Toon posts:

Oopsie, kwam mijn topic iets te serieus over?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euhhr... dat was iets anders bedoeld van UT deel 2, was eigenlijk beetje Ironie. Sommige mensen (tweakers en gamers) snappen dat niet, dit was op een ietswat verborgen manier duidelijk maken dat het achtelijk is om STEEDS weer illegale links te posten terwijl ze WETEN dat het niet mag. Ze doen het dus gewoon zo snel mogelijk zodat iemand het nog leest, ze weten dat het niet goed is voor image van GoT en doen het toch steeds weer...

maar jah, dan maar andere nickname

Verwijderd

Topicstarter
Overigens is dit ook mijn UT nickname, TOEVALLIG HE! >:)

Verwijderd

blabla ik moet toegeven dat je verrekes goed slap kunt lullen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Bloody_Titan was het, niet? :) Om eerlijk te zijn, dacht ik al dat je flink sarcastisch zat te zijn. Maar ja, het topic was al dicht nog voordat ik er op kon reageren...

Verwijderd

Jammer he? >:) :P >:) :P :)

hier is nog zo'n warez site, hoef je nix te missen ;) : http://www.illegalgamez.net
:) :7 :)

Verwijderd

Topicstarter
LOL commdante! (dit was dus GEEN illegale site)

echt lopen kloten niet nee. Ik wou alleen wat mensen duidelijk maken dat het STOP is dat ze de hele tijd maar illegale links verspreiden terwijl ze weten dat het niet mag en dat het weer wordt verwijderd, en dat deed ik op een ironische manier zou ik maar zeggen. Maar jah.. ze namen het te letterlijk op en zagen het even ietje anders, gewoon als een manier om zonder 1 illegale link te vertellen hoe je het cracked ofzo aangezien iedereen de link kent denk ik. Maar ja, zo was het dus niet bedoeld, maar die vuile gore, vieze, achterlijke SHITAMDINS (dat zijn die gore leiers allemaal) moesten zonodig op iemand ingaan die dus zo plat en lomp is dat hij niks weet van gemeend/niet gemeend, humor en geen humor (en die topic van mij was NIET GRAPPIG bedoeld maar bloedserieus.) Dat mensen het forum met illegale links volpletten (met name spielerij) haalt mij het bloed onder de nagels vandaan omdat de reputatie van GoT door het slijk wordt gehaald.) Maar jah, andere nick en probleem opgelost...

Nou zou ik het nog een keertje duidelijk zeggen: "KAP NOU EENS MET DIE ILLEGALE LINKS, JULLIE DOEN HET ALLEEN MAAR VOOR DE LOL ETTERS!"
Pagina: 1