Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ik ook niet hoor. Werkt perfect en zou 't verschil niet eens merken.
Dat merkgeheugen is vaak wat beter overclockbaar en draait bijvoorbeeld op CAS2, maar dat is naar mijn mening alleen voor de benchmark freaks. Is iig niet dat prijsverschil waard vindt ik zelf.
Dat merkgeheugen is vaak wat beter overclockbaar en draait bijvoorbeeld op CAS2, maar dat is naar mijn mening alleen voor de benchmark freaks. Is iig niet dat prijsverschil waard vindt ik zelf.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Misschien dat 9 jaar langer garantie wel het prijsverschil waard is??
OEM geheugen 128Mb 1 jaar garantie: 39,00
Danelec 128Mb 10 jaar garantie: 49,00
Verwijderd
Ik koop nu nog aleen maar merk geheugen, geen OEM dimms ofzow meer. Kingston draait echt geweldig met mijn AMd computer!
Verwijderd
Alleen als je dus de RAM boven de voorgeschreven specs gaat draaien.Op zondag 07 oktober 2001 11:28 schreef ExiRana het volgende:
Ik koop nu nog aleen maar merk geheugen, geen OEM dimms ofzow meer. Kingston draait echt geweldig met mijn AMd computer!
Als jij van tevoren weet dat je bv. 133+ FSB wil gaan draaien, dan zou ik A-Merk RAM kopen
Verwijderd
Zeker.Op zondag 07 oktober 2001 11:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Alleen als je dus de RAM boven de voorgeschreven specs gaat draaien.
Als jij van tevoren weet dat je bv. 133+ FSB wil gaan draaien, dan zou ik A-Merk RAM kopen
Verwijderd
10 jaar garantie leuk, voor een produkt dat tegen die tijd antiek isOp zondag 07 oktober 2001 11:27 schreef superbikkel het volgende:
Misschien dat 9 jaar langer garantie wel het prijsverschil waard is??
Zaken waar je niet op moet bezuinigen in je PC:
-Goed moederboard
-Goed geheugen
Doet je dat wel, dan krijg je er later vast spijt van
-Goed moederboard
-Goed geheugen
webOS all the way!
Verwijderd
klinkt alsof je ervaring mee hebtOp zondag 07 oktober 2001 11:52 schreef Hermanvh het volgende:
Zaken waar je niet op moet bezuinigen in je PC:
-Goed moederboard
-Goed geheugen
niet?
Verwijderd
'k vraag me af waar je binnen 10j nog sdram133mhz gaat vinden... En wat'k me nog meer afvraag is ofdat je tegen dan nog altijd dezelfde pc zult hebben...
Dat merk geheugen is beter voor te overclocken, anders speelt dit niet zoveel rol...
Dat merk geheugen is beter voor te overclocken, anders speelt dit niet zoveel rol...
Pagina: 1