JvS heeft dit toic gesloten: [topic=285503/1/50]
Niet dat 'ie nu weer opn moet want hetis al opgelost.
Anyway, omdat JvS aangaf niet te weten wat de .IFO file doet, en ik misschien nu wel een waarschuwing c.q. note heb leg ik het even uit.
De VIDE_VTS.IFO is altijd 12 Kb groot.
Na de .IFO volgen de daadwerkelijke .VOB bestanden van 1 Gb groot.
Zoals men weet kunnen er op een DVD wel 6 VOB bestanden staan en toch kun je wel 3 soorten films bekijken (making of, trailer en de film zelf).
Dat is dus de info die in de .IFO staat.
Een soort chapter indeling dus.
Welke gedeleete van de film begint op welk tijdstip.
Het bevat dus GEEN ondertitels (die staan in de VOB zelf) en ook geen ander materiaal.
Puur alleen dus tekst met infoermatie over de VOB files.
Het bevat dus geen enkele beeldmateriaal (as said, het is 12 Kb) en ook geen complete ondertitels oid.
De VIDEO_TS.BUP is gewoon ee backup van de IFO op de DVD, omdat dus heel begrijpelijk is, nav bovenstaande uileg dat je geen ruk aan je 8 Gb video data hebt als je geen indeling hebt.
Ik hoop dat e.e.a. nu iets duidelijker is, topic hoeft nit perse meer open, want ik heb het bstand inmiddels al.
Niet dat 'ie nu weer opn moet want hetis al opgelost.
Anyway, omdat JvS aangaf niet te weten wat de .IFO file doet, en ik misschien nu wel een waarschuwing c.q. note heb leg ik het even uit.
De VIDE_VTS.IFO is altijd 12 Kb groot.
Na de .IFO volgen de daadwerkelijke .VOB bestanden van 1 Gb groot.
Zoals men weet kunnen er op een DVD wel 6 VOB bestanden staan en toch kun je wel 3 soorten films bekijken (making of, trailer en de film zelf).
Dat is dus de info die in de .IFO staat.
Een soort chapter indeling dus.
Welke gedeleete van de film begint op welk tijdstip.
Het bevat dus GEEN ondertitels (die staan in de VOB zelf) en ook geen ander materiaal.
Puur alleen dus tekst met infoermatie over de VOB files.
Het bevat dus geen enkele beeldmateriaal (as said, het is 12 Kb) en ook geen complete ondertitels oid.
De VIDEO_TS.BUP is gewoon ee backup van de IFO op de DVD, omdat dus heel begrijpelijk is, nav bovenstaande uileg dat je geen ruk aan je 8 Gb video data hebt als je geen indeling hebt.
Ik hoop dat e.e.a. nu iets duidelijker is, topic hoeft nit perse meer open, want ik heb het bstand inmiddels al.
Tijd voor een nieuwe sig..