Toon posts:

Asus p2b wel of niet met p3 EB op 133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij anus pardon :P asus p2b versie 1.02 ook een slot1 naar FC-PGA controller dan ook een p3 1000 mhz >:) ??? ik heb al search gebruikt maar dan kwam ik alleen een topic tegen met een slot 1 1000mhz. en geeft straks me pc niet de ene fout melding naar de andere met de bx chip die wel 133 aan kan maar eigenlijk op 100 loopt?
of is het verstandiger om toch een slot 1 te kopen met 512 cache level? please wat advise want in de search gaat het alleen maar over slot 1 en geen converters :?

thnx anyway

Verwijderd

Met de laatste bios update en een slot 1 converter zou het e.v.t. wel moeten werken! :)

Verwijderd

Topicstarter
RRRAAUUWW ghelw vette 1ghz op een bx hahaha
mmare gaat dan niet me agp en pci en hd sloten niet stotteren met die hogere FSB van 133???
dat de heletijd die hd gaat vast lopen
Ik heb een MAXTOR 15 7200rpm van 3 jaar geleden nooit problemen mee gehad. en het is GEEN Qauntum :r

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 11:12 schreef Mr.Vanz het volgende:
RRRAAUUWW ghelw vette 1ghz op een bx hahaha
mmare gaat dan niet me agp en pci en hd sloten niet stotteren met die hogere FSB van 133???
dat de heletijd die hd gaat vast lopen
Ik heb een MAXTOR 15 7200rpm van 3 jaar geleden nooit problemen mee gehad. en het is GEEN Qauntum :r
Je laatste 2 zinnen vat ik niet helemaal maar goed. :) Als je een wat nieuwere videokaart hebt en 133MHz geheugen zal het gewoon moeten werken! :)

Verwijderd

Topicstarter
zie me sign maare ik vraag wel ff verder hierro thnx anyway

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een 133 fsb processor op een p2b kan goed gaan, moet je wel mazzel hebben dat je BX het trekt en dat ook je pci/agp kaarten niet geen zeuren. Makkerlijker (en beter voor overclocken :) ) is om een p3 1GHz met 100 MHz fsb te nemen, daarmee draait het volgens mij wel goed (evt. na bios-update)

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

p2b heeft ook een 4:1 divider voor de pci bus. dus fsb 133 betekent pci bus op 33 MHz. Maar je AGP poort loopt dan helaas wel op 88 MHz, en dat kan voor je videokaart teveel zijn.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
Op zondag 07 oktober 2001 15:01 schreef JumpStart het volgende:
p2b heeft ook een 4:1 divider voor de pci bus. dus fsb 133 betekent pci bus op 33 MHz. Maar je AGP poort loopt dan helaas wel op 88 MHz, en dat kan voor je videokaart teveel zijn.
Volledig mee eens. Maaruh een P3 EB kan er in ieder geval op.
Wel ff opletten met het voltage dat niet lager kan dan 1,8V....
Maar zoals je in mijn sig kan zien trekt mijn celly dat heerlijk! (GOrb -> 35 graden met grazende koetjes :P)

Verwijderd

zie link http://www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq086_CPU_Upgrade_III.htm

en je hebt de search niet helemaal goed gebruikt want dit is vaker gevraagd en uitvoerig besproken.....

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
Leuke link, maar er klopt geen r**t van wat daar staat in dat tabelletje hoor!

Das namelijk de officiële ondersteuning.
Onofficieel ondersteunen ze veel meer!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
tis toch zo dat de revisie hoger dan 1.04 moet zijn ofzo :?
Pagina: 1