Toon posts:

Liteon 16x10x40 nu al kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net 1dag die brander 3 cd gekopieert en nu gaat die niet meer open en in de bios is die ook niet te vinden :(
En alleen het lees lampje brand groen de hele tijd en verder is die dood :(

Wat kan dat zijn?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Als je verder de kapels goed heb zitten (wat duidelijk is omdat hij het eerst wel deed) dan is hij inderdaad overleden. Opsturen die handel dus

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 11:16 schreef marco25 het volgende:
Ik heb net 1dag die brander 3 cd gekopieert en nu gaat die niet meer open en in de bios is die ook niet te vinden :(

Wat kan dat zijn?
Kan bij elke hardware gebeuren (van welke merk dan ook). Gewoon naar de winkel teruggaan of als je online hebt besteld terugsturen ;)

Verwijderd

ik heb nu 2x acer brandere verziekt in 6 maanden tijd (12-08-32 met burnproof)
en een aopen met justlink ook al verziekt (12-10-32 burnproof)

terwijl mijn oude creative 4 speed brander nog steets doen naar al die jaren

Deze branders zijn erg gevoelig
Ik hoor ook meerderen klachten er over dat ze snel kapot zijn

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 07:52

JT

VETAK y0

Op zondag 07 oktober 2001 11:16 schreef marco25 het volgende:

Wat kan dat zijn?
Ik heb er net 3 grbrand....strax de 4de, hopen dat alles goed gaat >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
mm het is raar maar waar nu doet die het weer :):):):):)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 07:58
computers blijven vage dingen.

no comment

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er zijn twee mogelijke oorzaken voor dit soort 'problemen':

- Als je een packet-writing programma hebt geïnstalleerd moet je, althans bij Nero InCD, de CD-RW eerst vrijgeven. Doe je dat niet, dan krijg je van ze lang zal ze leven de schijf niet meer terug. Als je je systeem reboot echter wel. Dus dit zal het niet zijn.

- Als er tijdens het branden een systeem-lockup plaatsvind, vangt Burn-Proof de boel op, maar blijft net zo lang wachten tot het weer data krijgt aangeleverd. Als je systeem serieus dubbel ligt zal je writer die data nooit meer krijgen, wat inhoud dat ie permanent in de 'wachtstand' staat. Dan kan het gebeuren dat ook je BIOS hem even niet meer ziet.

Zet in zo'n geval je systeem uit, of wacht tot Windows het weer normaal gaat doen (wat meestal niet het geval is bij een dusdanige crash).

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat was het het ook niet ik had hem wel 10x uitgezet en los gekoppelt en allen met de voedingskabel op gestart maar dat deed die ook niet!!
en daana heb ik hem weer gewoon aan gesloten ben gaan eten en daarna deed die het weer toen ik hem aan zette >:)

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lol, dat klinkt als een hitte-probleem...

De Lite-On wil erg warm worden als je hem tussen andere apparaten hebt ingebouwd en flink wat CD'tjes direct achter elkaar brand.
Pagina: 1