Toon posts:

Rollcage Stage 2 & pentium 3 600E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vreemste probleem met RCS2. Op m'n oude p3-450 deed ie het perfect. Maar zodra ik een nieuwe p3-600e erinplug zie ik alleen de eerste 3 filmpjes. Hij komt niet met de resolutie keuze, en na het laatste intro filmpje knalt ie zonder foutmelding gewoon terug naar WinME. Wanneer ik verder niets veranderd en de oude p3-450 erin stop doet RollCage S2 het gewoon weer..

Reinstalls van originele CDrom helpen niet.

Iemand zoiets al eens eerder mee gemaakt? En beter nog heeft iemand er een oplossing voor?
De Psygnosis site is al enkele weken erg dood. :(

tnx, alex.

Verwijderd

ja , dat heb ik ook steeds, heb ik voor niks FL. 100,- uit gegeven?? die site is nu nog steeds dood, echt niemand met een oplossing???

ik heb mijn asus v6600 en mijn v7700 al geprobeerd, eens kijken als ik mijn voodoo2 nog kan vinden

Verwijderd

is er nou echt niemand die een oplossing heeft? ik weet echt niets meer te proberen

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 18:12 schreef bartpower het volgende:
is er nou echt niemand die een oplossing heeft? ik weet echt niets meer te proberen
mja op onze vorige lan hadden larzan en exatomundo dezelfde problemen, bij larzan waren ze plots verdwenen maar ik kreeg het nooit aan de praat.... (beiden asus v7700)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

al alle patches bekeken? heb zelf een om hem op een athlon te draaien...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD