Ik heb net m`n antec 1030BEC verkocht

Nu moet ik dus een nieuwe kast.
Weet iemand een waardige opvolger?

Nu moet ik dus een nieuwe kast.
Weet iemand een waardige opvolger?

Nee toch ?Op zondag 07 oktober 2001 02:30 schreef schumache het volgende:
Ik heb net m`n antec 1030BEC verkocht

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
heb ik ookOp zondag 07 oktober 2001 02:37 schreef NaWA het volgende:
de Chieftec Dragon Series type DA-01-W
[afbeelding]
HEHE
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
baggerkastOp zondag 07 oktober 2001 12:19 schreef Lomu het volgende:
Nokia lookalike
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
of chieftecOp zondag 07 oktober 2001 13:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
baggerkast
ziet er leuk uit maar haalt 't binnen kwalitatief niet met antec of aopen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Maximaal ongeveer rond de 700,- denk ikOp zondag 07 oktober 2001 13:59 schreef jadjong het volgende:
hoeveel mag ie kosten?
dan moet ik weer over op waterkoeling enzo, maar is die kast kwalitatief een beetje goed of is het net als bij vapochill dat de kast ruk is en dat je betaald voor de inhoudtOp zondag 07 oktober 2001 15:29 schreef salvador4 het volgende:
* koolance 2
Ik vind die kast er zeer goed uitzien, iig stukken beter dan die misvormde vapochill. 3 fans er boven op zijn ook mooi weggewerkt, display tje, temperatuur geregelde fans etc. het enige wat je hoeft te doen is water er in gooien, boel aansluiten en draaien maar.. lekker stil.Op zondag 07 oktober 2001 15:33 schreef schumache het volgende:
[..]
dan moet ik weer over op waterkoeling enzo, maar is die kast kwalitatief een beetje goed of is het net als bij vapochill dat de kast ruk is en dat je betaald voor de inhoudt
Verwijderd
Verwijderd