Ik wil binnenkort een geluidskaart en een speakerset aanschaffen, ik heb een beetje research gedaan, en ik kwam tot de volgende producten. Ik heb alleen op Creative gezocht aangezien dit een van de dominantere merken is op geluidsgebied, voor mij dan.
Desktop Theatre DTT2200
Desktop Theatre DTT2500
Soundblaster Live! 5.1 OEM
Soundblaster Live! Platinum
Het prijsverschil tussen deze twee DTT's zijn wel erg groot, wat is precies het verschil en is het mijn zuurverdiende centjes wel waard om de 2500 te kopen ipv de 2200. Zelfde geld voor de SB's, het is alleen om MP3'tjes te luisteren, te gamen en voor DVD's. Ik wil dus eigenlijk de beste kwaliteit voor de laatste twee, die MP3'tjes zullen wel goed klinken. Bedankt alvast voor jullie tijd.
Misschien handig dat jullie weten dat ik niet een al te groote kamer heb.
Desktop Theatre DTT2200
Desktop Theatre DTT2500
Soundblaster Live! 5.1 OEM
Soundblaster Live! Platinum
Het prijsverschil tussen deze twee DTT's zijn wel erg groot, wat is precies het verschil en is het mijn zuurverdiende centjes wel waard om de 2500 te kopen ipv de 2200. Zelfde geld voor de SB's, het is alleen om MP3'tjes te luisteren, te gamen en voor DVD's. Ik wil dus eigenlijk de beste kwaliteit voor de laatste twee, die MP3'tjes zullen wel goed klinken. Bedankt alvast voor jullie tijd.
Misschien handig dat jullie weten dat ik niet een al te groote kamer heb.