(postbank) M35i beltegoed

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb dus de siemens van de postbank en ik heb een probleem: ik kan mijn beltegoed niet meer opwaarderen. als ik naar diensten --> postbank --> opwaarderen ga en dan mijn m-code intoets staat er "Geen verbinding met Postbank mogelijk. Probeer het later nogmaals"
dit is al een paar dagen zo.
nog iemand die hier last van heeft? en zou het kunnen dat dit ermee te maken heeft?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:25
Bel anders eens 888 en waardeer op via de Girofoon van de Postbank. 888 is gratis nummer.

Verwijderd

iig even met de klantenservice bellen en anders gewoon via die girofoon doen waarmee je kunt opwaarderen :)

• Matsie
Op zondag 07 oktober 2001 13:53 schreef mafiasven het volgende:
iig even met de klantenservice bellen en anders gewoon via die girofoon doen waarmee je kunt opwaarderen :)
heb ik nu ook gedaan maar ik moest ff mijn code zoeken die ik al had gekregen. maar als ik elke keer via de girofoon opwaardeer moet ik mijn giro nummer uit mijn hoofd kennen, en die ken ik niet.

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:11 schreef Matsie het volgende:

[..]

heb ik nu ook gedaan maar ik moest ff mijn code zoeken die ik al had gekregen. maar als ik elke keer via de girofoon opwaardeer moet ik mijn giro nummer uit mijn hoofd kennen, en die ken ik niet.
bankpasje erbij houden :+ ;)

• Matsie
Op zondag 07 oktober 2001 15:21 schreef mafiasven het volgende:

[..]

bankpasje erbij houden :+ ;)
gironummer in mijn tel zetten, net voordat ik hem opwaardeer ff opschrijven ofzo :)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 15:37 schreef Matsie het volgende:

[..]

gironummer in mijn tel zetten, net voordat ik hem opwaardeer ff opschrijven ofzo :)
ik vind t knap dat je je telfort nog gebruikt :+
ik heb allang me kpn kaart erin zitten :+

• Matsie
Op zondag 07 oktober 2001 15:46 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik vind t knap dat je je telfort nog gebruikt :+
ik heb allang me kpn kaart erin zitten :+
maar ik heb geen kpn kaart en dan wordt het moeilijk om hem erin te zetten :P

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik heb dat nu dus ook al 5 dagen dat die kuttroep van de postbank niet werkt. Die knuppels daar hadden eerst moeten verzinnen of ze het wel aankonden meer als 500.000 gebruikers. Ik heb dus nog geen girofoon en kan nu dus ook helemaal niet bellen. En toen was het best wel lachen toen ik vrijdag zonder benzine langs de weg stond. "geen verbinding mogelijk met de postbank". sta je mooi te kijken met je blauwe postbank rommel... ik ga ook mooi die postbanktroep eruit pleuren en mooi mijn oude KPNkaartje er weer in stoppen... :(

• The_Wireless_Guy
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Is het niet zo dat elke mobiel bankieren klant automatisch de girofoon erbij heeft gekregen?

Ik had het al dus kan dat helaas niet weten....

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 23:23 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Is het niet zo dat elke mobiel bankieren klant automatisch de girofoon erbij heeft gekregen?

Ik had het al dus kan dat helaas niet weten....
goeie vraag d8 t wel jah :)

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

ik heb nu de helpdesk gebeld en daar zeggen ze dat je niet op kunt waarderen doordat je geen beltegoed meer hebt (vaag) dus je moet beltegoed hebben wil je je beltegoed op kunnen waarderen. dit is wel lekker krom maarja. gewoon even girofoon aanvragen ofzo en dan proberen op te waarderen en daarna zorgen dat het nooit meer 00,00 word. :(

Verwijderd

m bankieren is wappen > heb je dus geen beltegoed kan je niet wappen kan je dus niet m bankieren > dus moet je naar winkel lopen om belteg te kopen.

MBANKIEREN SUCKT ZWAAR, kost veel te veel pieken

Norretix

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ja, en het probleem bij die leuke postbank gevalletjes is dat je niet kunt opwaarderen met een kaart, je moet of mbankieren of girofoon en ik heb de girofoon aangevraagd, weeek gewacht en toen kon ik weer bellen. trouwens die telefoontjes zijn wel allemaal helemaal bagger, want mijn batterij bevoorbeeld moet ik elke dag opladen en als ik 10 minuten heb gebeld is ie leeg. lijkt me niet echt de bedoeling. ik ga dat ding met een mooie sierlijke boog uit mijn raam flikkeren en mooi een nieuwe telefoon kopen. :-)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
(jarig!)
hmm, mijn postbank telefoon staat minstens 3 dagen standby op 1 volle accu :P

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Opwaarderen met je m-code is alleen maar een SMS bericht verzenden dacht ik... Dat valt niet onder wappen, dus kost het hooguit 50 ct. wat ik overigens wel vreemd vind.

Het is niet logisch dat je moet betalen om op te waarderen |:(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 09:53 schreef AtHomer het volgende:
Opwaarderen met je m-code is alleen maar een SMS bericht verzenden dacht ik... Dat valt niet onder wappen, dus kost het hooguit 50 ct. wat ik overigens wel vreemd vind.

Het is niet logisch dat je moet betalen om op te waarderen |:(.
gaat via m bankieren hoor :+
dus kost je 35 cent per minuut :)
logisch is t ook niet idd.. wat nou als je geen beltegoed hebt... heb je dan gewoon pech :?
Pagina: 1