Counter-strike = kut

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Jezus het is en blijft een kut spel. Realisties noemen ze dat dan, ahum ja de guns misschien maar de game zelf ho maar. Zit je lekker te spelen springen die homos bijna meer dan in quake. Waneer ik stilsta en op iemand schiet ik neet zo scheef als ik heen en weer ren en schiet :? beetje dom hoor, magnum awp is in het echt ook niet 4 km scheef als ik rustig loop maar jah waarschijnlijk te moeilijk te programeren, nou mooi klote spel dus.

Ik blijf toch lekker quake2en, en speel wel cs maar nooit meer zo lang achter elkaar.

LANG LEVENN QUAKE !!! (schiet je niet scheef alleen als je niet ken richten)

Oja ik krijg in mijn poten van cs, en niet met quake nog een minpunt :r

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

fijn voor je. ga jij maar lekker quaken dan gaan wij door met CS. niet iedereen is immers een n00b.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

-1 Troll. :(

Als je op een realistische manier wilt schieten zonder dat je tegenstenders als bezetene gaan springen, dan ga je maar het leger in.

Maar probeer ons niet zo te vervelen met je zouteloze opmerkingen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-11 20:16
Hoe maak je jezelf gehaat? >:)

(btw al die spellen kunnen aan me reet roesten)

| I've got permission to color outside the lines |

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Op zondag 07 oktober 2001 07:02 schreef Cloontje het volgende:
Jezus het is en blijft een kut spel. Realisties noemen ze dat dan, ahum ja de guns misschien maar de game zelf ho maar. Zit je lekker te spelen springen die homos bijna meer dan in quake. Waneer ik stilsta en op iemand schiet ik neet zo scheef als ik heen en weer ren en schiet :? beetje dom hoor, magnum awp is in het echt ook niet 4 km scheef als ik rustig loop maar jah waarschijnlijk te moeilijk te programeren, nou mooi klote spel dus.

Ik blijf toch lekker quake2en, en speel wel cs maar nooit meer zo lang achter elkaar.

LANG LEVENN QUAKE !!! (schiet je niet scheef alleen als je niet ken richten)

Oja ik krijg in mijn poten van cs, en niet met quake nog een minpunt :r
AMEN! :+
Realistisch me reet. >:)

Ook leuk dat CS spelers iedereen die niet CS speelt (of niet wil spelen) een newbie noemen. maakt wel duidelijk wat voor mensen CS spelers zijn :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Nou wat boeiend zeg...
Zal ik hier dan even op reageen met een heel verhaal wat voor'n kut spel quake wel niet is ?
echt, de mongolen die daar rondlopen, niet normaal. en maar rond rennen als debielen ... en maar dit en maar dat.

Dat heeft toch ook geen enkel nu om hier neer te zetten ?

dus hou je gezeik lekker voor je. Als iedereen hier ging lopen jammeren over wat hij NIET leuk vind word het gauw een saaie boel hier.

Verwijderd

dit topic gaat nergens heen, als het nou een discussie op een normale manier is. Hier heeft niemand iets aan en werkt alleen maar irriterend
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.