even geduld.
Ik wacht wel een half jaar.Op maandag 08 oktober 2001 16:56 schreef banaan-X het volgende:
Na een week deed ie het nog steeds niet. Maar na een half jaar toen ik de batterij er weer eens indeed, deed ie het opeens weer! Dus heb nog even geduld.![]()
Nokia Store, waar is die?Op maandag 08 oktober 2001 19:32 schreef daFubar het volgende:
die van mij had een weekendje liggen zwemmen in de struiken bij mij in de buurt toen ik daar in was gesprongen met mijn dronken kop. Op laten drogen, naar de Nokia Store en onder de garantie laten repareren zonder te zeggen dat ie nat is geweest. Gewoon erheen gaan: "Hij doet t niet meer meneer"
nou een vriend van me heeft met een Siemens M35I onder de douche staan bellenOp maandag 08 oktober 2001 15:04 schreef Heineken het volgende:
[..]
Die gaan ook kapot van water hoor.
(hij had mij aan de foon dus weet dat het waar is)
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Nou joepie, die firma Bombeeck:Op maandag 08 oktober 2001 20:15 schreef mafiasven het volgende:
hier in ehv hebben ze een nokia repair store die tel's maakt
zie [topic=283764/1/50]
Gewoon ff twee weken laten drogen, hij zal het dan waarschijnlijk weer doen.
En niet te vaak aanzetten om te testen. Er kan dan kortsluiting optreden, en dan is (bijna) nooit goed...
Verwijderd
okeys ffkes kijkenOp maandag 08 oktober 2001 21:00 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Nou joepie, die firma Bombeeck:
zie [topic=283764/1/50]