Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
heb ik nu ook gedaan maar ik moest ff mijn code zoeken die ik al had gekregen. maar als ik elke keer via de girofoon opwaardeer moet ik mijn giro nummer uit mijn hoofd kennen, en die ken ik niet.Op zondag 07 oktober 2001 13:53 schreef mafiasven het volgende:
iig even met de klantenservice bellen en anders gewoon via die girofoon doen waarmee je kunt opwaarderen
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
bankpasje erbij houdenOp zondag 07 oktober 2001 15:11 schreef Matsie het volgende:
[..]
heb ik nu ook gedaan maar ik moest ff mijn code zoeken die ik al had gekregen. maar als ik elke keer via de girofoon opwaardeer moet ik mijn giro nummer uit mijn hoofd kennen, en die ken ik niet.
gironummer in mijn tel zetten, net voordat ik hem opwaardeer ff opschrijven ofzoOp zondag 07 oktober 2001 15:21 schreef mafiasven het volgende:
[..]
bankpasje erbij houden![]()
Verwijderd
ik vind t knap dat je je telfort nog gebruiktOp zondag 07 oktober 2001 15:37 schreef Matsie het volgende:
[..]
gironummer in mijn tel zetten, net voordat ik hem opwaardeer ff opschrijven ofzo
ik heb allang me kpn kaart erin zitten
maar ik heb geen kpn kaart en dan wordt het moeilijk om hem erin te zettenOp zondag 07 oktober 2001 15:46 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik vind t knap dat je je telfort nog gebruikt
ik heb allang me kpn kaart erin zitten
Ik had het al dus kan dat helaas niet weten....
Antenne en masten malloot
Verwijderd
goeie vraag d8 t wel jahOp maandag 15 oktober 2001 23:23 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Is het niet zo dat elke mobiel bankieren klant automatisch de girofoon erbij heeft gekregen?
Ik had het al dus kan dat helaas niet weten....
Verwijderd
MBANKIEREN SUCKT ZWAAR, kost veel te veel pieken
Norretix
Het is niet logisch dat je moet betalen om op te waarderen
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
gaat via m bankieren hoorOp donderdag 15 november 2001 09:53 schreef AtHomer het volgende:
Opwaarderen met je m-code is alleen maar een SMS bericht verzenden dacht ik... Dat valt niet onder wappen, dus kost het hooguit 50 ct. wat ik overigens wel vreemd vind.
Het is niet logisch dat je moet betalen om op te waarderen.
dus kost je 35 cent per minuut
logisch is t ook niet idd.. wat nou als je geen beltegoed hebt... heb je dan gewoon pech