Ik speel nu op een 300 mhz cel A 2x 32 mb=64 mb pc 66 en ati 4 mb rage pro 3D is zwaar klote maar gaat niet ergug traag wel als er 10 players in beld zijn maar is er en clan voor trage comps (koop binenkort een nieuwe) en jonge members ben wel goed maar me comp zuigt
Een clan voor trage pc's, denk niet dat je die zo 123 gaat vinden, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Start er zelf 1, als er noodzaak toe is zal er vast wel animo voor zijn, gat in de markt.
edit:
Spelfout
Spelfout
Verwijderd
Ik denk dat als je normaal doet (lees: niet de puber uit gaat hangen) je overal wel terecht kan
Mee eens!Op maandag 08 oktober 2001 12:32 schreef Terr het volgende:
Ik denk dat als je normaal doet (lees: niet de puber uit gaat hangen) je overal wel terecht kan
een clan is niet appart voor jong en oud, of snelle PC of langzame...als je maar goed genoeg bent voor die clan...
dusss
dusss
Some things can not happen until they happen...
Geen idee of er zo'n clan is. Vraag me af of iemand je dan wel wil, want het gaat er meestal om hoe goed je bent.Op zondag 07 oktober 2001 10:54 schreef RS_003 het volgende:
Ik speel nu op een 300 mhz cel A 2x 32 mb=64 mb pc 66 en ati 4 mb rage pro 3D is zwaar klote maar gaat niet ergug traag wel als er 10 players in beld zijn maar is er en clan voor trage comps (koop binenkort een nieuwe) en jonge members ben wel goed maar me comp zuigt
maar waarom ga je niet naar de winkel en koop je daar voor 4 tientjes een dimm van 128mb! Dat scheelt een hele hoop.
Ik heb al problemen als ik met 128mb zit ( celly 500mzh )ipv 192mb!
En klok die celly over naar 450 mhz.
Dan ben je al een heel groot end opweg.
American Express vraagbaak
Verwijderd
Hmmz, heb ooit met een p166mmx in een hl clan gezeten, is denk ik wel vergelijkbaar met jouw config icm cs ...
EN dat was niet echt een succes ivb met het slecht kunnen spelen van bepaalde maps (bootcamp bijv) ...
EN dat was niet echt een succes ivb met het slecht kunnen spelen van bepaalde maps (bootcamp bijv) ...
Pagina: 1